Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useamman lapsen äidit: miten kroppanne...

08.05.2007 |

...on kestänyt kaikki raskaudet? Itselläni on tulossa neljäs ja muistan vaan ed. raskaudessa, että kysyin lääkäriltä, miten keho kestää monta raskautta (vaikkapa 10 lasta). Lääkäri sanoi, että kyllähän niitä vaivoja sitten on ja hankaluuksia ym. Hui! Olen pienikokoinen ja laiha immeinen ja lapset ovat neljäs mukaan laskien syntyneet seitsemän vuoden sisällä. Ikää on 30 ja risat. Vanhennunko 10 vuotta kerta heitolla ja miten palaudun enää... Yksilöllistähän se on, mutta kokemuksia kyselen.



Joskus sitä pitänee ajatella omaa hyvinvointiansa myös. Olenko ihan hullu, kun halusin suuren perheen? ;-)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän