Ketähän täällä lauantaiyönä haukutaan Hannaa, Jaanaa, Mikkoa, kisajärestelyjä.
Tää porukka on niin syvältä, joten kaikki saanee osaansa. Kansa on tyytymätöntä.
Lehtien moraalin kyseenalaistan. Miksi noin tärkeällä hetkellä artisti lyödään lyttyyn - eikö osata/haluta olla hienotunteisia.
Kommentit (4)
Kukaan suomalainen ei osaa mitään ulkomaankieliä eikä kukaan osaa laulaa ja tosiaan lavASTUS ON IHAN PERSEESTÄ, kyl nyt niin hävettää koko Suomen puolesta. Voi ei, mihin tässä piiloutua kun ei enää kehtaa ulkona nokkaansa näyttää, jokuhan voi tunnistaa että tuossahan menee tuon kielitaidottoman maan edustaja.
Tässä siis esimakua av-palstan annista lauantaiyönä.
niin opittais kieliii jos ei sinne kaikkiii oteta niin Parriisiin ja Lonttooossseen osa.
Kysytään ite Venäjältä että voisko ne loput soluttaa itänaapuriin kun hävettää niin kauheasti olla suomalainen ja hurrit tietty ruottin puolelle tai Ahvenanmaalle.
Me ollaan niin kauhean noloja me suomalaiset, ei osata mitään :-( Ei puhua, ei laulaa, ei niin kuin yhtään mitään paitsi tietysti hävetä.
Hitto mikä harakka se Jaanakin ja Mikko, Ohhoh, sai taas hävetä silmät päästään. Eihän ne osannut sitä ranskaakaan, toisin kuin minä joka olen asunut 15 vuotta marseilljööööössä.
Ja se Hannan yllätys!!! Siinä vaiheessa mä vedin pipon silmille, sormet korville ja lauloin ukko nooa kovaa ja korkealta.
Taas meitä pilkataan ulkomailla!!
Ja miten ne olikaan saanut siitä lavasta niin uskomattoman kamalan!!! Siis mistä ne suunnittelijat oikein oli revitty??? Jostain kädettömät runkkarit är yystä!!!! me oltiin miehen kanssa ihan halolla päähän lyötyjä!!! Että sekin piti sitten mennä pilaamaan.
Ja ne väliaika shöyt ja suomi mainosvilmit, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
mä en osaa enää muuta kun hävetä.
Onneks meidät varmaan tän nöyryytksen jälkeen potkittiin pois euroviisuista ja luultavasti koko euroopasta niin ei tarvitse enää miettiä että miten me voitas vielä munata.
Siis kaikkien aikojen mega munaus!!!!!
Että hyvä, suomi, hyvä!!!! Euroopan kaatopaikka...
(Ihan siltä varalta, jos en ehdi viikonloppuna sitten tänne... )