Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tautitestit!!

Vierailija
08.05.2007 |

Miten tulee menetellä jos haluaisin kaikki sukupuolitautitestit? Olen opiskelija joten voinko pyytää YTHS:n kautta?

Onko jotain mikä voi tarttua suudellessa tai heppiä kosketellessa käsin?

*tyhmä*

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene terveyskeskukseen oma lääkärille ja esim. helsingissä on sukupuolitautien poliklinikka vai mikä lienee ja sieläkin tehdään testejä. Itse halusin 2 vuotta sitten kaikki testit terveyskeskuksessa kun aloitin uutta suhdetta. " tiesin" ettei minulla mitään ole, koska en seksiäkään ollut harrastanut edelliseen vuoteen ja muutenkin seurustelu kumppaneita vain muutama. Eivät meinanneet millään suostua tekemään testejä. Kun ei kuulemma tarvetta. Lopulta kuitenkin suostuivat. Itsellä on tapana käydä kerran vuodessa kerran kahdessa vuodessa testeissä vaikka seurustelenkin vakavasti. koskaan kun ei voi olla 100% varma mistään, paitsi siitä että kuolee joskus.

Vierailija
2/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenkö siis YTHS:lle vai omalle terveysasemalle?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaavat kylä omalle terveysasemalle jos tarvetta.

Vierailija
4/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit mennä joko omalle terveysasemalle tai opiskelijaterveydenhuoltoon. Pyydät vain lähetteet sukupuolitautitesteihin- mielestäni on ehdottomasti parempi testata varmuuden vuoksi kuin jättää kokonaan testaamatta. Oli sitten oireita tai ei.

Testit eivät tietystikään " suojaa" taudeilta, sitä varten on kondomi..

Vierailija
5/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä esim. Aids-tukikeskuksessa voi antaa ´näytteen HIV:n tutkimista varten nimettömänä.

T: sairaanhoitaja