Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa äityspakkaus?

Vierailija
28.09.2008 |

Eli tilanne on se, että asumme nyt ulkomailla jonne äitiyspakkausta ei lähetetä. Voin kuitenkin ottaa avustuksen rahana. Meille on tulossa ensimmäinen lapsi eli mitään vauvan vaatteita tms. ei ole ennestään. Suomeen muutamme kun vauva on n. 4kk. Mitä olette mieltä kannattaisiko ottaa äitiyspakkaus niin, että se lähetettäisiin esim. vanhemmilleni (asuvat siis suomessa) ja saisimme pakkauksen käyttöön kun muutamme suomeen. Vaatteita, patjan vauvan sänkyyn, peiton ja lakanoita yms. joudumme tietenkin ostamaan jo täältä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän riippuu paljonko lapsia alkuvuonna syntyy. =)

Vierailija
42/47 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa neuvo: älä ota. Saat sieltä kaikkea tuhatmäärin kivempaa ja paljon halvemmalla. Tuo uusin pakkaus näytti ihan kivalta, mutta kuka oikeesti käyttää esim. vaaleankeltaista lapsella? Musta ihan karmea väri, anteeks vaan jos joku kovin tykkää.

Oon ihan kade sun shoppailumahdollisuuksista! Pääsen ens kuussa taas ostosreissulle sinne päin ja nyt jo oon kartoittanut kaikki mahdolliset lastenvaateliikkeet, että varmaan ehdin juosta mahdollisimman monet...

Tämä ei nyt kuulu aiheeseen mitenkään, mutta pitkään (joskus siellä asuneena) olin aika amerikkalaisvastainen ja kurkkua myöten täynnä sitä mentaliteettia, mutta nyt taas olen jo ruvennut kaipaamaan sinne. Ehkä aika on kullannut muistot ja kaikki ärsytyksen kohteet on jääneet unholaan... Nykyään ei kulu montakaan päivää etten haaveilisi niinkin hassuista asioista kuin että voi kun pääsisi päiväksi vaikka Targetiin ja Wall-Martiin ostoksille;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän ei varsinaisesti tee kenestäkään kermapersettä; kirkkonummelaisethan ne niitä on ;) Joka tapauksessa Jenkkilässä on kaupat väärällään kaikkea niin ihanaa ja edullista, että tee vauvaostokset surutta siellä, ja pakkaa sitten muutokuormaan. Et kadu.

terveisin yksi, joka myös ikävöi Targetia, muiden muassa :)

Vierailija
44/47 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin todennäköistä että pakkaus ob juuri tuo mikä on nyt jaossa. Kun sehän on kuitenkin haettava kaksi kk ennen la:ta.

Vierailija
45/47 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin siis alkuperäinen 6

Vierailija
46/47 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei halua pukea lastaan rumiin ja epäkäytännöllisiin vauvan vaatteisiin!

Vierailija
47/47 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ne äityspakkauksen vaatteet minusta nyt mitenkään järkyttäviä ole, mutta käyttäisin niitä lapsella ainoastaan huonopina kotivaatteina."

Aika moni suomalaislapsi on niihin puettu. Parempi ettäarvon rouva ostaa sieltä jenkkilästä vaatteet lapselleen.