Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maikkarin toimittaja Joonas Lepistö 44v kuoli syöpään, syöpä löydettiin viime marraskuussa.

Vierailija
09.04.2026 |

Nopeasti vie iihmisen jos sattuu kohdalle. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-n-toimittaja-joonas-lepisto-on-…

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, tämä on jo ties kuinka mones Tampereen yliopistossa samaan aikaan ollut tuttu, joka on saanut nuorena syövän. Höh

Ja en ollut mitenkään sosiaalinen tapaus, mutta tiedän 10-20 tapausta, jotka opiskeli tuolloin siellä

Vierailija
182/184 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoisin Hämeenkyröstä, syntynyt 80-luvulla. Pirkanmaahan sai aika lailla osumaa Tsernobylin laskeumasta. Joo, pelkkää spekulaatiota, mutta joku tuossa yllä kommentoi, että moni muukin entinen opiskelukaveri Tampereen yliopistosta on saanut nuorena syövän. Olivatko täältä päin kotoisinkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipähän pitkään joutunut kitumaan.

Vierailija
184/184 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portinvartijahoitsulle luu kurkkuun!  Itse olen haastanut oman torppaajani monessa puhelussa.  En enää anele vaan tylytän ja vaadin apua.  Eihän se aina auta vaan vahingoniloisena viimeksikin se totesi,että kolme kuukautta on ihan passeli aika odottaa kipulääkkeeni nostoa!  Oltiin sovittu lääkärini kanssa että ilmoitan jos annos ei riitä viemään kroonista hermokipua jaloissa.  Tää oikein nautti kun tunsi valtansa kiusata vaivaista.  En kuunnellut sen lässytystä, hoin vaan, että sano mun viesti lääkärille.  Lupasi lopulta katsoa, josko lääkäri ehtisi kuulla asiasta.  Mahtoi hoitsua vituttaa; jo seuraavana päivänä oli reseptissä nosto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi