Kulmien pigmentointi ja kulmakarvojen värjäys
Otin vähän aikaa sitten kulmakarvojen kohdalle pigmentoinnin. Se onnistui, mutta ei poistanut itse ongelmaa. Tyhmyyksissäni luulin, että enää ei tarvitsisi värjätä millään tavalla, mutta eihän pigmentti sitä ratkaissut. Sehän tuo värin vain iholle. Karvat ovat yhtä värittömät tällaisella vaalealla ihmisellä kuin ennenkin.
Miten te muut, joilla on hyvin vaaleat tai värittömät kulmakarvat, olette tehneet niille pigmentoinnin jälkeen?
Kysymykseni on muullakin palstalla.
Kommentit (42)
Ei ole, vaan pigmentointi. Käsittääkseni microblading tehdään vähän eri tekniikalla.
Mulla ei ole juuri kulmakarvoja ollenkaan. Aikanaan nyppinyt niitä vuosikausia ohuiksi. Nyt pigmentoinut. Vähäisille karvoille en tee mitään. Joskus nyppäsen jonkun näkyvän vaalean jouhen pois.
Eikö microblading ole luonnollisempi vaihtoehto? Pigmentointihan näyttää tussilta?
Puuterikulmat ei todellakaan näytä tussilta.
Mulla sellainen microbladingin ja puuteroitujen yhdistelmä.
Kestovärjään muutamat oikeat (värittömät) karvat muutaman viikon välein.
Hei mistä löydän hyvän puuterikulmien tekijän? Saa kertoa kaikkia paikkakuntia. Kerran meinasin jo lähteä Tampereelle niiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö microblading ole luonnollisempi vaihtoehto? Pigmentointihan näyttää tussilta?
Ei ainakaan minun pigmentoidut näytä tussilla tehdyiltä. Ne tehdään jotenkin väriä ihoon laittamalla, käsittääkseni pisteittäin. En tiedä, millä tekniikalla ne hirveät palkkikulmakarvat tehdään.
Mulla on microblading, joka on otettu 7 vuotta sitten. Kerran kuussa käyn laminoinnissa siihen päälle nykyään, alussa sen pari vuotta vain nypin omat pois.
Olen microbladannut kulmani ja yläsilmäluomiin tehty "sumusilmät" eli rajaus. Olen ollut tosi tyytyväinen, sillä nyt tarvitsee vain laittaa huulipunaa ja olen valmis menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on microblading, joka on otettu 7 vuotta sitten. Kerran kuussa käyn laminoinnissa siihen päälle nykyään, alussa sen pari vuotta vain nypin omat pois.
Sama. Laminointi on oikeasti hyvä.
Vaalea puuterimainen (myös luomiväri-rajausväri mikä vaan pysyvä) litteällä leveällä siveltimellä osoittautunut parhaaksi kulmakarvattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea puuterimainen (myös luomiväri-rajausväri mikä vaan pysyvä) litteällä leveällä siveltimellä osoittautunut parhaaksi kulmakarvattomalle.
Mutta siksihän niitä kestovärjätään tai pigmentoidaan ettei tarvitse joka aamu meikata kulmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Laminointi on oikeasti hyvä.
Laminoinnille ääni täältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole juuri kulmakarvoja ollenkaan. Aikanaan nyppinyt niitä vuosikausia ohuiksi. Nyt pigmentoinut. Vähäisille karvoille en tee mitään. Joskus nyppäsen jonkun näkyvän vaalean jouhen pois.
Sama minulla. Olen oikein tyytyväinen pigmentointiin. Minulla on rasvainen iho ja kynällä aamulla "piirretyt" kulmakarvat olivat söhryiset muutaman tunnin päästä, tai otsatukka vienyt piirrokset kokonaan pois, esim. tuulessa. Nyt on huoletonta, en tee karvoille mitään, joskus nypin yksittäisen harhautuneen pois.
Vierailija kirjoitti:
Pigmentoinnin väri valitaan kasvojen ja kulmakarvojen alkuperäisen värin mukaan. Ei sitä mustalla tussilla tehdä.
Tyhmä kysyy, mitä järkeä tuossa on, jos kuitenkin täytyy käydä jossain kulmat laitattamassa kerran kuussa, tai kestovärjätä itse?
Olen siis harkinnut jotain tuollaista vaaleiden kulmien vuoksi, koska en halua värjäyttää jatkuvasti. Mutta ei ilmeisesti olekaan ratkaisu siihen. Jatkan siis kynällä, samalla se menee kun ripsiväriäkin on laitettava.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysyy, mitä järkeä tuossa on, jos kuitenkin täytyy käydä jossain kulmat laitattamassa kerran kuussa, tai kestovärjätä itse?
Olen siis harkinnut jotain tuollaista vaaleiden kulmien vuoksi, koska en halua värjäyttää jatkuvasti. Mutta ei ilmeisesti olekaan ratkaisu siihen. Jatkan siis kynällä, samalla se menee kun ripsiväriäkin on laitettava.
No onhan se huomattavasti helpompaa kerran kuussa kuin joka päivä. Ripset voi värjätä samalla ja niihinkin voi ottaa kestotaivutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se huomattavasti helpompaa kerran kuussa kuin joka päivä. Ripset voi värjätä samalla ja niihinkin voi ottaa kestotaivutuksen.
Kyllä! Minä käyn kerran kuussa laminoinnissa ja ripsien kestotaivutuksessa. Niin helppoa ja samalla tekijällä kun käy, saa alennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin mahdollisuus, että ajat omasi pois sen pigmentoinnin tai bladingin päältä. Sellaista tilannetta ei olekaan vaaleakulmaisella etteikö jotain pitäisi kerran kuussa tehdä.
Onko tää siis sama kuin mikroblading? Itse olen sitä harkinnut ja ajatellut, että sit pitää vaan kestovärjäillä kulmia. Mulla siis epäsymmetriset ja vaaleat kulmat.