Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmien pigmentointi ja kulmakarvojen värjäys

Vierailija
08.04.2026 |

Otin vähän aikaa sitten kulmakarvojen kohdalle pigmentoinnin. Se onnistui, mutta ei poistanut itse ongelmaa. Tyhmyyksissäni luulin, että enää ei tarvitsisi värjätä millään tavalla, mutta eihän pigmentti sitä ratkaissut. Sehän tuo värin vain iholle. Karvat ovat yhtä värittömät tällaisella vaalealla ihmisellä kuin ennenkin.

Miten te muut, joilla on hyvin vaaleat tai värittömät kulmakarvat, olette tehneet niille pigmentoinnin jälkeen?

Kysymykseni on muullakin palstalla.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö microblading ole luonnollisempi vaihtoehto? Pigmentointihan näyttää tussilta?

Pigmentoinnin väri valitaan kasvojen ja kulmakarvojen alkuperäisen värin mukaan. Ei sitä mustalla tussilla tehdä.

Tusseja on muitakin kuin mustia. Kyllä nuo kulmat usein ovat aivan liian voimakkaat. Liian tummat ja leveät. Ihminen itse ei huomaa, kun tottuu niitä katselemaan.

Olen eri mieltä. Kun ammattilainen tekee ja huomioi asiakkaan ominaisuudet ja toiveet, ovat ainakin pigmentoidut kulmat luonnollisen näköiset, jos asiakas niin haluaa. Eri asia on nuo laminaattikulmat.

Siis laminoinnissahan omat kulmakarvat laminoidaan ja värjätään. Miten sä niistä epäluonnolliset saat? 

Hän sotkee laminoinnin niihin muovisiin tekokulmiin. Laminointi on kaikkein luonnollisimman näköinen ja riittää itsessään. Jos muotoa pitää muuttaa tai omia kulmia täyttää, alla on hyvä olla blading tai pigmentointi. Pigmentoinnin ongelma on se, että se mössööntyy vuosien saatossa ja alkaa punertaa. 

Tuo mahdollinen punertaminen johtuu väristä itsestään ja tuolloin on huono väri käytössä.

Niitäkin on niin erilaisia ja erilaatuisia.

Hyvä väri haalistuu toki muttei muutu punaiseksi.

Ja toki niitä pigmenttejäkin uusia pitää jos hyvänä haluaa ne pitää, on ne tehty miten vaan.

Vierailija
42/42 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö microblading ole luonnollisempi vaihtoehto? Pigmentointihan näyttää tussilta?

Pigmentoinnin väri valitaan kasvojen ja kulmakarvojen alkuperäisen värin mukaan. Ei sitä mustalla tussilla tehdä.

Tusseja on muitakin kuin mustia. Kyllä nuo kulmat usein ovat aivan liian voimakkaat. Liian tummat ja leveät. Ihminen itse ei huomaa, kun tottuu niitä katselemaan.

Ei oo käyny mielessä että ei niitä kovin vaaleiksi voi tehdä koska eihän ne sitten edes näy. Ei mitään järkeä tehdä ihon värisiä karvoja. Mikäs idea siinä olisi?

Ehkä siksi ne yleensä on suht tummia. Sun ei ole pakko tykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan