Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalla ajaisit mieluummin: Volvo V70:lla vai BMW 525:lla?

Vierailija
08.05.2007 |

jos saisit valita, ihan uuden farkkumallin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies32

Vierailija
22/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

volvohan on puolta halvempi ja huonompi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvot ne niitä munanjatkeita on:) Niitä ajaa sellaset 5-kymppiset lihavat ukot, joilla ei oo enää mitään muuta näyttää ku auto.

Bemarit on nuorekkaiden, sporttisten ja muotitietoisten ihmisten autoja. Sekä turvallisuudessaan että ajo-ominaisuuksiltaan parasta A-luokkaa!

Vierailija
24/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos valita täytyy, niin Volvolla.

Vierailija
25/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW:tä harkittiin kaksi sekuntia.

Vierailija
26/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kateellisia miehille joilla on bmw, koska nämä miehet ovat yleensä hyvän näköisiä ja heillä on usein myös kaunis nainen vierellään. On sitten, ei niin suosittujen ja kateellisten miesten pitänyt keksiä, että bmw miehillä on pieni mulkku. Ei muuten pidä paikkansa.

Vierailija
27/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä tuota enää paljon nykyään kuulekaan, mitä nyt tietysti täällä av:lla

Vierailija
28/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Volvot ne niitä munanjatkeita on:) Niitä ajaa sellaset 5-kymppiset lihavat ukot, joilla ei oo enää mitään muuta näyttää ku auto.

Bemarit on nuorekkaiden, sporttisten ja muotitietoisten ihmisten autoja. Sekä turvallisuudessaan että ajo-ominaisuuksiltaan parasta A-luokkaa!

Vierailija
29/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että Suomessa ko. merkin maine on mitä on.

Vierailija
30/30 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin aina huvittaa tuo " mulkun jatke" homma. Ed. autoni oli maasturi ja sekin kai klassisesti samaa kategoriaa. Olen kuitenkin heteronainen, joka on valinnut itse autonsa ja olen ne valinnut käyttötarkoitusten mukaan. En ole siis " autoihmisiä" .

Enemmänkin minua ihmetyttää ihmiset joille auto kai sitten merkkaa niin paljon että luokittelevat muita sen merkin perusteella. Ja ei liene sattumaa, että ne " haukutut" autot ovat poikkeuksetta arvokkaimmasta päästä. Niin, se ei ole uutta, että kateus on tämän kansan kansallissairaus.

Ja oikeasti en usko näitä " bemarilla en ajais vaikka maksettai" . Siis tosi harvassa on ne, jotka ei ottais autoa kuin autoa vastaan jos annettais. Saattas siinä mielipide muuttua nopeasti.

Naiset hei, autot on autoja vaan! Ja kateus vie turhaa energiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi