Kaunein Moccamaster väri?
Tänään julkaistaan uusi väri Ocean, mutta minkävärinen sinun mielestäsi on paras?
Kommentit (22)
Mustan pimpin kirkkaan vaaleanpunainen.
Kahvinruskean samentama. Pitäisiköhän pestä 🤔
Jos haluaa väriä, niin se kirkkaanpunainen on kaunis.
Annoin tuon kahvinkeittimen lapselleni. Ihan sama, millä keittelee.
Vierailija kirjoitti:
Ruusukulta.
En olekaan nähnyt, mutta esim. autoissa on makea väri.
Haluaisin hennon vaalealiilan, meillä on nyt hopean värinen.
Turkoosi on hieno, mutta harvoin saatavana.
Se alkuperäinen kullanvärinen on mulle nostalgisin ja kaunein. Eka muisto Moccamasterista on, kun pari vuosikymmentä sitten oltiin rakkaiden sukulaisten luona kyläilemässä kesäisin ja kullanvärinen Moccamaster pörisi keittiössä. En ollut ikinä nähnyt niin nopeaa keitintä ja oi kuinka hyvää kahvia siitä tuli
Minulla on tuo Ocean. On kaunis väri.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin hennon vaalealiilan, meillä on nyt hopean värinen.
Pysy vaan hopeanvärisessä. Se vaaleanliila on niin järkky väri, että sulla tulee ikävä nykyistä hopeanväristä, kun olet sitä kauhistusta vähän aikaa katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Annoin tuon kahvinkeittimen lapselleni. Ihan sama, millä keittelee.
Sä et sitten paljon lapsestasi välitä, jos on ihan sama millä keittelee. Itse en koske MM edes patakintain, en pidä niistä, enkä mitenkään voisi työntää sellaista lapsenkaan kotiin. En kylläään edes hanki MMa. Minkään väristä, kuten en muumituotteitakaan.
Väri ei rumaa ulkomuotoa pelasta. Itse en huolisi baarikeittimen näköistä kahvinkeitintä kotiini missään värissä.
Vierailija kirjoitti:
Väri ei rumaa ulkomuotoa pelasta. Itse en huolisi baarikeittimen näköistä kahvinkeitintä kotiini missään värissä.
No, sun ei sitten tarvitse mitään Moccamasteria ostaa/huolia.
Itsellä on ollut nyt viisi vuotta tuo hopean värinen Moccamaster ja sitä ennen on ollut liuta erilaisia halpakeittimiä aina vuodesta 1995 lähtien, kun muutin pois äitini nurkista. Kallein niistä halvoista on maksanut joskus kait jonkun sata markkaa. Näistä kaikista paras keitin on tämä Moccamaster ja takaisin huonoihin en vaihda. Hitto niitä halpoja, kun jossain kohtaa oston jälkeen se kahvi alkaa maistua paskalle, niin sitä ei tosiaan korjata millään kalkinpoistajalla, jotta keitin puhdistuu ja tulisi taas juotavaa kahvia. Ei, se ei korjaa tilannetta. Ne ovat vaan niin sekundaa, että ne eivät keitä kunnollista kahvia kuin uutena vähän aikaa. Moccamasterilla ei saa paskaa keitetyksi muulla kuin että tarkoituksella mittaa aivan liikaa puruja suhteessa veden määrään. Sitten päästään siihen tunnelmaan, kuin Moccamasterin sijaan sumpit olisi keitetty jollain pilipalikeittimellä. Kyllä vinkuintiassa "osataan".
Mulla on musta, tyylikäs kun samaa väriä se suodatinpussiteline ym.