Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhainen keskenmeno

Vierailija
08.04.2026 |

Tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin ja heti seuraavana päivänä alkoi verinen vuoto. Ei mitään hyytymiä mutta verta ihan tiputtelee pönttöönkin.

Onko tämä keskenmeno ja kannattaako tässä edes varata mitään neuvolaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli verta ennenkun tein positiivisen testin, juuri tuollaista runsasta ja melkein kuin olisi menkat. 

Vierailija
22/27 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee kesken,niin uudestaan vaan nussimaan..kyllä se jossakin vaiheessa "natsaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee kesken,niin uudestaan vaan nussimaan..kyllä se jossakin vaiheessa "natsaa"

Tämäkin positiivinen tuli jo toisesta kierrosta ehkäisyn jättämisestä, niin eiköhän se tosiaan vielä tärppää uudelleen.

Vierailija
24/27 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kaksosten kanssa just tuollaista että hulahti alkuvaiheessa ihan huolella verta pönttöön ja kämppäsi. Olin varma että meni kesken koska aiemmassa raskaudessa ei mitään tuollaista ollut. Tuossa ne molemmat touhuilee hyvissä voimissa :)

Vierailija
25/27 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli verta ennenkun tein positiivisen testin, juuri tuollaista runsasta ja melkein kuin olisi menkat. 

Olen itsekin tullut siihen johtopäätökseen ettei tuosta oikein voi päätellä mitään. On voinut mennä kesken raskaus tai voi jatkua vielä muutaman viikon vuodoista huolimatta ja mennä sitten kesken muista syistä. Kaikki on mahdollista.

Oli vain pakko tulla purkamaan tätä jonnekkin, kun ei tämän vatvominen puolison kanssa 24/7 ole järkevää.

Vierailija
26/27 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole keskenmeno, jollei tule mitään hyytymiä. Tiputtelu voi olla, että jokin verisuoni vuotaa vaginasta.

Itsellä tuli keskenmeno rv 11+3, eikä tullut hyytymiä.

Voi ei <3 todella suuri mahdollisuushan keskenmenolle on aina alussa.

Oma olo tällä hetkellä on absoluuttisen typerä, neuvolasta ohjeistettiin suhtautumaan kuin olisin vielä raskaana, mutta oma pää sanoo että en ole tuon vuodon takia.

Tuntuu siltä että leikin olevani raskaana tällä hetkellä.

Ymmärrän sinua, tuo on ahdistavaa. Minulla oli sama tilanne aikanaan. Sain kuitenkin terveen vauvan.

Vierailija
27/27 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiviikolla seuraava mittaus. Edelleen täysin oireettomana mennään. 
Pääsin mittauksiin julkiselle puolelle tilanteen takia (vuoto + oireettomuus).

Keskenmeno ei olisi enää järkytys, kun ehtinyt tässä asiaa pohtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme