mikä siinä työn vastaanottamisessa on niin epämieluisaa että pitää mieluummin kituuttaa sosiaalituella?
kyllä tekevälle aina töitä löytyy kun on itse aktiivinen ja osallistuva myös piilotyö paikkoihin haravointi a ja o
Kommentit (17)
Se erikoinen tyydytys, jonka saa siitä, että voi anonyyminä suoltaa täyttä paskaa nettiin
En halua säännöllistä työsuhdetta, mitä työkkäri odottaa. Keikkaduunia omin ehdoin ja tulon ja työn määrän suhteen maksimoiden mieluummin. Sit lomilla sosiaalituet maksimaalisesti.
- työtön
Vierailija kirjoitti:
Se erikoinen tyydytys, jonka saa siitä, että voi anonyyminä suoltaa täyttä paskaa nettiin
Tuo paukapää ap tekee jatkuvasti itselleen runkkumatskua millä mässäillä Hulluhan tuo
🤬🦍💨👴🏻🔫💪
Ei se työn "vastaanottaminen" ole epämieluisaa vaan kurjat palkat ja nollatuntisopparit.
Tiedät kai, että jo antiikin kreikkalaiset pitivät palkkatyötä orjuuttakin pahempana vaihtoehtona?
Joistakin tuntuu että pitäisi olla sopiva ala. Jos töissä jo lähes asutaan ja se valtaa mielen. Ihmisen pitää myös huoltaa itseään päivittäin. Ja saada huomio maisemaan, mielialaan ja kävelläkin. Pelkkä sisällä istuminen ei ole terveellistä.
AP:n maksamien verojen nostaminen tukina omaan taskuun on paljon mukavampaa.
Minä en ole työtön mutta minulle ei ole selvinnyt piilotyöpaikkojen haravoinnin tai ylipäänsä niiden olemassaolon funktio lainkaan. Jos työnantaja haluaa työntekijöitä niin hakekoon sitten niitä eikä leiki mitään ihmeellistä kuurupiiloa toivoen että juuri se sopiva henkilö hoksaisi hänet ja hänen lymyilevän firmansa.
Persut ovat kyllä tyhmiä. Eikä siinä mitään eiväthän ne tyhmyydelleen mitään voi, mutta onhan niitä ihan liikaa jos pääsevät eduskuntaan ja hallitukseen asti. Joku rokote tuohon persuuteen pitäisi kehittää kyllä Timo Soini teki pahan syntisen teon kun yhtyi pirun kanssa ja synnytti homoseksillä persut.
Ei työssä mitään vikaa ole. Palkoissa on. Tähän mennessä paras ilmoitus maksoi 50snt. parempaa tuntipalkkaa mitä tienasin 17 vuotta sitten ja työmatka 64km. Miksiköhän ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole työtön mutta minulle ei ole selvinnyt piilotyöpaikkojen haravoinnin tai ylipäänsä niiden olemassaolon funktio lainkaan. Jos työnantaja haluaa työntekijöitä niin hakekoon sitten niitä eikä leiki mitään ihmeellistä kuurupiiloa toivoen että juuri se sopiva henkilö hoksaisi hänet ja hänen lymyilevän firmansa.
Vähän niin kuin piiloparisuhdemarkkinat. Kyllä niitä puolisoita aina löytää, täytyy vain löytää ne piiloehdokkaat. Täytyy koputella ihmisten oville ja kysyä onko tässä asunnossa yhtään pariutumishalukasta piileskelevää asukasta.
Kuule ap riittää jo! Tätä samaa sairasta paskaa olet jankuttanut täällä jo liian kauan päivästä toiseen.
Ihan kun tämä olisi jo joksikin työnhaku palstaksi muuttunut. Ei tämä ennen ollut tämmöinen.
Työttömät eivät tarvi sun neuvojasi, tajuatko sitä.
Siis HYI YÄK, työn tekoa? Miksi tekisin kun kaljarahaa saa muutenkin? Meneppäs nyt kiltti lammas nuolemaan isäntääsi jotta saan lisää kaljarahaa.
Kaisa Juuso se siellä vittuilee työttömille. Saikut ja vuosilomat jatkuvat jouluun. Sitten pari kuukautta hilipatipippaa kahvittelua Arkadian mäellä ja eläkkeelle. On niin mukavaa paahtaa uutta mökkitietä.
Mikähän siinä töiden tarjoamisessa on niin vastenmielistä, että työttömyydessä ollaan ennätyslukemissa ja kansa sen kuin kurjistuu.
Eihän Persu niin tyhmä ole että töihin menisi. KelaGold housun etumuksessa pullottaa.
Iikori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo paukapää ap tekee jatkuvasti itselleen runkkumatskua millä mässäillä Hulluhan tuo
Joo!!! MAGA MAGA ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH kohta lentää sexxxivatguli!!!
ap
Löytyy vai?
Terv: Lähettänyt satoja ilmoituksia, soitellut työpaikoille, käynyt läpi piilotyöpaikkoja, ollut valmis muuttamaan horantuuttiin työn perässä.
Arvaa kuinka moneen haastatteluun olen päässyt vuoden aikana?
Kolmeen.
Milloin työttömille on töitä tarjottu? XD Hae ap pikaisesti apua harhoihisi.
Milloin ajattelit incelli ensimmäistä työpaikkaasi hakea?