Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdet lasit yhden hinnalla - mitä se tarkoittaa?

Vierailija
08.04.2026 |

Osta silmälasit 1100 eurolla. Saat toiset halvat perusmallit kaupan päälle plus lisäkulut.
Mutta, jos ostat vain yhdet, saat 300 euroa alennusta, eli 800 euroa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just ostin lasit, joiden hinta oli 550€. Samaa rahaan sain aurinkolasit vahvuuksilla. Eli sain kahdet lasit yksien hinnalla.

Vierailija
2/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että maksat ne kalliimmat lasit ja saat toiset kaupan päälle. Toki optikkoliikkeillä voi olla omia ehtoja noissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että hinnoissa on valtavasti ilmaa.

pitäisi varmaan tilata YHDET lasit netistä, kun paikalliset lasifirmat kusettavat asiakkaita

Vierailija
4/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa eri liikkeillä eri asiaa, että ei kannata haksahtaa asiassa. Hinta voi tarkoittaa myös vain sankoja:) Toki saat sitten silmälasien lopulliseen hintaan kahdet samanlaiset. Kunhan pääsee sopimukseen ensin niiden yksien lasien hinnasta.

Ensin on alin hinta, johon aletaan rakentamaan satasien kokonaisuutta ja sitten saa näitä kalliita laseja kahdet.

Vierailija
5/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäisi varmaan tilata YHDET lasit netistä, kun paikalliset lasifirmat kusettavat asiakkaita

Minua kusetettiin niin pahoin silmäasemalla, että päädyin sitten maksamaan vain tuon näöntarkastuksen ja jätin lasit tilaamatta. Lisäksi koko silmäasema liike toimii vastoin lainsäädäntöä, koska hintoja ei näe mistään. Laseja on seinät täynnä ilman hintoja.

Kusetus perustuu juuri tuohon että hintoja ei ole esillä.

Silmäasemat kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
6/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kusetettiin niin pahoin silmäasemalla, että päädyin sitten maksamaan vain tuon näöntarkastuksen ja jätin lasit tilaamatta. Lisäksi koko silmäasema liike toimii vastoin lainsäädäntöä, koska hintoja ei näe mistään. Laseja on seinät täynnä ilman hintoja.

Vaikea sitä on hintoja pitää esillä, kun lasien hintaan vaikuttaa sun vahvuudet, sankoihin sopivat linssit, mahdollinen hajataitto tai muut erikoislinssit, ohennukset ja kaikki muu. Mielestäni kun laseja on käyty läpi silmäasemalla, ovat selkeästi esitelleet erilaisten pakettien hinnat ja on ollut myös neuvotteluvaraa.

Vierailija
7/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juuri käytti tuon tarjouksen monitehoihin. Osti lasit ja aurinkolasit. Maksoi yhteensä yli 1600 euroa. En ihan ymmärrä, missä se alennus oli 😅

Vierailija
8/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just ostin lasit, joiden hinta oli 550€. Samaa rahaan sain aurinkolasit vahvuuksilla. Eli sain kahdet lasit yksien hinnalla.

450 e, jos pelkät auringottomat lasit olisit ottanut. Siitä tässä on kysymys.

Vierailija
9/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat liikkeen halvimmat paskalasit 2 yhden hinnalla.

Vierailija
10/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet rimpulat tai kahdet kalliit. Tai yhdet yksitehot tai yhdet monitehot.

Vierailija
11/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies juuri käytti tuon tarjouksen monitehoihin. Osti lasit ja aurinkolasit. Maksoi yhteensä yli 1600 euroa. En ihan ymmärrä, missä se alennus oli 😅

Hän osti tolkuttoman kalliit monitehot ja sai aurinkolasit ilmaiseksi. Olen itsekin joskus ottanut lasit + aurinkolasit, mutta ne aurinkolasit oli linsseiltään huomattavasti huonommat. Ostin nyt kahdet lasit ja molemmat oli suunnilleen saman hintaiset lähtöhinnaltaan.

Vierailija
12/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman tein itse. Yli 1800 euroa meni Silmäasemalle monitehoihin ja aurinkolasit monitehovahvuuksilla tulivat muka ilmaiseksi.. En ole koskaan aiemmin maksanut monitehoista tai mistään laseista yli 700 euroa. Kunnon kusetus, lasit kyllä ovat hyvät ei siinä mitään.

Vierailija
13/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat liikkeen halvimmat paskalasit 2 yhden hinnalla.

Miksi pitäisi ostaa liikkeen halvimmat paskalasit? Voit ostaa vaikka kolmen tonnin laseja kahdet ja maksat niistä sen kolme tonnia. Tai sitten viisi kymppiä jos on edullisimmat peruslasit.

Vierailija
14/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla tarkkana noissa tarjouksissa. Joskus sai toiset lasit mutta ihan peruslinsseillä ja niillä ei tehnyt oikein mitään kun linssit paksut ja naarmuuntuivat melko nopeasti. 

Vierailija
15/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin silmäasemalta tuolla hinnoittelulla todella hyvät nuorisomonitehot ja hyvät aurinkolasit. Maksoin molemmista mielestäni ihan käyvän hinnan, eli niissä listahinnoissa on jotakin yli 40 prosenttia ilmaa normaalien katteiden päällä.

Vierailija
16/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat toiset lasit ilmatteeksi kaupanpäällisenä mutta huom! tarjous on voimassa ainoastaan tehdasvoimakkuuksille eli +-1,5. Tätä se tarkoittaa.

Toisin sanoen, me jotka tarvitaan vähän enemmän plussaa tai miinusta ei hyödytä tosta tarjouksesta yhtään mitään. Instrulla oli joskus tarjous jolla sai toisen linssin ilmaiseksi vahvuudesta riippumatta. Se oli hyvä tarjous jonka hyödynsin heti. 

Vierailija
17/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla tarkkana noissa tarjouksissa. Joskus sai toiset lasit mutta ihan peruslinsseillä ja niillä ei tehnyt oikein mitään kun linssit paksut ja naarmuuntuivat melko nopeasti. 

En ole ikinä nähnyt tuollaista tarjousta. Olen varmaan 20 vuotta ostanut lasini näistä 2 yhden hinnalla -tarjouksista.

Vierailija
18/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä kävin viime joulukuussa Silmäasemalla, jokaiseen kehykseen oli merkitty ko. kehyksen hinta. Lisäksi sain esitevihkosen, jossa oli jokaisen eri linssityypin hinta, ja lisäksi optikko kertoi minulle, mitä linssityyppejä hän suosittelee minulle.

Mutta tässä voi toki olla vaihtelua ketjun eri myymälöiden välillä.

Vierailija
19/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat toiset lasit ilmatteeksi kaupanpäällisenä mutta huom! tarjous on voimassa ainoastaan tehdasvoimakkuuksille eli +-1,5. Tätä se tarkoittaa.

Toisin sanoen, me jotka tarvitaan vähän enemmän plussaa tai miinusta ei hyödytä tosta tarjouksesta yhtään mitään. Instrulla oli joskus tarjous jolla sai toisen linssin ilmaiseksi vahvuudesta riippumatta. Se oli hyvä tarjous jonka hyödynsin heti. 

kannattaa lukea mitä on ostamassa. Itse ostin kahdet monitehot ja maksoin niistä toiset. Enhän minä tekisi tuommoisilla tehdasvoimakkuuksilla yhtään mitään.

Vierailija
20/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Instrussa esim tällainen tarjous

Uusien silmälasien ostajalle toiset silmälasit kaupan päälle. Ykköspari on bruttohinnaltaan kalliimpi pari. Toiseksi pariksi voi valita aurinkolasit voimakkuuksilla vastaavilla ominaisuuksilla.

Kuukausi sitten ostin kahdet silmälasit yksien hinnalla, eli oli ihan eri tarjous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän