Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdet lasit yhden hinnalla - mitä se tarkoittaa?

Vierailija
08.04.2026 |

Osta silmälasit 1100 eurolla. Saat toiset halvat perusmallit kaupan päälle plus lisäkulut.
Mutta, jos ostat vain yhdet, saat 300 euroa alennusta, eli 800 euroa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat toiset lasit ilmatteeksi kaupanpäällisenä mutta huom! tarjous on voimassa ainoastaan tehdasvoimakkuuksille eli +-1,5. Tätä se tarkoittaa.

Toisin sanoen, me jotka tarvitaan vähän enemmän plussaa tai miinusta ei hyödytä tosta tarjouksesta yhtään mitään. Instrulla oli joskus tarjous jolla sai toisen linssin ilmaiseksi vahvuudesta riippumatta. Se oli hyvä tarjous jonka hyödynsin heti. 

Höpö, höpö. Kyllä minä olen aina saanut omat -5 - -6:n vahvuiset lasini, joissa on lisäksi hajataiton korjausta ja 2x ohennus noihin tarjouksiin. Tosin nykyisin kun käytän monitehoja ja haluan mahdollisimman hyvät moniteholinssit, "toinen linssi ilmaiseksi" -tarjous on minulle kannattavampi.

Vierailija
22/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat toiset lasit ilmatteeksi kaupanpäällisenä mutta huom! tarjous on voimassa ainoastaan tehdasvoimakkuuksille eli +-1,5. Tätä se tarkoittaa.

Toisin sanoen, me jotka tarvitaan vähän enemmän plussaa tai miinusta ei hyödytä tosta tarjouksesta yhtään mitään. Instrulla oli joskus tarjous jolla sai toisen linssin ilmaiseksi vahvuudesta riippumatta. Se oli hyvä tarjous jonka hyödynsin heti. 

Höpö, höpö. Kyllä minä olen aina saanut omat -5 - -6:n vahvuiset lasini, joissa on lisäksi hajataiton korjausta ja 2x ohennus noihin tarjouksiin. Tosin nykyisin kun käytän monitehoja ja haluan mahdollisimman hyvät moniteholinssit, "toinen linssi ilmaiseksi" -tarjous on minulle kannattavampi.

Noinhan se yleensä menee. Silmäasemalla nyt: Valitse kehykset ja linssit vapaasti – ei rajoitteita

Valitse 2. pariksi itsellesi toiset silmälasit, aurinkolasit tai piilolinssit. Voit vapaasti valita mitkä tahansa samanarvoiset tai edullisemmat kehykset ja linssit.

Voihan sitä ottaa vaikka kahdet ihan identtiset lasit tuolla tarjouksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies juuri käytti tuon tarjouksen monitehoihin. Osti lasit ja aurinkolasit. Maksoi yhteensä yli 1600 euroa. En ihan ymmärrä, missä se alennus oli 😅

Saman tein itse. Yli 1800 euroa meni Silmäasemalle monitehoihin ja aurinkolasit monitehovahvuuksilla tulivat muka ilmaiseksi.. En ole koskaan aiemmin maksanut monitehoista tai mistään laseista yli 700 euroa. Kunnon kusetus, lasit kyllä ovat hyvät ei siinä mitään.

Moniteholinsseissä on huomattavia eroja sen mukaan, miten suurella osalla linssistä näkee oikeasti tarkasti. Tuo 1800 euron hinta vaikuttaa siltä, että laseissa on valikoiman parhaat moniteholinssit, kun taas 700 euron moniteholaseissa (jos kysymys ei ole jostain tarjouksesta) on todennäköisesti linssit valikoiman halvimmasta päästä. Mutta kyllähän ne eri vaihtoehdot hintoineen näkyvät Silmäaseman esitteessä, ja asiakas päättää, mitkä niistä hän valitsee. Optikko voi toki antaa suosituksia.

Vierailija
24/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kahdet silmälasit, muttet sankoja ollenkaan. Maksaa erikseen.

Vierailija
25/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies juuri käytti tuon tarjouksen monitehoihin. Osti lasit ja aurinkolasit. Maksoi yhteensä yli 1600 euroa. En ihan ymmärrä, missä se alennus oli 😅

Saman tein itse. Yli 1800 euroa meni Silmäasemalle monitehoihin ja aurinkolasit monitehovahvuuksilla tulivat muka ilmaiseksi.. En ole koskaan aiemmin maksanut monitehoista tai mistään laseista yli 700 euroa. Kunnon kusetus, lasit kyllä ovat hyvät ei siinä mitään.

Moniteholinsseissä on huomattavia eroja sen mukaan, miten suurella osalla linssistä näkee oikeasti tarkasti. Tuo 1800 euron hinta vaikuttaa siltä, että laseissa on valikoiman parhaat moniteholinssit, kun taas 700 euron moniteholaseissa (jos kysymys ei ole jostain tarjouksesta) on todennäköisesti linssit valikoiman halvimmasta päästä. Mutta kyllähän ne eri vaihtoehdot hintoineen näkyvät Silmäaseman esitteessä, ja asiakas päättää, mitkä niistä hän valitsee. Optikko voi toki antaa suosituksia.

Itse ostin linssit, joiden listahinta oli noin 700 euroa. Kalliimmissa se tarkan näkemisen alue olisi varsinkin sivusuunnassa ollut laajempi. Tajusin heti kun pistin lasit päähän, että olisi pitänyt käyttää linssien valintaan vähän enemmän aikaa. No ensi kerralla sitten.

Ja tähän on vähän turha kommentoida jos omat lasit on vaikka yksitehot -1.

Vierailija
26/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinulle linssit tarkoittaa samaa kuin silmälasit?

Vierailija
27/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite jouduin ainakin maksamaan sangoista erikseen.

Vierailija
28/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntikikka millä saadaan myytyä enemmän asiakkaalle.

Vierailija
29/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa mikään kartellien tarjous ei voi olla oikeasti edullinen vaan siihen ympätään jotain ja kas tonni ei riitä mihinkään kun tietokoneelta aletaan "lisävarusteita" klikkailla ostoksiin.

Edulliset lasit saa pienistä ketjuttomista optikkoliikkeistä. 

Vierailija
30/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntikikka millä saadaan myytyä enemmän asiakkaalle.

Näinhän se on. Mutta itse halusin kahdet lasit joten tarjous oli ihan ok. 

Vierailija
31/31 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite jouduin ainakin maksamaan sangoista erikseen.

Luetaan niitä tarjouksia ja ymmärretään luettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan