70-luvulla syntyneiden parisuhteet. Kuinkahan monet on edelleen yhdessä lastensa toisen vanhemman kanssa?
Tuleeko teillä olemaan mummola/ukkila jossa on molemmat (bio)isovanhemmat, mikäli lapsesi joskus saa omia lapsia?
Kommentit (32)
Ei ole ollut koskaan edes tyttöystävääkään, koko ikäni olen yksin elänyt ja näin menee hautaan asti.
26 vuotta nyt yhdessä ja ajateltiin olla vähintään toiset 26 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt 60-luvulla, naimisissa 33 vuotta, kolme aikuista lasta
"Syntynyt 60-luvulla, naimisissa 33 vuotta, kolme aikuista lasta"
Mut lukutaitoa ei näemmä ole. Kysymys koski 70-luvulla syntyneitä.
Olen syntynyt 70-luvun lopulla ja mies jätti mut neljänkympin kriisissään toisen naisen takia. Oltiin yhdessä 21 vuotta.
Juu, yhdessä oltu teini-iästa, nyt 31 vuotta jo josta naimisissa 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
-72 syntynyt ja olen nyt 32 vuotta ollut mieheni kanssa. Nyt on rankempi vaihe menossa, mutta ei me eroamassa olla. Lapset vasta muuttaneet omilleen, että varmaan me ollaan yhdessä sitten jos lisääntyvät.
Meidän kummankaan vanhemmat ei ole yhdessä. Useita liittoja vuosien aikana.
Mitä kavereita miettii, niin sekä että löytyy porukkaa.
Kaikki 70-luvulla syntyneet kaverini erosivat ikävälillä 40-50 vuotta. Joko mies jätti tai sitten vaimo. Kukaan ei eronnut sulassa sovussa, vaan aina oli selkeästi jättäjä ja jätetty. Yhdessä kaikki olivat 12-24 vuotta, riippuen parista.
Yhteistä kaikille oli se, että parisuhde oli alkanut ikävälillä 20-30 ja päättyi ikävälillä 40-50.
70-luvulla syntyneissäkin on hajontaa. Siinä missä vanhimmat eli 1970 syntyneet täyttävät tänä vuonna 56 vuotta, nuorimmat ovat loppuvuodesta 1979 syntyneitä ja ovat vielä koko tämän vuoden 46-vuotiaita.
70-luvulla syntyneistä vuonna 2000 vanhimmat täyttivät sinä vuonna 30 vuotta, kun taas nuorimmat eli -79 syntyneet täyttivät 21 vuotta vuonna 2000.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen melko monta 70-luvulla syntynyttä jotka ovat olleet naimisissa saman kumppanin kanssa yli 20 vuotta.
Olin kunnes erosin. Toisen lapsen vanhempi on kuollut. Tosin erosimme aiemmin.
Mies ja minä -70 luvulla syntyneitä. Yhdessä jo 24 vuotta eikä eroaikeita.
Minulla kolme sisarusta jotka syntyneet -60 luvulla ja kaikilla ydinperhe kasassa ja lapsenlapset kyläilevät heillä.
Vanhempani syntyneet-40 luvulla ovat edelleen yhdessä. Ovat olleet naimisissa jo yli 60 vuotta.
Etkö sinä vieläkään ole uskaltanut kysyä vanhemmiltasi isyyden testaamista?