Petteri Orpon äiti on kuollut
Julkaisi juuri tiedon Instagramin.
Ikävä juttu hänelle, kuvasta päätellen hänen äiti on ollut jossain paremman tason hoitokodissa. Ovi kertoo ettei ole tavallinen vanhainkoti.
Kommentit (53)
Kun täällä lukee esimerkiksi monia julkkiksia jotka kuolevat niin aina sanotaan, että he menivät taivaaseen. Monikin ihminen on kuitenkin ollut eläessään lähes pirun. Eli on turhaa puhua että menivät taivaaseen.
mits on, luuletteko että kalaa saa tänään verkoilla?
Vaikken ole Orpo-fani, niin minusta on mautonta laskea leikkiä tällaisella asialla.
Vierailija kirjoitti:
olen kusi päinen persu joten ota tätä rapakaljaa sen kuniaksi.
Olet ainoastaan kusipäinen vihervassari.
Vierailija kirjoitti:
Osanotot hänelle. Pitkään sai pitää äitinsä. Äidin menettäminen on aina surullista.
Ei ole. Minulla oli ilkeä narsistiäiti, jonka kuolema oli vaan helpotus ja ilo.
Nyt on ainakin nimensä veroinen. Pitäisikö sääliä vai ei.
Kuka Orpolle on sanonut, että hänen äitinsä meni taivaaseen? Jokainen kuoleva menee hautaan. Ei taivaaseen.
Itse en nettiin laittaisi yksityistä perheasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta elämästään. Myös Orpo. Hänen henkilökohtaiset vaikeutensa eivät kuulu meille.
Empatia ei kuulu politiikkaan.
"Empatia ei kuulu politiikkaan."
Ei ainakaan Riikka Purran mielestä. No, en usko että hän on empaattinen yksityiselämässäänkään.
100% odotan sekä Trumpin että Putinin kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
mits on, luuletteko että kalaa saa tänään verkoilla?
Tulee, tulee, mullakin on jo monta kymmentä
SDP on parasta SUOMELLE NYT JA TULEVAISUUDESSA.MYÖS ORPON MIELESTÄ..
Orpo kutsunut SDP ryhmän poolille Turkuun ja persuille ei tullut kutsua purran takia.
Lämpimät osanotot Petterille, vaikka hallituksensa onkin täysi katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se iso uutinen, kun liki yhdeksänkymppinen henkilö kuolee.
Äiti on äiti, vaikka olisi 120-vuotias.
persu hulluus on iskenyt persuhin kovasti nyt,kun eivät saaneet kutsua Turkuun juhliin kun SDP ja Vasemisto saivat kutsun Orpolta.
Minua ällöttää tapa, että kuolevien/kuolleesta henkilöstä tai hänen ruumiinosistaan kuten käsistä julkaistaan someen kuva. Kyllä, olen nähnyt useita kuolleita ja olen myös saatellut rajan taakse äitini, mutta mielestäni myös kuolleilla on oikeus yksityisyyteen - somemässäily kuolemalla on mautonta. Aivan kuten mautonta on myös se, että hautajaisissa ollaan puhelimet tanassa kuvaamassa. Paikalle saa ammattikuvaajan, eikä kenenkään muun tarvitse arvokasta seremoniaa pilata kuvaamalla sitä.
Syvä osanotto Petteri Orpolle ja muille läheisensä menettäneille.