Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei naiset voi sanoa tinderissä suoraa ettei kiinnosta

Vierailija
06.04.2026 |

Korkeintaa viestin vastaa eikä kysy mitään. Sitten yhtäkkiä lopettaa vastaamisen. Hyvä vain olla yksin ja tehdä töitä ja harrastaa liikuntaa

Kommentit (247)

Vierailija
141/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Tinderhän onkin loistava sovellus löytää kumppani🙄

Kyllä. Taitaa olla nykyään ylivoimaisesti yleisin tapa löytää kumppani. 

Vierailija
142/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla vastaamatta ettei kiinnosta, miehet kun provosoituvat siitä niin kovasti, että menee uhkailuksi. Mieluummin hiljenee kokonaan ja blokkaa. 

Juuri näin. Ekan sekopää-raivoajan jälkeen oppii, että paras vain blokata suoraan jokainen epäkiinnostava. En kuluta elämästäni sekuntiakaan tuntemattomaan kiukuttelevaan mieheen, en ota edes riskiä. 

Miksi sitten roikutte siellä deittiäpissä? Jos kerran noin "kauheaa" koko ajan?

Ei ole ollenkaan kauheaa sen jälkeen, kun oppii blokkaamaan heti arveluttavat tyypit. Sen jälkeen ollut oikein rauhallista ja vain asiallisia miehiä. 

Täällähän se oli juurikin mies, joka roikkui viikkokaupalla jossain ehkä-naisessa ja raivosi siitä. Kommentoitko hänelle lopettaa apeissa roikkuminen, kun ei osaa vetää itselleen rajoja? Et? 

Ja Alluhan tässä todistaa meille kaikille, että todella on miehiä, jotka alkaa raivoamaan naisille pakeista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla vastaamatta ettei kiinnosta, miehet kun provosoituvat siitä niin kovasti, että menee uhkailuksi. Mieluummin hiljenee kokonaan ja blokkaa. 

Juuri näin. Ekan sekopää-raivoajan jälkeen oppii, että paras vain blokata suoraan jokainen epäkiinnostava. En kuluta elämästäni sekuntiakaan tuntemattomaan kiukuttelevaan mieheen, en ota edes riskiä. 

Niinhän ne naiset onkin häipyneet deittiapeista. Onneksi olkoon, miehet, hyvin te vedätte. 

Vierailija
144/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne naiset onkin häipyneet deittiapeista. Onneksi olkoon, miehet, hyvin te vedätte. 

Juu ei sitä jaksakkaa enää, parempi tehdä muita asioita

Vierailija
145/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, et sitten vastannut kysymykseeni oletko jo lopettanut ryyppäämisen ja aloittanut liikunnan harrastamisen, kuten sanoit tekeväsi.

Eli ilmeisesti et ole kun et vastaa. 

Allu, miksi sä valitset olla saamaton nahjus ja vetelä paska, kun voisit omalla toiminnallasi vaikuttaa asioihin?

Liian monimutkaista Allulle. 

Olen vähentänyt ja kyllä liikuin tänäänkin, miten niin?

Eli et ole lopettanut ryyppäämistä, vaikka sanoit tekeväsi sen. Niinpä niin.

Olen pitänyt yli kk taukoa miten niin?

Miten sä Allu viitsit valehdella ryyppäämisestäkin? Et ole pitänyt kk taukoa, täällä viesteissä itse kerroit miten olit pääsiäisenä umpikännissä baarissa.

Etkö sä ymmärrä, että sä olet alkoholisti ja sun pitäisi lopettaa ryyppääminen kokonaan.

Ryyppäämisestä valehteleminen on nimenomaan merkki siitä, että kyse on jo alkoholismista eikä esim. vain "bilettämisestä".

Ja alkoholisti ei voi ollu kohtuukäyttäjä tai "vähentää" kuin väliaikaisesti. Hetken päästä sitä alkoholia menee taas entiseen malliin, eli umpikänniin asti.

OLEN KUULE PITÄNYT TAUKOA SITÄ ENNEN MITÄ IHMETTÄ OLETAT JA JAUHAT EES TOMMOSTA?

Joku muinainen ryyppäämistauko ei auta sinua nyt. Kyse oli siitä että sinun pitää lopettaa ryyppääminen NYT. 

Sanoit ITSE tekeväsi niin, mutta nyt alatkin puhua vain jostain "vähentämisestä". Se ei tule sinua auttamaan, koska olet alkoholisti. Ainoa mahdollisuutesi on LOPETTAMINEN.

En ole lopettamassa vähennän kyllä ja nyt en juo ollenkaan taas!

Vierailija
146/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa alkaa ruikuttaa ja sellasta halun tehdä niitä muutoksia taas pikkuhiljaa. Ja työt sujuu hyvin mutta muut asiat

Vierailija
147/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi myös kiva saada parempia kavereita olen osan heittäny jo pihalle ei jaksa sellasia.

Vierailija
148/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei sitä jaksakkaa enää, parempi tehdä muita asioita

Kunpa tekisitkin. Mutta et osaa muuta kuin olla täällä saamassa kuraa niskaasi.

Vierailija
149/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyää kaverit ei oikein ota yhteyttä tai ei niin usein nähdä en tiedä, ehkä sitten ihmiset ei musta jotenki tykkää

Vierailija
150/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olisi myös kiva saada parempia kavereita olen osan heittäny jo pihalle ei jaksa sellasia.

Sinulla on täsmälleen sellaisia kavereita kuin ansaitset.

Vierailija
151/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai työttömiä juoppokavereita, ei kiitos

Vierailija
152/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyää kaverit ei oikein ota yhteyttä tai ei niin usein nähdä en tiedä, ehkä sitten ihmiset ei musta jotenki tykkää

Jos teillä ei ole muuta yhteistä kuin ryyppääminen, riittää kun yksi lopettaa juomisen niin ystävyys loppuu.

Vierailija
153/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko ei saisi edes yrittää nykyää naista ja etsiä. Teen paremmin jatkos töitä

Ai se olitkin sinä taas.

Vierailija
154/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kavereita sitten omasta mielestäsi ansaitsisit? Ja mistä ajattelit hankkia heitä?

Vierailija
155/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, et sitten vastannut kysymykseeni oletko jo lopettanut ryyppäämisen ja aloittanut liikunnan harrastamisen, kuten sanoit tekeväsi.

Allu, miksi sä valitset olla saamaton nahjus ja vetelä paska, kun voisit omalla toiminnallasi vaikuttaa asioihin?

Miten sä Allu viitsit valehdella ryyppäämisestäkin? Et ole pitänyt kk taukoa, täällä viesteissä itse kerroit miten olit pääsiäisenä umpikännissä baarissa.

Etkö sä ymmärrä, että sä olet alkoholisti ja sun pitäisi lopettaa ryyppääminen kokonaan.

Ryyppäämisestä valehteleminen on nimenomaan merkki siitä, että kyse on jo alkoholismista eikä esim. vain "bilettämisestä".

Ja alkoholisti ei voi ollu kohtuukäyttäjä tai "vähentää" kuin väliaikaisesti. Hetken päästä sitä alkoholia menee taas entiseen malliin, eli umpikänniin asti.

OLEN KUULE PITÄNYT TAUKOA SITÄ ENNEN MITÄ IHMETTÄ OLETAT JA JAUHAT EES TOMMOSTA?

Joku muinainen ryyppäämistauko ei auta sinua nyt. Kyse oli siitä että sinun pitää lopettaa ryyppääminen NYT. 

Sanoit ITSE tekeväsi niin, mutta nyt alatkin puhua vain jostain "vähentämisestä". Se ei tule sinua auttamaan, koska olet alkoholisti. Ainoa mahdollisuutesi on LOPETTAMINEN.

Eli et lopeta ryyppäämistä, vaikka sanoit lopettavasi.

Olet selkärangaton itkupilli.

Vierailija
156/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla vähän sama. kuin työnantajilla... paikan hakijoita on yli 1000, ei kaikkiin kerkeä vastata.

Vierailija
157/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki vaikuttaa. Romu auto. Iso velka. Rahattomuus. Kaljamaha. Tukka lähteny. Kaverit ja kaikki alkoholi

Välillä kuitenkin kehut itseäsi pitkäksi ja komeaksi?

Vierailija
158/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki vaikuttaa. Romu auto. Iso velka. Rahattomuus. Kaljamaha. Tukka lähteny. Kaverit ja kaikki alkoholi

Välillä kuitenkin kehut itseäsi pitkäksi ja komeaksi?

En sano enää mitään

Vierailija
159/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et lopeta ryyppäämistä, vaikka sanoit lopettavasi.

Olet selkärangaton itkupilli.

En tietenkää lopeta.

Vierailija
160/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kavereita sitten omasta mielestäsi ansaitsisit? Ja mistä ajattelit hankkia heitä?

Ei se sulle kuulu.