Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei naiset voi sanoa tinderissä suoraa ettei kiinnosta

Vierailija
06.04.2026 |

Korkeintaa viestin vastaa eikä kysy mitään. Sitten yhtäkkiä lopettaa vastaamisen. Hyvä vain olla yksin ja tehdä töitä ja harrastaa liikuntaa

Kommentit (247)

Vierailija
161/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein miehet provosoituvat raivostumaan, jos sanoo suoraan. Sitten nainen joutuu kuulemaan olevansa lski hra, joka luulee itsestään liikoja jne. 

Vierailija
162/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olisi myös kiva saada parempia kavereita olen osan heittäny jo pihalle ei jaksa sellasia.

Kannattaa hankkia joku harrastus, niistä löytää kavereita ainakin. Ei tarvitse olla kallis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Allu hoitaa Tinder-keskustelut samaan tyyliin kuin täällä (jankutus, uhriutuminen, uhkailu, kymmeniä viestejä illassa...), niin eipä ole ihme jos vastakaikua ei tule.

Vierailija
164/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutenkin ongelmia velkaa ja kaikenlaista. Pitäs mennä eteenpäin elämässä

Vierailija
165/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein miehet provosoituvat raivostumaan, jos sanoo suoraan. Sitten nainen joutuu kuulemaan olevansa lski hra, joka luulee itsestään liikoja jne. 

Tällainen mies jää aina yksin. Liian myrkyllinen ja ilkeä luonne.

Vierailija
166/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaski työni mä olen hoitanut. Se hyvä juttu.

Vierailija
167/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, et sitten vastannut kysymykseeni oletko jo lopettanut ryyppäämisen ja aloittanut liikunnan harrastamisen, kuten sanoit tekeväsi.

Eli ilmeisesti et ole kun et vastaa. 

Allu, miksi sä valitset olla saamaton nahjus ja vetelä paska, kun voisit omalla toiminnallasi vaikuttaa asioihin?

Liian monimutkaista Allulle. 

Olen vähentänyt ja kyllä liikuin tänäänkin, miten niin?

Eli et ole lopettanut ryyppäämistä, vaikka sanoit tekeväsi sen. Niinpä niin.

Olen pitänyt yli kk taukoa miten niin?

Miten sä Allu viitsit valehdella ryyppäämisestäkin? Et ole pitänyt kk taukoa, täällä viesteissä itse kerroit miten olit pääsiäisenä umpikännissä baarissa.

Etkö sä ymmärrä, että sä olet alkoholisti ja sun pitäisi lopettaa ryyppääminen kokonaan.

Ryyppäämisestä valehteleminen on nimenomaan merkki siitä, että kyse on jo alkoholismista eikä esim. vain "bilettämisestä".

Ja alkoholisti ei voi ollu kohtuukäyttäjä tai "vähentää" kuin väliaikaisesti. Hetken päästä sitä alkoholia menee taas entiseen malliin, eli umpikänniin asti.

OLEN KUULE PITÄNYT TAUKOA SITÄ ENNEN MITÄ IHMETTÄ OLETAT JA JAUHAT EES TOMMOSTA?

Joku muinainen ryyppäämistauko ei auta sinua nyt. Kyse oli siitä että sinun pitää lopettaa ryyppääminen NYT. 

Sanoit ITSE tekeväsi niin, mutta nyt alatkin puhua vain jostain "vähentämisestä". Se ei tule sinua auttamaan, koska olet alkoholisti. Ainoa mahdollisuutesi on LOPETTAMINEN.

En ole lopettamassa vähennän kyllä ja nyt en juo ollenkaan taas!

Eli et lopeta ryyppäämistä, vaikka sanoit lopettavasi.

Olet selkärangaton itkupilli.

En tietenkää lopeta.

Et tietenkään lopeta, koska olet haiseva ja kuvottava juoppo. Ei ihme ettei naisia löydy.

Vierailija
168/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla vastaamatta ettei kiinnosta, miehet kun provosoituvat siitä niin kovasti, että menee uhkailuksi. Mieluummin hiljenee kokonaan ja blokkaa. 

Juuri näin. Ekan sekopää-raivoajan jälkeen oppii, että paras vain blokata suoraan jokainen epäkiinnostava. En kuluta elämästäni sekuntiakaan tuntemattomaan kiukuttelevaan mieheen, en ota edes riskiä. 

Miksi sitten roikutte siellä deittiäpissä? Jos kerran noin "kauheaa" koko ajan?

Niinhän ne naiset onkin häipyneet deittiapeista. Onneksi olkoon, miehet, hyvin te vedätte. 

On siellä edelleen aikana monta kymmentä tuhatta suomalaista naista. Ei ole juurikaan enempää miehiä kuin naisia 

Vierailija
169/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, et sitten vastannut kysymykseeni oletko jo lopettanut ryyppäämisen ja aloittanut liikunnan harrastamisen, kuten sanoit tekeväsi.

Allu, miksi sä valitset olla saamaton nahjus ja vetelä paska, kun voisit omalla toiminnallasi vaikuttaa asioihin?

Miten sä Allu viitsit valehdella ryyppäämisestäkin? Et ole pitänyt kk taukoa, täällä viesteissä itse kerroit miten olit pääsiäisenä umpikännissä baarissa.

Etkö sä ymmärrä, että sä olet alkoholisti ja sun pitäisi lopettaa ryyppääminen kokonaan.

Ryyppäämisestä valehteleminen on nimenomaan merkki siitä, että kyse on jo alkoholismista eikä esim. vain "bilettämisestä".

Ja alkoholisti ei voi ollu kohtuukäyttäjä tai "vähentää" kuin väliaikaisesti. Hetken päästä sitä alkoholia menee taas entiseen malliin, eli umpikänniin asti.

OLEN KUULE PITÄNYT TAUKOA SITÄ ENNEN MITÄ IHMETTÄ OLETAT JA JAUHAT EES TOMMOSTA?

Joku muinainen ryyppäämistauko ei auta sinua nyt. Kyse oli siitä että sinun pitää lopettaa ryyppääminen NYT. 

Sanoit ITSE tekeväsi niin, mutta nyt alatkin puhua vain jostain "vähentämisestä". Se ei tule sinua auttamaan, koska olet alkoholisti. Ainoa mahdollisuutesi on LOPETTAMINEN.

En tietenkää lopeta.

Et tietenkään lopeta, koska olet haiseva ja kuvottava juoppo. Ei ihme ettei naisia löydy.

Miksi käytät aikaa tällaiseen keskusteluun? Olet ap: n tasoa ilmeisesti.

Vierailija
170/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkää lopeta.

Miksi käytät aikaa tällaiseen keskusteluun? Olet ap: n tasoa ilmeisesti.

Jonkinlainen perverssi halu takoa järkeä AP:n päähän, luultavasti. Mutta kiitos kommentistasi.

Vierailija
171/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkää lopeta.

Sori mutta ihmiset muuttu. Mä olin ennen työtön ja nyt on työ ja silti juon. Vedä ittes naruun

Vierailija
172/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mitä mä jaksan tälläsiä sekopäitä enää jatkoja

Vierailija
173/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn töihin ja liikkumiseen ja parempiin asioihin vaikka väkisin.

Vierailija
174/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla vastaamatta ettei kiinnosta, miehet kun provosoituvat siitä niin kovasti, että menee uhkailuksi. Mieluummin hiljenee kokonaan ja blokkaa. 

Juuri näin. Ekan sekopää-raivoajan jälkeen oppii, että paras vain blokata suoraan jokainen epäkiinnostava. En kuluta elämästäni sekuntiakaan tuntemattomaan kiukuttelevaan mieheen, en ota edes riskiä. 

Miksi sitten roikutte siellä deittiäpissä? Jos kerran noin "kauheaa" koko ajan?

Niinhän ne naiset onkin häipyneet deittiapeista. Onneksi olkoon, miehet, hyvin te vedätte. 

On siellä edelleen aikana monta kymmentä tuhatta suomalaista naista. Ei ole juurikaan enempää miehiä kuin naisia 

Suomessa aktiivisista käyttäjistä 60% miehiä, 40% naisia. Että ei nyt ihan tasan... Ja voit miettiä, mitä tää tarkoittaa miehille. Puhumattakaan, miten vaikea miesten on saada matchia tai päästä edes viestittelemään. Mutta toki saatte jatkaa huonoa käytöstä ihan vapaasti, eipä sillä. Hienoa, että itse kuitenkin olet tilanteeseen tyytyväinen. 

Vierailija
175/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskityn töihin ja liikkumiseen ja parempiin asioihin vaikka väkisin.

Näkis vaan. Viimeistään parin tunnin päästä oot täällä taas ulisemassa. 

Vierailija
176/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa aktiivisista käyttäjistä 60% miehiä, 40% naisia. Että ei nyt ihan tasan... Ja voit miettiä, mitä tää tarkoittaa miehille. Puhumattakaan, miten vaikea miesten on saada matchia tai päästä edes viestittelemään. Mutta toki saatte jatkaa huonoa käytöstä ihan vapaasti, eipä sillä. Hienoa, että itse kuitenkin olet tilanteeseen tyytyväinen. 

Mistä nämä luvut ovat? En usko hetkeäkään, että naisia olisi noin iso osuus deittiapeissa. Naisiksi merkittyjä botteja ehkä. 

Vierailija
177/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isossa kaupungissa asuva, täysin taviksen näköinen nainenkin saa Tinderissä hetkessä useita satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä. Luuletko että tuossa tilanteessa kukaaan alkaa näkemään vaivaa ja selittelemään yhdelle kandidaatille kuinka nyt ei oikein nappaakaan enää? 

Ei tietenkään ala. 

Juu no lihavakin nainen saa kenet tahansa

Ei varmasti saa. Mutta pystyy kyllä saamaan seksiä Tinderistä, jos sille päälle sattuu 

Mutta ei keneltä tahansa? Saahan mieskin tinderistä seksiä aina jos sitä vain haluaa. Harvemmin sieltä kuitenkaan seksiä etsitään. Mies

"Saahan mieskin tinderistä seksiä aina jos sitä vain haluaa"

50% Tinderin miesprofiileista ei saa edes yhtään tykkäyksiä naisilta. Eli kuka tahansa mies ei kyllä todellakaan saa seksiä Tinderistä.

Vierailija
178/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä luvut ovat? En usko hetkeäkään, että naisia olisi noin iso osuus deittiapeissa. Naisiksi merkittyjä botteja ehkä. 

Googleta, ole hyvä. Maailmalla miesten osuus on selvästi suurempi kuin naisten, Suomessa lähempänä. 

Vierailija
179/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä vähemmän naisia, sitä haastavampaa miehille. Onneksi voi kuitenkin aina perseillä, edistää asiaa todella. 

Vierailija
180/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sit nainen poistamaan mut tinderistä. Kaikki meni hyvin en pommittanu ja mitää. Tollasta se on. Parempi olla yksin.