Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei naiset voi sanoa tinderissä suoraa ettei kiinnosta

Vierailija
06.04.2026 |

Korkeintaa viestin vastaa eikä kysy mitään. Sitten yhtäkkiä lopettaa vastaamisen. Hyvä vain olla yksin ja tehdä töitä ja harrastaa liikuntaa

Kommentit (247)

Vierailija
181/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. 1/3:lle minä annoin pakit ja näistä osa oli ihan sekopäitä, eli pinnallisista jutuista ei ollut kyse 

Vierailija
182/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. 1/3:lle minä annoin pakit ja näistä osa oli ihan sekopäitä, eli pinnallisista jutuista ei ollut kyse 

Jumaliste, että sä jaksat jankata tätä samaa tuubaa joka ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaa näin ihminen ja mies muuttuu jos ei saa seksiä ja läheisyyttä. Ei ole varaa enää käydä maksullisissa ollenkaan

Luonne ei anna periksi maksaa sellaisesta jonka kuuluisi saada ilmaiseksi ja innokkaasti.

Yli 40 tonnin velat ja huono palkka, luuleksä et olis varaa 100 e maksulliseen 30 minuuttia?

Oma valintasi.  Tiedän vain että minä en seksistä maksa.

Siinähän olet sitten ilman koska ilmaiseksihan sinulle ei todellakaan kukaan tule antamaan. Kannattaa sitten myös lopettaa jatkuva puutteesta uliseminen täällä palstalla.

Vierailija
184/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset on täydellinen adonis joka käy salilla

Älä enää jaksa tätä samaa ulinaa. Sitä jokainen saa sellaisen ihmisen rinnalleen, kuin ansaitsee. Jos olet itse kaljuuntunut kaljamahainen, velkaantunut pösilö, niin etsi seuraa samanmoisista daameista. Eiköhän sullekin joku pubiruusu löydy. 

Vierailija
185/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki vaikuttaa. Romu auto. Iso velka. Rahattomuus. Kaljamaha. Tukka lähteny. Kaverit ja kaikki alkoholi

Välillä kuitenkin kehut itseäsi pitkäksi ja komeaksi?

En sano enää mitään

Parempi onkin tosiaan lopettaa siinä vaiheessa kun kerrankin tajuaa mokanneensa ja puhuneensa itsensä pussiin.

Vierailija
186/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni sit nainen poistamaan mut tinderistä. Kaikki meni hyvin en pommittanu ja mitää. Tollasta se on. Parempi olla yksin.

Sanoit keskittyväsi jatkossa "parempiin asioihin". Ehtihän siinä joo mennä puolitoista tuntia ennen kuin palasit taas ulisemaan :D

Vierailija
187/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tekis mieli vetää kunnon palstalaisia päähän jos jauhavat tommosta, ei kiinnosta yhtää sen verran paska fiilis nyt on ja kaikkee, töitäki pitäs jaksaa tehdä ja on umpi veloissa taas!!!!!!!!!!!

Vierailija
188/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt tekis mieli vetää kunnon palstalaisia päähän jos jauhavat tommosta, ei kiinnosta yhtää sen verran paska fiilis nyt on ja kaikkee, töitäki pitäs jaksaa tehdä ja on umpi veloissa taas!!!!!!!!!!!

ALKAA NIIN OTTAMAAN PÄÄHÄN JESTAS TÄLLÄSET, VOIS TULLA KAIKEN SANOO NAAMAN ETEEN OON ITE TÄL HETKEL HEMMETIN KUSES ELÄNY YLI VAROJEN JA TULOT EI RIITÄ JA VELKA KASVAA JA KAIKKI MENEE PÄIN HELVETTIÄ

Vierailija
189/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset on täydellinen adonis joka käy salilla

Älä enää jaksa tätä samaa ulinaa. Sitä jokainen saa sellaisen ihmisen rinnalleen, kuin ansaitsee. Jos olet itse kaljuuntunut kaljamahainen, velkaantunut pösilö, niin etsi seuraa samanmoisista daameista. Eiköhän sullekin joku pubiruusu löydy. 

NIin etsinkin, kai mä sen itekki tajuan

Vierailija
190/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaa näin ihminen ja mies muuttuu jos ei saa seksiä ja läheisyyttä. Ei ole varaa enää käydä maksullisissa ollenkaan

Luonne ei anna periksi maksaa sellaisesta jonka kuuluisi saada ilmaiseksi ja innokkaasti.

Yli 40 tonnin velat ja huono palkka, luuleksä et olis varaa 100 e maksulliseen 30 minuuttia?

Oma valintasi.  Tiedän vain että minä en seksistä maksa.

Siinähän olet sitten ilman koska ilmaiseksihan sinulle ei todellakaan kukaan tule antamaan. Kannattaa sitten myös lopettaa jatkuva puutteesta uliseminen täällä palstalla.

Siinähän ei tule, olen jo tottunut olemaan yksin

Vierailija
191/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 1000 e jo muutenkin velkaa tässä ja en tiedä, ihan kusessa kun elää pahassa kierteessä ja rahat ei riitä ja muutenkin.

Vierailija
192/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ryyppää taas kunnolla lisää ja kasvata kaljamahaa, niin kyllä asiat varmasti paranevat. Älä missään nimessä harrasta liikuntaa tai tee jotain muuta järkevää.

Vierailija
193/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ryyppää taas kunnolla lisää ja kasvata kaljamahaa, niin kyllä asiat varmasti paranevat. Älä missään nimessä harrasta liikuntaa tai tee jotain muuta järkevää.

En halua!

Vierailija
194/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua!

Olin jo eilen liikkumas ja muutenkin pakko keskittyä töihin mut ei nekää mitää auta ku velka pysyy ja en saa kuitattua velkojani. ahdistaa ja masentaa niin kovaa että se vaikuttaa työntekoon

Vierailija
195/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit mul menee hermot ja haukun naisen ku ei niitä kiinnosta

Juuri tästä syystä  ap. Teissä miehissä on paljon mielenvikaisia, teille ei kannata. Voit saada perääsi kaltaisesi hullun  ap. 

Vierailija
196/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eLÄMÄ ON SUORAA SANOEN VÄLIL NII PASKAA JA YMMÄRRÄN TOKI, sitten toki töissäki pitäs jaksaa, sitten kauheet velat, niiden takia ei pääse yhtää mihkää suntaa, ja saa hävetä kun on vielä romu auto pihassa, ei tommosella kehtaa ees ajaa

Vierailija
197/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan enempi kyllä ja liikun nyt.

Vierailija
198/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan enempi kyllä ja liikun nyt.

Askel kerrallaan. Asiat muuttuu tekemällä, ei valittamalla.

Vierailija
199/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ALKAA NIIN OTTAMAAN PÄÄHÄN JESTAS TÄLLÄSET, VOIS TULLA KAIKEN SANOO NAAMAN ETEEN OON ITE TÄL HETKEL HEMMETIN KUSES ELÄNY YLI VAROJEN JA TULOT EI RIITÄ JA VELKA KASVAA JA KAIKKI MENEE PÄIN HELVETTIÄ

Niin, mitä sitten? Ihan itse sinä olet asiasi sössinyt. Ei kukaan muu. Turhaa täällä on niitä omia mokiaan keuhkota päivästä toiseen.

Vierailija
200/247 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vain ole kehdanneet sanoa kun ovat huomanneet että oletkin vajaaälyinen ja heikkolahjainen. Aika korrektia heiltä, sanoisin.