Miksei naiset voi sanoa tinderissä suoraa ettei kiinnosta
Korkeintaa viestin vastaa eikä kysy mitään. Sitten yhtäkkiä lopettaa vastaamisen. Hyvä vain olla yksin ja tehdä töitä ja harrastaa liikuntaa
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun lopettaminen osoittaa suoraan, ettei ole kiinnostunut. Mikä tässä on ap:lle vaikeaa?
Ihmettelen ku olen pitkä ja komea ei kelpaa
Et ole komea, kun kerran hiuksetkin lähtee. Ja pituus nyt ei mitään auta, varsinkaan jos on kaljuuntuva, kaljamahainen ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaa näin ihminen ja mies muuttuu jos ei saa seksiä ja läheisyyttä. Ei ole varaa enää käydä maksullisissa ollenkaan
Luonne ei anna periksi maksaa sellaisesta jonka kuuluisi saada ilmaiseksi ja innokkaasti.
Yli 40 tonnin velat ja huono palkka, luuleksä et olis varaa 100 e maksulliseen 30 minuuttia?
Oma valintasi. Tiedän vain että minä en seksistä maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun lopettaminen osoittaa suoraan, ettei ole kiinnostunut. Mikä tässä on ap:lle vaikeaa?
Et ole komea, kun kerran hiuksetkin lähtee. Ja pituus nyt ei mitään auta, varsinkaan jos on kaljuuntuva, kaljamahainen ja ruma.
Niin no 40 v mieheltä lähtee hiukset, mikä tossa on niin ihmeellistä ja ovat naisetki lihavia sama ASIA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persaukinen, ulosottovelkainen ja kaljuuntuva kaljamaha. Mielenterveysongelmasi ja asennevammasi kirkuvat nekin jo pelkästään naamastasi kilometrien päähän.
Muutama neuvo Allulle:
LAIHDUTA! MAKSA VELKASI! MENE KOULUUN! TREENAA! LUE KIRJOJA!
Aloita näistä. Lisääkin piisaa, mutta näillä pääset alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama se on kuule miehillä. Match (mies) aloitti keskustelun kysymällä mitä kuuluu, vastasin ja kyselin häneltä, hän vastaili kysymyksiini muttei kysynyt multa mitään. Viime kysymykseni jätti vastaamatta ja tästä nyt yli viikko. 38-v mies kyseessä.
Noin toimii ne kenellä on varaa siihen eli mätsejä tulee liukuhihnalta. Ts. Kaikki naiset ja top-10% miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persaukinen, ulosottovelkainen ja kaljuuntuva kaljamaha. Mielenterveysongelmasi ja asennevammasi kirkuvat nekin jo pelkästään naamastasi kilometrien päähän.
SILTI EN SOSSUSTA HAE RAHAA JA ELÄ MUIDEN KUSTANNUKSELLA JA OLE TYÖTÖN!!!!!!! :ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no 40 v mieheltä lähtee hiukset, mikä tossa on niin ihmeellistä ja ovat naisetki lihavia sama ASIA?
Sulla on paskat geenit. Eivät kaikki miehet kaljuunnu vanhoina papparaisinakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla vastaamatta ettei kiinnosta, miehet kun provosoituvat siitä niin kovasti, että menee uhkailuksi. Mieluummin hiljenee kokonaan ja blokkaa.
Juuri näin. Ekan sekopää-raivoajan jälkeen oppii, että paras vain blokata suoraan jokainen epäkiinnostava. En kuluta elämästäni sekuntiakaan tuntemattomaan kiukuttelevaan mieheen, en ota edes riskiä.
Ole sitten ilman seksiä ja miestä
Juuh, ei tartte olla täällä ulisemassa miehen tai seksin puutetta, toisin kuin sun.
Niin no ole hiljaa naiset saa aina seksiä, luulis et mäki saan komea pitkä mies
Mutta et saa. Koita pärjäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SILTI EN SOSSUSTA HAE RAHAA JA ELÄ MUIDEN KUSTANNUKSELLA JA OLE TYÖTÖN!!!!!!! :ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddD
MÄ EN OLE EES ULOSOTOSSA HAHAHAHAH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei se paskaduuni sinusta yhtään parempaa ihmistä tee, v tun luuseri.
Naisten ongelma deittiapeissa: h uorittelu, raizkauzfantasiat ym uhkailu jos kieltäydyt yhteydenpidosta, vaikka miten nätisti yrittäisit.
Miesten ongelma deittiapeissa: naiset ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ TODELLAKI TEKEE SEKOPÄÄ, SUT PITÄS PAMPUTTAA TUOLA KAMPIN EESSÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÄ EN OLE EES ULOSOTOSSA HAHAHAHAH
MUTTA ET PÄÄSE VELKAJÄRJESTELYYN 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki rahat menee velkoihin, eli oot silti persaukinen. Mikset ostanut niillä rahoilla kunnon autoa?
Allu, et sitten vastannut kysymykseeni oletko jo lopettanut ryyppäämisen ja aloittanut liikunnan harrastamisen, kuten sanoit tekeväsi.
Eli ilmeisesti et ole kun et vastaa.
Allu, miksi sä valitset olla saamaton nahjus ja vetelä paska, kun voisit omalla toiminnallasi vaikuttaa asioihin?
Tinder on ihan oma maailmansa ja kulttuurinsa. Siellä nainen saa 200 tykkäystä niin ei se jaksa jokaiselle yksitellen erikseen kirjoittaa että kiitos kiinnostuksesta mutta valintamme ei tällä kertaa osunut sinuun. Ihan järkikin sen sanoo. Eikä Tinderissä kaikki naiset edes ole.
Ei ne naiset edes välttämättä saa tinderissä sitä sinun viestiä. Se koko äppi perustuu huijaukseen. Valheelliseen kuvitelmaan siitä että sieltä voisi miehenä löytää jotain. Mieti nyt vähän. Niiden tarkoitus on tehdä rahaa, eikä jakaa sulle ilmaiseksi naisystäviä.
Itse vedän naisia puoleeni oikeassa elämässä, mutta tinderissä olen kuin roskaa. Miten tämä muka on mahdollista? Niinpä, Tinderi tekee mahdottomaksi seuran löytämisen. Pyrkivät rahastamaan. Haaskaat sen kanssa vain aikaasi. Syy miksi en ole tinderissä.
Joo Tinderhän onkin loistava sovellus löytää kumppani🙄