Laita mulle tsemppiä että jaksan mennä salille NYT!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ota kalja ja istu puolles.
Olen Pirkanmaalta kotoisin ja tiedän mitä tämä tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Jos salilla käyminen on noin tuskaista niin älä käy koska tuloksia ei varmana tule tuolla menolla. Hanki mieluummin vaikka kahvakuula itsellesi.
Suurinta osaa ei huvita lähteä mutta sitten kun on saanut itsensä sinne, harvemmin harmittaa.
Puhelin pois ja salille! Mä kävin jo aikaisemmin.
Itse en jaksa mennä minnekkään salille. Ripustan TRX-hihnat oveen ja treenaan kotona. Yöllä vielä leuanvetoa keinutangolla ulkona.
Oletko Jehovantodistaja? Kyllä Herra antaa voimia.
Vierailija kirjoitti:
Jos salilla käyminen on noin tuskaista niin älä käy koska tuloksia ei varmana tule tuolla menolla. Hanki mieluummin vaikka kahvakuula itsellesi.
Ei se kahvakuulan hankinta vieläkuntoa kasvata. Sitä kahvakuulaa pitää jaksaa heiluttaa yhtä kauan kuin se salikäynti kestää ja se onkin paljon vaikeampaa.
Paskat sinä minnekään salille ole menossa, kunhan suotta rehvastelet.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oikeesti se on menossa homokaverinsa luo säheltämään.
Lähteminen on vaikeinta. Sitten kun siellä on, niin sitten ei väsytä enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kalja ja istu puolles.
Kiinnostaa, onko tää jotain murretta? T
Hämeen seutuvilta. En itse ole sieltä mutta Täällä pohjantähden alla kirjoissa mainitaan puo ja se tarkoittaa persettä. Lukeminen kannattaa aina, oppii murteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Salilla käyminen on ihan normaali asia, mutta juuri teidän mielestänne se on jotain rehvastelua, jotka ette ole koskaan treenanneet.
Reippaasti nyt vaan! Kun olet noussut sohvalta ja laittanut kamppeet kasaan loppu meneekin itsestään. Hyvä sinä!