Miten teet kananmunakastikkeen?
Kommentit (89)
Tein maitokastikkeen. Uunivuokaan meni kilo parsakaali-porkkana-kukkakaali seos.
Lisäsin vielä sipulia ja 10 min keitetyt perunalohkot.
Goudajuustoa reilu 200g päälle ja näiden päälle maustettu maitokastike.
Uunissa 200 asteessa kunnes pinta on kuparinruskea. Menee ainakin puoli tuntia.
Puolisille lisäksi jauhelihaa ja minulle maistuu sellaisenaan. Ehkäpä syön keitetyn kananmunan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teette sen kastikkeen? Oisko mitenkään mahdollista saada asiallisia vastauksia?
Kerro itse ensin oma reseptisi.
En kerro, koska sain jo hyvät vinkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa suoltaa näitä aivottomia avauksia tänne...eikä ole omaa elämää?
Miten sinä jaksat jankuttaa tuota samaa eri muodoissa? Missä se sinun oma elämäsi on?
Kun ei ole muuta tekemistä.
No tee vaikka kananmunakastiketta. Täältä löytyy monta hyvää ehdotusta.
Kyllä aion tehdä. Hyvää ravintoa kaikkinensa.
Kalapuikkojen lisäksi tämä sopii hyvin myös veri- tai pinaattilättyjen kastikkeeksi. Pitääkin laittaa tämän viikon ruokalistalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa suoltaa näitä aivottomia avauksia tänne...eikä ole omaa elämää?
Miksi vietät aikaa täällä ja luet 'aivottomia avauksia'? Eikö sinulla ole omaa elämää? Minä luen tätä ketjua, koska sr on minusta kiva. Aion tehdä kananmunakastiketta heti kun olen syönyt jääkaapissa olevat ruoat loppuun. Olen saanut täältä jo monta mukavaa vinkkiä. Nyt en vaan vielä tiedä minkä niistä ensin toteutan.
Sä kuulutkin niihin jotka eivät osaa itse etsiä mitään vaan kaikki pitää tulla valmiina nenän eteen.
Joo no se käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kalapuikkojen lisäksi tämä sopii hyvin myös veri- tai pinaattilättyjen kastikkeeksi. Pitääkin laittaa tämän viikon ruokalistalle!
Loistava idea.
Kerro itse ensin oma reseptisi.