Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Mankkaan päiväkodista kokemuksia??

07.05.2007 |

Hei!

Olemme muuttamassa Mankkaalle ja harkitsemme Mankkaan päiväkotia lapsille hoitopaikaksi. Onko kenelläkään kokemuksia / tietoa tästä päiväkodista? Tai jotain muuta kivaa päiväkotia Mankkaan, Tapiolan alueelta suositeltavaksi!!?

Olisin todella kiitollinen vastauksista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat Mankkaan Alepan takana olevaa isoa punaista puutaloa niin aivan ihana päiväkoti!!! Olen ollut itse siellä töissä ja en olisi lopettanut mistään hinnasta, mutta jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle! Siellä lapsesi saa todella hyvää hoitoa, ihanat tädit joka ryhmässä!!! :)

Vierailija
2/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä päiväkotia tarkoitan ja kuulin siitä kautta rantain hieman huonoa... Tuli heti pala kurkkuun, että olenko hakenut ihan väärästä paikkaa lapsille hoitoa. Mutta mukava kuulla positiivista!

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso minkälaisen ensivaikutelman saat päiväkodeista. Niissä on todellakin eroja kuin yöllä ja päivällä, mutta itse en viitsi kokemuksia kertoa tällä palstalla.

Mutta käy ihmeessä kiertämässä päiväkodit läpi, varaa johtajalta aika ja kysele lisää, tee päätöksesi vasta sen jälkeen.

Vierailija
4/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä samassa pihapiirissä mäen alla on yksityinen päiväkoti Kuperkeikka (www.kuperkeikkaesikoulut.fi) jonka kanssa Espoon kaupungilla on hoitopalvelusopimus. Toimii todella " epäperinteisesti" - meidän vilkas poika on tykännyt hurjasti ja vanhemmilla on ollut täysi luottamus hoitohenkilökuntaan koko ajan.