Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa eri ehkäisymuodoista 35-vuotiaalle

Vierailija
07.05.2007 |

Tilanne on se, että olen sen yhden ja ainokaisen lapseni tehnyt. Nyt olen miehen kaa pelannut kondomeilla kuusi vuotta. Seksiä on vähän, kerran kuussa tai sitä rataa. Mutta joka kerta silti pelkään, että nalli napsahtaa. Ennen kuukautisia olen hermoheikkona. Todellakaan EN tahdo enää lisääntyä.

Mutta aina mentyäni lekuriin saan kuulla, ettei sterilisaatiota kande tehdä, koska " mieli voi muuttua" . No, mitäpä muuta tämmöinen vanha akka keksii. Pillerit ovat nuorille ja näteille. Ehkäisyrengas hiersi ja valui eteishallistani ulos koko ajan. Ja ne kortsut on ärsyttäviä kirjaimellisesti. Pimppi ärtyy ja pelko kertyy; eihän ne kumit mitään 100varmoja ole.

Mitä vielä voisin yrittää? Millainen on kierukka? Kertokaa viisaat. Ei jaksaisi tämän seksimäärän takia alkaa reuhtoa, mutta olen total kyllästynyt jatkuvaan raskauspelkoon.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillereita (keltarauhashormionia, ei estrogeeniä) ainakin minulle tarjottiin, etenkin sellaiset minipillerit joissa on luonnon keltarauhashormonia pitäisi sopia meille ikäihmisille.

Vierailija
2/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee taas hilata itsensä römpsälääkärille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatte vähän nussutella. Äijälläs ei seiso kunnolla ja jättää varvin kesken. Ethän sitä panoa kuitenkaan tartte, " vanha luuska" kun olet.

Itsetunto sulla ainakin on pyörä NOLLA! Ehkä niiden terveiden munasolujen määrä on sama.

Vierailija
4/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias nainen on Nainen Parhaassa Iässä, eikä mikään luuska.

t. Ikätoveri

Vierailija
5/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan ihan noin ikäloppuja olette ukkosi kanssa, niin ehkä nuo ehkäisyongelmatkin ovat pian takanapäin ; ) terv. toinen kolmivitonen, joka ei nyt ihan luuskana itseään pidä kuitenkaan

Vierailija
6/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti äijäs käy vieraissa, kuka tollasta eltaantunutta vanhaa ämmää viittis reiästä rassata. Kai sulla on pussi päässä sen harvan kerran kun äijäs kännissä kutittelee kaivoas?

Vierailija
7/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat taas tekee täällä ulkonäkö- ja luonneanalyysejä tekstini perusteella.

No, be my guest. Eipä se ole multa poies.

ap

Vierailija
8/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki feminiiniset sisareni.

Rakkauteni kukka saa kastelua aina silloin tällöin. Nyt minua kuitenkin mietityttää, mikä ehkäisymuoto sopisi minulle, koska en enää tahdo täydentää sukuani.

Ihanainen vulvani ärtyy lateksista. Muutoinkin koen olevani herkkä ja hyvin empaattinen, jopa kaihoisa luonne etenkin tiettyyn aikaan kuukaudesta. Asiain näin ollessa en haluaisi vastaanottaa keinotekoisia hormoneja ihanaan naisen kehooni, joka päivä päivältä kaunistuu ja kukoistaa.

Vai soittaisinko kenties vaalenpunaisella Nokia 6750:ni omalääkärilleni ja kyselisin, josko hän voisi syventyä nuppuseni asioihin ja antaa minulle opetusta näissä ihastuttavissa lemmenasioissa.

On se elämä niin ihanata, siskot!

Ap

Vierailija
9/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoihin en ole nauranut, mutta vihdoin se päivä koitti! Ihanaa tekstiä, täytyy myöntää :)

Vierailija
10/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN nainen EI kutsu gynistä " römpsälääkäriksi" . Epäilenkin siis, että olet mies.

Arvon ap, tämä kun on netin keskustelupalsta niin teemme arviomme kirjoitustyylisi perusteella, mitään muuta kun ei ole saatavilla - onneksi tässä tapauksessa.

Koetahan hioa viestintätaitojasi ja huumorintajuasi. Tuo " feminiininen" kirjoituksesi oli yksinomaan säälittävän surkea läppä.

Onko muuten juuri tämä ilta se teidän kuukauden ainokainen pano-ilta? Lykkyä tykö vaan etteivät pienet veijarit kulkeudu kuivan kukkeaa kaivoasi pitkin ikääntyneiden munasolujesi harmaaseen huomaan.

Vierailija
11/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsikääpäs tietoa essure- toimenpiteestä. eli alakautta mennään ja seuraavana päivänä pitäisi olla jo työkuntoinen. paikallispuudutushomma.

minä olen menossa huomenna. hintaa tulee reilu 70 eur koko elämän ehkäisylle kun lapsiluku täynnä.

Vierailija
12/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin muuten itsekin mitä ihmeen ehkäisyä käyttäisi. Olen tyytynyt kumiin, koska en ole kovin helposti sikiävää sorttia ja seksiä on harvoin. Pillereitä en ota missään tapauksessa, mutta voisin harkita hormonikierukkaa.

Vierailija
14/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanaan panoilta ei tarvita yhdysmerkkiä.

Ap, paitsi vanha luuska myös äidinkielen maikka

Vierailija
15/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan kertomaan kun olt käynyt!

Vierailija
17/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap ihan varma, ettei hänen oma ilmaisunsa olisi vaatinut jonkinlaista välimerkkiä?

Vierailija
18/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tähän aiheeseen sopiva laulu. Kuunnelkaamme ja ottakaamme itsemme vakavasti.

http: //www. youtube. com /watch?v=VTxGkB46IZY&mode=related&search=

Vierailija
19/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro.

ap

Vierailija
20/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin marssi sinne lääkäriin ja vaadi se sterilisaatio. Silleen se on kaikista helpointa eikä tartte enää miettiä. Kyllä se lain mukaan sulle kuuluu eikä sillä lääkärillä tulis olla mitään jäkättämistä asian suhteen!