Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa eri ehkäisymuodoista 35-vuotiaalle

Vierailija
07.05.2007 |

Tilanne on se, että olen sen yhden ja ainokaisen lapseni tehnyt. Nyt olen miehen kaa pelannut kondomeilla kuusi vuotta. Seksiä on vähän, kerran kuussa tai sitä rataa. Mutta joka kerta silti pelkään, että nalli napsahtaa. Ennen kuukautisia olen hermoheikkona. Todellakaan EN tahdo enää lisääntyä.

Mutta aina mentyäni lekuriin saan kuulla, ettei sterilisaatiota kande tehdä, koska " mieli voi muuttua" . No, mitäpä muuta tämmöinen vanha akka keksii. Pillerit ovat nuorille ja näteille. Ehkäisyrengas hiersi ja valui eteishallistani ulos koko ajan. Ja ne kortsut on ärsyttäviä kirjaimellisesti. Pimppi ärtyy ja pelko kertyy; eihän ne kumit mitään 100varmoja ole.

Mitä vielä voisin yrittää? Millainen on kierukka? Kertokaa viisaat. Ei jaksaisi tämän seksimäärän takia alkaa reuhtoa, mutta olen total kyllästynyt jatkuvaan raskauspelkoon.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä hormonit sekaisin? En muutenkaan ole mikään maailman stabiilein eukko...voisin kuvitella, millainen pirun isoäiti olisin, jos vielä nämäkin hormonit pistettäis sekaisin.

Ja mitäs kaikkia sivuvaikutuksia sillä kierukalla on? Haluttomuutta, tiputteluvuotoa?

Ap

Vierailija
22/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se kortsu sun haluja vie, kun pelkäät että tuut raskaaksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki olis vain niin ihanaa päästä eroon kaikesta hässäkästä. Kertaleikkauksella sais asiat kuntoon.

Vierailija
24/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan satavarma asiasta kuitenkaan ole, joten ei sterilisaatiota. Varmat päivät + kumi oli pitkään, nyt kun tilanne on se että vahinko ei olisi kovin iloinen asia, otin minipillerit. Nämä ovat aiheuttaneet välivuotoja, muuten kyllä olen tyytyväinen, seuraavassa kierrossa kokeilen yasminellea. Jos ne eivät sovi niin sitten ehkä hormonikierukka, mutta ajatuskin tuntuu niin iljettävältä että kokeilen ensin muut vaihtoehdot.

Miksei muuten pillerit käy? Itselläni on päänsärkytaipumus esteenä, iän puolesta niitä kyllä voisi vielä käyttää.

Vierailija
25/25 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tämmönen vanha luuska vielä pillereitä?

Mitä laatua?

ap