Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma alkoi maanantaina, en oo tehny yhtään mitään

Vierailija
14.06.2023 |

tai no, olen nukkunut pitkään. Käynyt kaupassa ja tehnyt ruokaa.
Lomat on ahdistanu aina, jotenki vaikea vaan olla.
Toisaalta ei kyl huvita lähteä mihin kyläilemäänkään.

Semmone kävi mielessä, että käppäilen lähipuistoon ja otan kirjan mukaan.

mutta ensin pitää tietty siivota.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on helppo keksiä tekemistä kun on hellekelit eli mene rannalle.

Vierailija
2/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on loman pointti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis haittaako se sinua jotenkin vai onko tuo sitä mitä lomalta halusitkin?

Vierailija
4/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät ensin hyrsyn myrskyn ja pesukone laulamaan. Näinollen saat koko loman olla armollinen itsellesi, etkä tee mitään , mikä ei ole pakollista. Loma on relaamista varten . Olet niin ansainnut sen raatamalla pitkän pimeän talven. Aah- nauti nyt, niin minäkin!

Vierailija
5/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen viikko menee ihan siihen että nukkuu vähitellen kymmenenkin tuntia yössä eikä päivisin edes ajattele mitään rästissä olevaa hommaa.

Sitten sumu alkaa vähitellen kadota päästä ja herää niin pirteänä että haluaa tehdäkin jotain.

Vierailija
6/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Minä taas lähden heti loman alussa ulkomaille, koska muuten en pääse irti työajatuksista. Tuntuu, että arvokasta loma-aikaa menee hukkaan, jos on kotona ja miettii, onko muistanut hoitaa kaiken tarpeellisen ennen lähtöä.

Nauti lomasta!

Vierailija
7/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mun juttu. ap

Vierailija
8/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti lomastasi.Nuku niin pitkään kuin haluat ja todella mene lähipuistoon kirja mukana,niin teen minäkin.Etsi varjo paikka ja älä unohda ottaa vesi pulloa mukaan.

Vierailija
9/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tavallaan. Minä taas lähden heti loman alussa ulkomaille, koska muuten en pääse irti työajatuksista. Tuntuu, että arvokasta loma-aikaa menee hukkaan, jos on kotona ja miettii, onko muistanut hoitaa kaiken tarpeellisen ennen lähtöä.

Nauti lomasta!

Mul ei oo varaa lähteä mihinkään kauemmas. Mut tuo varmaan toimisi hyvin :) ap

Vierailija
10/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Mulla on aina pitkät to do -listat lomille. Toisaalta tykkään puuhastella kaikkea ja joka tapauksessa ne hommat pitää tehdä ennemmin tai myöhemmin, mutta toisaalta olisi joskus kiva osata unohtaa ne tekemättömät työt ja olla vaan. Mutta itse oon sellainen että ne painaa mielessä joka tapauksessa niin kauan että ne on tehty.

Vierailija
11/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti lomasta!

Sama. Lomalle lähdettäessä jää väistämättä N+1 asiaa vaiheeseen ja jos jää kotiin pyörimään niin ajatukset jäävät pyörimään sellaisten hommien ympärille joista pitäisi lähettää ihan vaan pari sähköpostia ja tekaista pikaisesti tää dokkari loppuun ja...

Suoraan ulkomaille eikä työläppäriä mukaan niin työt karisevat hetkessä mielestä.

Vierailija
12/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti lomasta!

Sama. Lomalle lähdettäessä jää väistämättä N+1 asiaa vaiheeseen ja jos jää kotiin pyörimään niin ajatukset jäävät pyörimään sellaisten hommien ympärille joista pitäisi lähettää ihan vaan pari sähköpostia ja tekaista pikaisesti tää dokkari loppuun ja...

Suoraan ulkomaille eikä työläppäriä mukaan niin työt karisevat hetkessä mielestä.

itse perus duunari, niin onneksi ei ole noita ongelmia. ap

Vierailija
13/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi keksiä tekemistä?

Vierailija
14/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä rannalla käymisessä viehättää.

Vierailija
15/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on parasta lomailua että oleskelee vain ja ottaa rennosti. Ohjelmaa ei kannata väkisin keksiä, jos ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
16/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lomalla rääkkää itseään riittävästi, ei töihinpaluu tunnu niin pahalta.

Vierailija
17/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen viikko menee ihan siihen että nukkuu vähitellen kymmenenkin tuntia yössä eikä päivisin edes ajattele mitään rästissä olevaa hommaa.

Sitten sumu alkaa vähitellen kadota päästä ja herää niin pirteänä että haluaa tehdäkin jotain.

Tämän takia en käy (enää) töissä. Liian rasittavaa t:työtön

Vierailija
18/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan mahtavalta lomalta!

Vierailija
19/19 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma ei saisi olla suorittamista vaan lepoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi