Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen todella alkoholiongelmainen ja nyt se on myönnettävä! Tänään olen juonu aamusta asti ja sammuin iltapäivällä.

Vierailija
07.05.2007 |

Vauva huusi pinnasängyssä ja oli huutanut kauan. Peppu punoitti kakan takia. Ette voi ymmärtää miten hävettää ja ahdistaa mitä lapselleni teen. Ei hän vielä ymmärrä mutta varmasti kärsii. Ennenkin on käynyt pahoja juttuja. Miten uskallan mennä mihinkään hakemaan apua ettei lasta oteta pois? Voinko mennä ihan nimettömänä vaikka ilman lasta johonkin? En tiedä onko voimia taistella viinasta eroon olen niin yksin, mutta syyllisyys lapsesta on niin rankka.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene AA kerhoon keskustelemaan, voit uskoa että siellä on jopa pahempia tapauksia saatu selville vesille. tsemppiä ny!

Vierailija
22/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele vauvaasi, onko sinulla ketään kenen luokse voisit mennä " karkuun juomistasi" ? Hae ihmeessä apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa, kun kakka polttaa pyllyn, ja äiti sammuneena jossain . : (

Vierailija
24/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vahingoittuu. Oletko varma, ettei nyt olisi oikea teko laittaa lapsi muualle kunnes pääset takaisin jaloillesi.

Vierailija
25/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi otetaan pois, vaikka annat hänen kärsiä. Ei ole ihmisen itsekkyydellä rajoja.

Vierailija
26/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllisyys pahentaa tätä tuskaa. Ette ehkä ymmärrä miten lapsen menettäminen pelottaa. Tärisen ja olen nyt ihan kauhuissani. Voinko oikeasti saada apua niin että luvataan ettei lasta viedä jos oikein kovasti lupaan yrittää...ap

Vierailija
27/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

syyllisyys pahentaa tätä tuskaa. Ette ehkä ymmärrä miten lapsen menettäminen pelottaa. Tärisen ja olen nyt ihan kauhuissani. Voinko oikeasti saada apua niin että luvataan ettei lasta viedä jos oikein kovasti lupaan yrittää...ap

Vierailija
28/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ap, jos aamulla juomisen sijaan menisit johonkin mammakerhoon... Jospa saisit juttuseuraa ihan tavallisissa asioissa. Itse olen kärsinyt kaikenlaisista ahdistuksista ja masennuksista ja tuo, että pyrkii ihmisten ilmoille on tosi tärkeää!!! Kun vaan yksin kelaa, tulos on huono.

Vierailija
29/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertomasi on osoitus siitä, että sinä et siihen pysty. Jokainen lapsi kärsii vanhempien alkoholismista. Anna lapsesi muualle hoitoon, kunnes pääset viinasta eroon. Ajattele lapsesi hyvinvointia.

Vierailija
30/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa että väität rakastavasi lastasi, ja pelkäät ihan täristen menettäväsi hänet, mutta silti laiminlyöt häntä! Ryhdistäydy nyt, hyvä nainen. Ja ala elää lastasi varten.

Vierailija
31/31 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastuin synnytyksen jälkeen maailman karseimpaan masennukseen, jota hoidettiin suljetulla psyk. osastolla pitkään.

Samalla osastolla oli parikin alkoholistiäitiä. Heidän lapsensa oli tilapäisesti sijoitettu ympärivuorokautiseen päiväkotiin. Äidit olivat pitkässä hoidossa, kuten minäkin ja ainakin yksi heistä toipui ihanasti. Olen häntä nähnyt.

Itse en ollut alkoholisti lapsen vauva-aikana mutta muuten aivan samassa jamassa kuin ap. Suosittelen, että haet apua. Vauvaa ei sinulta pois oteta, jos hoidat itsesi kuntoon. Mutta tilapäisesti voisi olla hyvä antaa lapsi jonnekin hoidettavaksi, että sä saisit itses kuntoon.

Hae apua, se kannattaa ehdottomasti. Tiedän sen kokemuksesta. Niin alhaalla et ole kuin minä aikanani olin. Ja ajattele, että mäkin toivuin.