Jos ihmiset on eläneet tuhansia vuosia missä on perinnöt?
Miten on mahdollista ettei kellään ole mitään perittyä isoiso vanhemmiltaan? Kai niillä nyt jotain oli?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP nähnyt perunkirjoja 1800 luvulta Suomesta? Varakkailta talollisilta arvoesineinä lueteltiin puulusikka, pellavainen pöytäliina jne? Niitäkö olet vailla?
Puhumattakaan ajasta ennen 1800 lukua.
Miksi perintö on ollut puulusikka tasoa? Ihanko oikeasti ihmiset on tyytyneet siihen.
Suomen luonto on ollut niukka ja kivi on ollit liian kovaa että siitä olisi veistelty palatseja.
Suorasyisestä kuusesta on kyllä rakennettu paljon. Se lahoaa. Just kåytiin kattomassa Sibbesborgin linnaa josta on jäljellä lähinnä vain paikka.
Jossain lämpimämmissä maissa kivestä on ollut helpompi rakentaa. Mesopotamian löytää nyky-Irakista, ne on rakennettu joskus 5500 v sitten ja Göbekil Tepessä (nyky-Turkki) on rakennuksia jopa ajalta 10t v eKr.
Koska ainoastaan pienellä prosentilla ihmisistä on ollut varallisuutta jota periä. Ihan kuten nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP nähnyt perunkirjoja 1800 luvulta Suomesta? Varakkailta talollisilta arvoesineinä lueteltiin puulusikka, pellavainen pöytäliina jne? Niitäkö olet vailla?
Miksi perintö on ollut puulusikka tasoa? Ihanko oikeasti ihmiset on tyytyneet siihen.
Voi kuinka tietämätön olet. Suomessa on ollut esim.pieni jääkausi, jolloin ihmisiä kuoli nälkään. Jos jeillä olisi ollut omaisiitta, toki he olisivat sen tuolloin realisoineet. Rikas oli, jos oli talo, vaatteet, kengät ja ruokaa. Vai taidatkin olla trolli. Ei kukaan peruskoulun käynut voi olla noin tietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kuninkaalla on jotain. Muut ovat menettäneet omaisuutensa ryöstöissä ja vallankumouksissa.
Englannin kuningas johtaa kunigashuonetta ei omista. Töissä kuningashuoneelle.
Kuninkaalla on valtava yksityinen omaisuus joka on kulkenut suvussa satoja vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka tietämätön olet. Suomessa on ollut esim.pieni jääkausi, jolloin ihmisiä kuoli nälkään. Jos jeillä olisi ollut omaisiitta, toki he olisivat sen tuolloin realisoineet. Rikas oli, jos oli talo, vaatteet, kengät ja ruokaa. Vai taidatkin olla trolli. Ei kukaan peruskoulun käynut voi olla noin tietämätön.
Hiljaa buumeri!
Pitää olla omistuksia kasvukeskuksissa, kivitalo, jalometalleja, timantteja ja korkea asema, älykkyyttä.
Tässäkö nähdään esimerkki tik tok sukupolven yleissivistyksen tasosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väetörekisterissä mainitaan että nykyään todennäköisesti jotkut elää 200 vuotiaiksi. Käykää katsomassa virallinen elinaikaodote.
No ei todellakaan elä kukaan nykyään 200-vuotiaaksi! Kun ei ole saavutettu edes 120v ikää. Haloo nyt taas.
Taas olet väärässä, 122 vuotta on korkein ikä mikä on todistetusti joku elänyt.
Miten niin taas? Etkö ymmärrä, että tässä ketjussa on useampi kirjoittaja? Äly hoi taas. Mä en kirjoittanut, että ihminen elää max 100-vuotiaaksi. Mä kirjoitin, että vanhin mun tuntema ihminen on 106v.
No olkoot sitten 122v vanhin. Se on silti edelleen aika helvetin kaukana 200-vuotiaasta. Jotakin järkeä taas tuohon sönköttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Väetörekisterissä mainitaan että nykyään todennäköisesti jotkut elää 200 vuotiaiksi. Käykää katsomassa virallinen elinaikaodote.
No ei todellakaan elä kukaan nykyään 200-vuotiaaksi! Kun ei ole saavutettu edes 120v ikää. Haloo nyt taas.
Trumpin lääkäriltä kysytty.
Vuosisatojen aikana kertynyt varallisuus on sijoitettuna kirkkoissa,linnoituksissa ja vanhoissa kaupungeissa ja niiden palatseissa. Paljon omaisuutta on hävitetty myös jatkuvissa sodissa.
Ennen oli perheissä paljon lapsia, sen mitä vanhemmat ehti kerätä eläessään, jakoi 10 lasta. Vain jotkut ylimyssuvut pystyivät perinnönjaoista huolimatta kartuttamaan omaisuuttaa sukupolvi sukupolvelta. Tosin niissäkään ei tytöt yleensä perineet myötäjäisiä enempää. Sama se oli veljessarjan nuorimmilla. Heistä tuli korkeintaan torppareita ja heidän pojistaan renkejä, maattomia ja loisia.
Suurin osa ihmisistä eli nippa nappa kädestä suuhun orjuutta muistuttavissa oloissa, joissa ei vaateryysyjä enempää perittävää kertynyt.
sosialismi syönyt vähitellen kaiken ja tehnyt kansasta köyhää.
Jäi karjalan kannakselle. Sukuselvitystä löytyi 1600-luvulle asti. Tavaraa ja valokuvia on isovanhempieni vanhemmilta, ei sen kauempaa.
Toiset suvut pitää sitä tavaraa poisheitettävänä romuna, toiset antavat eteenpäin ja kertovat tarinoita.
Jokaisen ihmisen ulkonäkö, pituus, terveys yms on perintöä edellisiltä sukupolvilta ja valinnoiltaan!
Perintöjen koosta pystyy näkemään suoraan suvun iän.
Ihminen ei ole ollut maapallolla kuin parituhatta vuotta. Siihen vihjaa myös ajanlaskun alku Herran vuonna 2026.
Kohta selviää onko maapallo pannukakku kun Artemis siirtyy vähän sivummalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas olet väärässä, 122 vuotta on korkein ikä mikä on todistetusti joku elänyt.
Miten niin taas? Etkö ymmärrä, että tässä ketjussa on useampi kirjoittaja? Äly hoi taas. Mä en kirjoittanut, että ihminen elää max 100-vuotiaaksi. Mä kirjoitin, että vanhin mun tuntema ihminen on 106v.
No olkoot sitten 122v vanhin. Se on silti edelleen aika helvetin kaukana 200-vuotiaasta. Jotakin järkeä taas tuohon sönköttämiseen.
Harmittaako noin paljon olla väärässä, voi pientä.
Käytetty, koska "Minäkin aloitin nollasta" ja "minä nämä rahat olen tienannut/perinyt, joten minä nämä myös käytän. Mene ja tienaa itse omasi, niin minäkin tein." jne.
On maamme köyhä, siksi jää.
Jo Ruotsissa on antiikkia perintönä paljonkin.
Ei kaikki halua perintökaluja. Luonto, puhdas?
Vierailija kirjoitti:
sosialismi syönyt vähitellen kaiken ja tehnyt kansasta köyhää.
Miten selität Muskin ja Bezosin omaisuudet samalla kun USA suurkaupungeissa ihmiset elävät siltojen alla ja autoissaan?
Englannin kuningas johtaa kunigashuonetta ei omista. Töissä kuningashuoneelle.