Onko sinulla jokin "tutka"? Millaiset ihmiset erotat muista?
Minä luulen erottavani sellaiset, joihin ei kannata luottaa.
Kommentit (139)
Mä tiedän heti kenen kans en tule toimeen joten kierrän kaukaa. On mulla homotutkakin, miehiä kohtaan siis. Sitä ovat muut ihmetelleet iän ajan..
N60
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän heti kenen kans en tule toimeen joten kierrän kaukaa. On mulla homotutkakin, miehiä kohtaan siis. Sitä ovat muut ihmetelleet iän ajan..
N60
"Kaikki miehet on homoja/tms" ei ole tutka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homothan tunnistaa nyt ihan heti. Olen jo teini-ikäisestä tunnistanut homot. Se on nimenomaan se kokonaisuus eli puhetyyli, elehdintä, liikehdintä. Ihan alle 5 sekunnissa heti tunnistaa. Yleensä heidän elekielensä on hieman naismaista ja äänenkorkeus on korkeampi kuin miehillä.
Tunnistat naismaiset homot, et muita.
Homoilla on aina joku naisaspekti mukana. Sen voi huomata jo esim. lapsuuden leikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homothan tunnistaa nyt ihan heti. Olen jo teini-ikäisestä tunnistanut homot. Se on nimenomaan se kokonaisuus eli puhetyyli, elehdintä, liikehdintä. Ihan alle 5 sekunnissa heti tunnistaa. Yleensä heidän elekielensä on hieman naismaista ja äänenkorkeus on korkeampi kuin miehillä.
Tunnistat naismaiset homot, et muita.
Homoilla on aina joku naisaspekti mukana. Sen voi huomata jo esim. lapsuuden leikeistä.
Ei ole.
Lesbot tunnistan aika hyvin ja mt-ongelmat/lääkkeiden käyttö paistaa joistain. Ihan vaan tv-esiintymisistä livekohtaamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla ei ole mitään rankkoja kokemuksia
Miten heidät tunnistaa?
Helposti. Rankat kokemukset opettavat olemaan valittamatta kaikesta mahdollisesta.
Itseasiassa ei mene näin. Arkisemmista asioista on yleensä helpompaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla ei ole mitään rankkoja kokemuksia
Suoraan sanoen, en usko. Kokemuksia kun ei voi nähdä.
Jos et puhu rankoista kokemuksista tai olet usein hyväntuulinen, niin rankkoja kokemuksia ei voi olla. Tällaiseen ajattelutapaan olen törmännyt kahden ihmisen taholta. Toinen näistä hehkutti psykologian ymmärrystään.
Olen tavannut myös ihmisiä, joiden mielestä oikeasti läheisensä kuolemaa sureva ei esimerkiksi tee tiettyjä asioita, kuten vaikka mene töihin tai kouluun, näe ystäviä, käy harrastuksissa tai tee jotain hauskaa.
Erotan narkit ja nettihuijarit helposti heidän omasta kasvokuvastaan.
Olen oppinut, että jos tapaan uuden ihmisen (työhöni kuuluu asiakaskontaktit) ja hänellä on paljon pettymyksiä ihmissuhteissa ja elämässä yleensäkin, ennen pitkää hän pettyy minuunkin ja siirryn hänen pettymysten listalleen, jota hän läpikäy taas jollekin seuraavalle, ehkäpä sinulle.
Erotan heti sellaiset, jotka on hyvä kiertää kaukaa. Päsmäröivät, vallanhimoiset, epäempaattiset ja samalla vähän yksinkertaiset.
Minulla on homotutka. En ole viitsinyt kenellekään tunnustaa, mutta asia on todella näin ja tutka toimii hämmästyttävän hyvin. Olen itse hetero eikä ihmisten suuntautumisella merkitystä.
10v suhde narsistin kanssa, ero, 5v erilaisia vertaistukiryhmiä, terapiaa, psykoedukaatiota, kirjallisuutta. Sanoisin tunnistavani narsistin nykyään aika helposti
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan helposti psykopaatit, narsistit ja kiusaajat. Tuollaisilla tuntuu vieläpä olevan pakottava tarve alkaa aukomaan päätään minulle. Tulkitsevat varmaankin luonteenpiirteeni jonkinasteiseksi heikkoudeksi.
On tässä se toinenkin puoli. Myös se vastakkainen sukupuoli tulkitsee tuon heikkoudeksi. Vähintään vältettäväksi asiaksi/ihmiseksi.
Parista ekasta lauseesta paljastuu "ylikivat" ihmiset joiden ainoa tavoite on hyötyä muista. En jatka juttua enkä ystävysty.
Olen avulias ja antelias niille joita rakastan ja arvostan mutta inhoan näitä lokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on homotutka. En ole viitsinyt kenellekään tunnustaa, mutta asia on todella näin ja tutka toimii hämmästyttävän hyvin. Olen itse hetero eikä ihmisten suuntautumisella merkitystä.
Voi miten ihmeellistä. Not.
osaan nähdä ihmisten kaapeissa lymyävät luurangot, eli ne salaisuudet, joita ei haluta muille paljastaa.
osaan myös pongata älykkäät ihmiset, sellaisen älyn, jossa on mukana myös viisaus
Alkoholistin tunnistaa helposti pelkästään kasvoista ja eleistä.
Sitten jos alkaa puhumaan niin melkein heti kertoo kuinka paljon harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti
Kohta eletään maailmassa, jossa 5 pinnaa kummassakin päässä on niitä selviä tapauksia ja loput 90 prossaa jotain siltä väliltä...