Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jokin "tutka"? Millaiset ihmiset erotat muista?

Vierailija
05.04.2026 |

Minä luulen erottavani sellaiset, joihin ei kannata luottaa.

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erotan miehet ja naiset. Sekään kun ei ole nykyään niin varmaa.

Erotan nistin tavallisesta ihmisestä.

No tähän täytyy tarttua. Koska jokainen erottaa näistä molemmista esimerkeistä ääripäät.

Sitten on se harmaa alue, epäselvät tapaukset.

Kohta eletään maailmassa, jossa 5 pinnaa kummassakin päässä on niitä selviä tapauksia ja loput 90 prossaa jotain siltä väliltä...

Vierailija
102/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän heti kenen kans en tule toimeen joten kierrän kaukaa. On mulla homotutkakin, miehiä kohtaan siis. Sitä ovat muut ihmetelleet iän ajan.. 

N60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän heti kenen kans en tule toimeen joten kierrän kaukaa. On mulla homotutkakin, miehiä kohtaan siis. Sitä ovat muut ihmetelleet iän ajan.. 

N60

"Kaikki miehet on homoja/tms" ei ole tutka...

Vierailija
104/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homothan tunnistaa nyt ihan heti. Olen jo teini-ikäisestä tunnistanut homot. Se on nimenomaan se kokonaisuus eli puhetyyli, elehdintä, liikehdintä. Ihan alle 5 sekunnissa heti tunnistaa. Yleensä heidän elekielensä on hieman naismaista ja äänenkorkeus on korkeampi kuin miehillä.

Tunnistat naismaiset homot, et muita. 

Homoilla on aina joku naisaspekti mukana. Sen voi huomata jo esim. lapsuuden leikeistä.

Vierailija
105/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homothan tunnistaa nyt ihan heti. Olen jo teini-ikäisestä tunnistanut homot. Se on nimenomaan se kokonaisuus eli puhetyyli, elehdintä, liikehdintä. Ihan alle 5 sekunnissa heti tunnistaa. Yleensä heidän elekielensä on hieman naismaista ja äänenkorkeus on korkeampi kuin miehillä.

Tunnistat naismaiset homot, et muita. 

Homoilla on aina joku naisaspekti mukana. Sen voi huomata jo esim. lapsuuden leikeistä.

Ei ole.

Vierailija
106/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot tunnistan aika hyvin ja mt-ongelmat/lääkkeiden käyttö paistaa joistain. Ihan vaan tv-esiintymisistä livekohtaamisiin. 

Vierailija
107/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla ei ole mitään rankkoja kokemuksia

Miten heidät tunnistaa?

Helposti. Rankat kokemukset opettavat olemaan valittamatta kaikesta mahdollisesta.

Itseasiassa ei mene näin. Arkisemmista asioista on yleensä helpompaa valittaa.

Vierailija
108/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla ei ole mitään rankkoja kokemuksia

Suoraan sanoen, en usko. Kokemuksia kun ei voi nähdä.

Jos et puhu rankoista kokemuksista tai olet usein hyväntuulinen, niin rankkoja kokemuksia ei voi olla. Tällaiseen ajattelutapaan olen törmännyt kahden ihmisen taholta. Toinen näistä hehkutti psykologian ymmärrystään. 

Olen tavannut myös ihmisiä, joiden mielestä oikeasti läheisensä kuolemaa sureva ei esimerkiksi tee tiettyjä asioita, kuten vaikka mene töihin tai kouluun, näe ystäviä, käy harrastuksissa tai tee jotain hauskaa.

Vierailija
109/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotan narkit ja nettihuijarit helposti heidän omasta kasvokuvastaan.

Vierailija
110/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että jos tapaan uuden ihmisen (työhöni kuuluu asiakaskontaktit) ja hänellä on paljon pettymyksiä ihmissuhteissa ja elämässä yleensäkin, ennen pitkää hän pettyy minuunkin ja siirryn hänen pettymysten listalleen, jota hän läpikäy taas jollekin seuraavalle, ehkäpä sinulle.

Vierailija
111/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotan heti sellaiset, jotka on hyvä kiertää kaukaa. Päsmäröivät, vallanhimoiset, epäempaattiset ja samalla vähän yksinkertaiset.

Vierailija
112/139 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkit tunnistaa kaukaa.

Vierailija
113/139 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajan virneen.

Vierailija
114/139 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on homotutka.  En ole viitsinyt kenellekään tunnustaa, mutta asia on todella näin ja tutka toimii hämmästyttävän hyvin.  Olen itse hetero eikä ihmisten  suuntautumisella merkitystä. 

Vierailija
115/139 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v suhde narsistin kanssa, ero, 5v erilaisia vertaistukiryhmiä, terapiaa, psykoedukaatiota, kirjallisuutta. Sanoisin tunnistavani narsistin nykyään aika helposti 

Vierailija
116/139 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan helposti psykopaatit, narsistit ja kiusaajat. Tuollaisilla tuntuu vieläpä olevan pakottava tarve alkaa aukomaan päätään minulle. Tulkitsevat varmaankin luonteenpiirteeni jonkinasteiseksi heikkoudeksi.

On tässä se toinenkin puoli. Myös se vastakkainen sukupuoli tulkitsee tuon heikkoudeksi. Vähintään vältettäväksi asiaksi/ihmiseksi.

Vierailija
117/139 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista ekasta lauseesta paljastuu "ylikivat" ihmiset joiden ainoa tavoite on hyötyä muista. En jatka juttua enkä ystävysty.

Olen avulias ja antelias niille joita rakastan ja arvostan mutta inhoan näitä lokkeja.

Vierailija
118/139 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on homotutka.  En ole viitsinyt kenellekään tunnustaa, mutta asia on todella näin ja tutka toimii hämmästyttävän hyvin.  Olen itse hetero eikä ihmisten  suuntautumisella merkitystä. 

Voi miten ihmeellistä. Not.

Vierailija
119/139 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan nähdä ihmisten kaapeissa lymyävät luurangot, eli ne salaisuudet, joita ei haluta muille paljastaa. 

osaan myös pongata älykkäät ihmiset, sellaisen älyn, jossa on mukana myös viisaus

Vierailija
120/139 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin tunnistaa helposti pelkästään kasvoista ja eleistä.

Sitten jos alkaa puhumaan niin melkein heti kertoo kuinka paljon harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän