Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jokin "tutka"? Millaiset ihmiset erotat muista?

Vierailija
05.04.2026 |

Minä luulen erottavani sellaiset, joihin ei kannata luottaa.

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus todella harvoin tulee tunne jostain ihmisestä että ton kanssa mun olis tarkotus jotenki olla tekemisissä, siis sellasia ihmisiä ketkä pyörii jossain lähiseudulla kokoajan tai tulee vastaan jatkuvasti jne, mutta ei tunneta vielä. Tätä tapahtuu siis todella harvoin, mutta mä olen itse ajatellut sen asian niin, että niissä ihmisissä on jotain samaa mitä mussa itsessä on. Sen takia mä näen ne eri tavalla kuin muut. Aito autenttisuus, aito kyky johonkin syvempään ymmärrykseen, niiden ei tarvitse itse edes tietää sitä piirrettä itsessään, mutta mä näen sen jotenkin heissä. En mä tiedä miksi sitä tutkaa voi sanoa, kai se on joku tutka mille ei ole vielä nimeä :D

Kiva, että tulit tälle sivustolle. Luulin jo tovin, että kaltaisesi kuolleet sukupuuttoon. 

Vierailija
62/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla ei ole mitään rankkoja kokemuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan huippuälykkäät.

Tämä tuli todettua hauskasti matkalla Pariisissa, kun koko matkan aikana ajattelin vain yhdestä vastaan kävelleestä miehestä tämän olevan varmasti todella älykäs. Jatkoin matkaa kävellen ja korttelin päässä olikin Sorbonnen yliopisto siinä suunnassa mistä mies käveli vastaan. 

Vierailija
64/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin koira, joka haistaa (vaistoaa) onko ihminen rehellinen. Tämä on toiminut, tiedän kehen voi luottaa ja kenen kanssa ei pidä edes tutustua. 

Vierailija
65/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omaa tutkaa. Monen valtion johtajan ja politiikon kohdalla ollut luottavainen kyvyistään, ja ajamyötä pettynyt.

Vierailija
66/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten heidät tunnistaa?

Vierailija
67/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppatutka🤗🤗 

Vierailija
68/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvänäköinen, saan tahtomattani hurjasti infoa kaikesta mahdollisesta ja jatkuvasti.

Vierailija
69/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkät ja omasta mielestään ihanan suorasukaiset ihmiset. 
Miten heidät sitten erottaa joukosta? Helposti, he kyllä onneksi kertovat tämän ihan itse. Helppo vältellä.

Vierailija
70/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinusta hyvä vai huono asia, ettei ihmisellä ole rankkoja elämänkokemuksia?

Vierailija
71/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kuvittelee olevansa tutkallisesti lahjakas kunnes lähipiiristä paljastuukin tapaus jota et olisi ikinä uskonut. On käynyt minulle monella osa-alueella.

Sama. 

Olen varovainen myös niiden suhteen, jotka toitottavat "hyvää ihmistuntemustaan". 

Yleensä heillä ei ole. Harvalla on.

Vierailija
72/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotan lihavat

Vierailija
73/139 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tuntea kauan aikaa ja nähdä teot. Sanat voivat olla mitä vain. Vielä vuosikymmenten jälkeenkin voi tulla yllätyksiä. 

Muutuuhan ihmiset. Vuosien jälkeen voi tosiaan tulla yllätyksiä. 

Vierailija
74/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanoen, en usko. Kokemuksia kun ei voi nähdä.

Vierailija
75/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tuntea kauan aikaa ja nähdä teot. Sanat voivat olla mitä vain. Vielä vuosikymmenten jälkeenkin voi tulla yllätyksiä. 

Kyllä, yllätyn toisinaan omasta itsestänikin.

Vierailija
76/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen ainakin kun joku tekee töitä,kuka on työhönsä kettuuntunut ja kuka ei. Ja kuvittelen kyllä ihan randomeista miehistä näkeväni naamasta kuka mies on persemies ja kuka tissimies. 🤭

Vierailija
77/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus todella harvoin tulee tunne jostain ihmisestä että ton kanssa mun olis tarkotus jotenki olla tekemisissä, siis sellasia ihmisiä ketkä pyörii jossain lähiseudulla kokoajan tai tulee vastaan jatkuvasti jne, mutta ei tunneta vielä. Tätä tapahtuu siis todella harvoin, mutta mä olen itse ajatellut sen asian niin, että niissä ihmisissä on jotain samaa mitä mussa itsessä on. Sen takia mä näen ne eri tavalla kuin muut. Aito autenttisuus, aito kyky johonkin syvempään ymmärrykseen, niiden ei tarvitse itse edes tietää sitä piirrettä itsessään, mutta mä näen sen jotenkin heissä. En mä tiedä miksi sitä tutkaa voi sanoa, kai se on joku tutka mille ei ole vielä nimeä :D

Ystävätutka? :)

Vierailija
78/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan, että yllätyksiä huonompaan suuntaan. Toisinpäin tuskin ei. Yllätys, että ihmiset muuttuvat ajan kanssa.

Aika hyvin ihmisen arvot näkyvät jo ulospäin.

Vierailija
79/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tutkaa. Kyllä se, että oppii ihmisestä jotain vaatii ihmiseen tutustumista. Toki joidenkin ihmisten kanssa tulee selväksi heti, että on eri aaltopituudella, mutta ei siitäkään voi sen kummempaa johtopäätöstä ihmisestä vetää. 

Vierailija
80/139 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kissamiehet. Jotenkin erikoisia, älykkäämpiä kuin koiramiehet - seksikkäämpiä kuin koiramiehet - jotenkin näen sen miehestä, kun hän istuutuu vastapäätä, kaipaako hän yksinkeriaista toistuvuutta rutiineissa ja antaa selkeitä käskyjä ja janoaa itsetuntonsa pönkittämistä, ts. itseään palvovaa ja passaavaa ikusita hännänheiluttajaa, vai kestäisikö hän "kissaa". Kissamies kestää, hänen itsetuntonsa on vahva, hän jopa pitää temperametistani, älystäni ja kyydistäni. Kissamieheen on suhde seksuaalinen, villi. Kissamies kasvattaa luovuuttani. Koiramies tappaa sen sekä kyvyn iloita arjesta, joka muuttuu yhdeksi paskapussinkeräilyksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä