Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jokin "tutka"? Millaiset ihmiset erotat muista?

Vierailija
05.04.2026 |

Minä luulen erottavani sellaiset, joihin ei kannata luottaa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkani tunnistaa selkeästi lämpimät naiset. Se sattui viimeksi toissa päivänä. Kaksi naista käyttäytyi juuri niin kuin naiset käyttäytyvät ollessaan ihastuneita ja vähän enemmän. Se oli todella helppo nähdä. Kavaljeereilta tämä taisi mennä ohi, kuten vaimoltanikin. Tiedän, koska kysyin. Elleivät kavaljeerit olleet aivan pölkkypäitä tai jotain vielä pahempaa naisten kannalta, heillä oli varmasti mukavat illat.

Helppo liha kannattaa kyllä tunnistaa.

Kauanko sulle pitää esittää vaikeesti saatavaa lihaa, papin aameneenko asti. 😁

Vierailija
42/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti intuitio kertoo, millainen joku minulle uusi ihminen on. Jos se kertoo mitä tahansa negatiivista yritän olla nahdollisimman vähän tekemisissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkani tunnistaa selkeästi lämpimät naiset. Se sattui viimeksi toissa päivänä. Kaksi naista käyttäytyi juuri niin kuin naiset käyttäytyvät ollessaan ihastuneita ja vähän enemmän. Se oli todella helppo nähdä. Kavaljeereilta tämä taisi mennä ohi, kuten vaimoltanikin. Tiedän, koska kysyin. Elleivät kavaljeerit olleet aivan pölkkypäitä tai jotain vielä pahempaa naisten kannalta, heillä oli varmasti mukavat illat.

Helppo liha kannattaa kyllä tunnistaa.

Helppo tunnistaa juntit, alatyylinen käytös ja usein myös yhteiskuntaluokka. Pakit pidemmittä puheitta.

Vierailija
44/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tuntea kauan aikaa ja nähdä teot. Sanat voivat olla mitä vain. Vielä vuosikymmenten jälkeenkin voi tulla yllätyksiä. 

Eli vastaus ap:n kysymykseen on: ei, sulla ei ole minkäänlaista tutkaa. 

Vierailija
45/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kireäpipoiset suvaitsemattomat itsekeskeiset minä-minä-minä -tyypit.

Siihen ei paljon tutkaa tarvita. 

Vierailija
46/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan lokin.

Vierailija
47/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homothan tunnistaa nyt ihan heti. Olen jo teini-ikäisestä tunnistanut homot. Se on nimenomaan se kokonaisuus eli puhetyyli, elehdintä, liikehdintä. Ihan alle 5 sekunnissa heti tunnistaa. Yleensä heidän elekielensä on hieman naismaista ja äänenkorkeus on korkeampi kuin miehillä.

Tunnistat naismaiset homot, et muita. 

Vierailija
48/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen mukava ihminen on usein hoitamaton bi-po eli on kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Vierailija
49/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joiden vanhemmat eivät ole akateemisia. Homot. Bi-naiset. Vuokralla asujat.

Vierailija
50/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulosairaus

Vierailija
51/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas, että palstalla on lähinnä joitain työttömiä ääliöitä...

Vierailija
52/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erotan ne, joilla kroppa (kehonkieli) ja suu sanovat eri asioita. Melkein en haluaisi erottaa. 

Noissakin voi tehdä virhetulkintoja. Monet tekijät vaikuttavat kehonkieleen.

Näinhän se on. Poliisitkin on monet aika itsevarmoja että tietävät kuka valehtelee. Tutkimuksissa on paljastunut, että eivätpä oikeasti tiedä kuin marginaalisesti paremmin kuin kolikonheitto. Esim. monet saattavat olla hermostuneita, shokissa tms. Kun asioivat heidän kanssaan, silloin asiat jotka tulkitaan "epärehellisyydeksi" kertovatkin jostain ihan muusta.

Vierailija
53/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä tulee toimeen vähemmälläkin luottamisella, mihin sitä ylipäätään vaaditaan.  Täysin varauksettomasti ei parane luottaa kehenkään jos on itsenäiseen elämään kykenevä aikuinen, sillä riippuu paljolti tilanteesta miten kukin toimii. 

Vierailija
54/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienipäiset homot, homonaamat (gay face), ja kyylähomot tunnistan aika tarkasti.

Unohdin: Muniensakourijahomo sekä uimahousunsavyötärönauhannypläälähomo.

Vierailija
55/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan helposti psykopaatit, narsistit ja kiusaajat. Tuollaisilla tuntuu vieläpä olevan pakottava tarve alkaa aukomaan päätään minulle. Tulkitsevat varmaankin luonteenpiirteeni jonkinasteiseksi heikkoudeksi.

Vierailija
56/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus todella harvoin tulee tunne jostain ihmisestä että ton kanssa mun olis tarkotus jotenki olla tekemisissä, siis sellasia ihmisiä ketkä pyörii jossain lähiseudulla kokoajan tai tulee vastaan jatkuvasti jne, mutta ei tunneta vielä. Tätä tapahtuu siis todella harvoin, mutta mä olen itse ajatellut sen asian niin, että niissä ihmisissä on jotain samaa mitä mussa itsessä on. Sen takia mä näen ne eri tavalla kuin muut. Aito autenttisuus, aito kyky johonkin syvempään ymmärrykseen, niiden ei tarvitse itse edes tietää sitä piirrettä itsessään, mutta mä näen sen jotenkin heissä. En mä tiedä miksi sitä tutkaa voi sanoa, kai se on joku tutka mille ei ole vielä nimeä :D

Vierailija
57/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus todella harvoin tulee tunne jostain ihmisestä että ton kanssa mun olis tarkotus jotenki olla tekemisissä, siis sellasia ihmisiä ketkä pyörii jossain lähiseudulla kokoajan tai tulee vastaan jatkuvasti jne, mutta ei tunneta vielä. Tätä tapahtuu siis todella harvoin, mutta mä olen itse ajatellut sen asian niin, että niissä ihmisissä on jotain samaa mitä mussa itsessä on. Sen takia mä näen ne eri tavalla kuin muut. Aito autenttisuus, aito kyky johonkin syvempään ymmärrykseen, niiden ei tarvitse itse edes tietää sitä piirrettä itsessään, mutta mä näen sen jotenkin heissä. En mä tiedä miksi sitä tutkaa voi sanoa, kai se on joku tutka mille ei ole vielä nimeä :D

Onpa jännä. Itsellä ei tuollaista. Mutta toivonpa, että joku tutkallinen minutkin löytäisi!  Avoimella mielellä siis...

Vierailija
58/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että tulit tälle sivustolle. Luulin jo tovin, että kaltaisesi kuolleet sukupuuttoon. 

Vierailija
59/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla ei ole mitään rankkoja kokemuksia

Vierailija
60/70 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan huippuälykkäät.

Tämä tuli todettua hauskasti matkalla Pariisissa, kun koko matkan aikana ajattelin vain yhdestä vastaan kävelleestä miehestä tämän olevan varmasti todella älykäs. Jatkoin matkaa kävellen ja korttelin päässä olikin Sorbonnen yliopisto siinä suunnassa mistä mies käveli vastaan.