Lampenius häpäisee Suomen heiluessaan turkki päällä.
Todella tunkkaista mainetta Suomelle. Ja vaikka olisi tekoturkki niin siltikin.
Kommentit (137)
Joku sai vanhalle akalle puhuttua järkeä ja julkaisu poistui.
Turkistarhaustahan on jouduttu apurahoittamaan miljoonilla vuosikausia, mutta joo, toki se joitakin työllistää. Olihan niitä ennenkin vaikka mitä ammatteja kuten orjakauppias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän tädiltäni perittyä minkkiturkkia egologisuuden takua. Nämä ovat kestäviä ja huomioikaa, että kun tämä on tehty jo 1980- luvulla, niin turkistarhaus oli vielä ihan ok. Nyt vastustan, ei ole enää nykyaikaa, tarhaus on lopetettava!
Ap
Turkistarhaus ei ole koskaan ollut ok. Vaikka tuotanto onkin äärimmilleen tehostettu niin vasta modernissa ajassa niiden eläinten hyvinvointia on myös alettu miettimään ja vaatimaan lakeja - joskin riittämättömiä.
Turkikset eivät myöskään ole ekologisia koska ne säilyvät vain hurjan kemikaalikäsittelyn ansiosta, vaativat kemikaalista huoltoa säännöllisesti pitääkseen loistonsa, eivätkä siksi myöskään maadu.
Muista ettet koskaan syö lihaa etkä käytä nahkakenkiä. Hyi hyi! Etkä juo maitoa ettei vasikoilta lopu maito:D Nykyihmisistä jotkut ovat täysin pihalla. Juot vain sitä Noccoa ja saastutat syntymättömän lapsesi. Tällä järjenjuoksulla osa porukasta nykyään menee. Kofeiiniriippuvaisia vauvoja synnyttävät.
Noin tyhmää kirjoitusta harvoin näkee? Pitäiskö noin tyhmän vaan tappaa itsensä?
Ainoastaan hän, joka muita kutsuu tyhmäksi on itse tyhmä. Kyllä häpeäisin jos kirjoittaisin kuten sinä.
Totuus sattuu.
Höpö höpö. Sivistymätön ihminen kirjoittelee kuten sinä xd. Ansaitusti elämäsi on pelkkää ojassa rämpimistä etkä pitkälle pääse xd
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa on yksikin vientituloja tuottava bisnes, niin jo joku haluaa sen lakkauttaa.
Sitten ihmetellään itku silmässä, kun palveluita karsitaan.
Nämä viherpiipertäjät täällä eivät ymmärrä mitään siitä kuinka talous pyörii. Eivätkä sitä kuka heidänkin terveydenhuollon maksaa. Näillä viherpiipertäjillä tällä palstalla ei ole muuta kuin tuulenhuuhtoma p…
Miten kukaan voi olla noin s@@tanan ääliö? Idea ei välttämättä ole lindan oma, mutta joku elää täysin menneisyydessä? Vois luulla että taiteilijapiirit on ajan hermolla ja ymmärtää mitä asioilla viestitään, mut joku umpityhmä persu sielläkin näköjään? Kai esityksen rekvisiittaan kuuluu t@pettu susi lavalla? Sopis hyvin.
Linda kertonut paljon Peter Nygårdista itku kurkussa. Nyt kuitenkin esiintyy niin iloisena seksuaali rikollisen ohjelmassa. Aikamoista tekopyhyyttä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Linda kertonut paljon Peter Nygårdista itku kurkussa. Nyt kuitenkin esiintyy niin iloisena seksuaali rikollisen ohjelmassa. Aikamoista tekopyhyyttä!!!!
Toi on kyllä niin totta!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi olla noin s@@tanan ääliö? Idea ei välttämättä ole lindan oma, mutta joku elää täysin menneisyydessä? Vois luulla että taiteilijapiirit on ajan hermolla ja ymmärtää mitä asioilla viestitään, mut joku umpityhmä persu sielläkin näköjään? Kai esityksen rekvisiittaan kuuluu t@pettu susi lavalla? Sopis hyvin.
Onpa ikävää, ettet osaa käydä sivistynyttä keskustelua vaan kiroilet. Kertoo kotioloistasi paljon. Kouluttautumaton väki kiroilee.
Vierailija kirjoitti:
Linda itki Peteristä koska tuli ilmi. Sitä ennen rahat kelpasi hyvin.
Tunnen metsästäjiä ja he ovat suorittaneet hyvää kannanhoidollista toimintaa hirvien ja peurojen osalta ja ottaneet lihat talteen kuten kuuluukin. He tekevät sen minkä tarvitsee eivätkä kiduta mitään eläimiä. Sen sijaan turkistarhausta en voi tukea. En koiraanikaan pitäisi jatkuvasti tuollaisessa pienessä ritilähäkissä olosuhteiden armoilla kesät talvet läpeensä, vailla käytännössä mitään kunnollisia virikkeitä. Siis häkeissä, missä esim. hopeakettuja pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen metsästäjiä ja he ovat suorittaneet hyvää kannanhoidollista toimintaa hirvien ja peurojen osalta ja ottaneet lihat talteen kuten kuuluukin. He tekevät sen minkä tarvitsee eivätkä kiduta mitään eläimiä. Sen sijaan turkistarhausta en voi tukea. En koiraanikaan pitäisi jatkuvasti tuollaisessa pienessä ritilähäkissä olosuhteiden armoilla kesät talvet läpeensä, vailla käytännössä mitään kunnollisia virikkeitä. Siis häkeissä, missä esim. hopeakettuja pidetään.
Et ilmeisesti ymmärtänyt mistä tässä on kyse? Lindalla oli TEKOturkis päällä. Alat selittämään metsästyksestä? Onko kaikki ihan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki tekoturkikset on muovia, onko sen parempi niitäkään tyrkyttää.
Eikös täällä just usein siitä muovista valiteta, milloin muovipussit ja milloin leikkuulaudat.
Ollaan sitten näistäkin närkästyneitä, ei vain leikkuulaudoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoturkis on huono ympäristön kannalta, mutta aito on tuotettu kidutuvan häkkieläimen turkista JA se on huono ympäristön kannalta.
Siis minkä takia pitäisi kannattaa muoviturkiksia sen takia että puolustaa eläinten oikeuksia. En ole koskaan ymmärtänyt.
Samaa olen ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän tädiltäni perittyä minkkiturkkia egologisuuden takua. Nämä ovat kestäviä ja huomioikaa, että kun tämä on tehty jo 1980- luvulla, niin turkistarhaus oli vielä ihan ok. Nyt vastustan, ei ole enää nykyaikaa, tarhaus on lopetettava!
Ap
Turkistarhaus ei ole koskaan ollut ok. Vaikka tuotanto onkin äärimmilleen tehostettu niin vasta modernissa ajassa niiden eläinten hyvinvointia on myös alettu miettimään ja vaatimaan lakeja - joskin riittämättömiä.
Turkikset eivät myöskään ole ekologisia koska ne säilyvät vain hurjan kemikaalikäsittelyn ansiosta, vaativat kemikaalista huoltoa säännöllisesti pitääkseen loistonsa, eivätkä siksi myöskään maadu.
Muista ettet koskaan syö lihaa etkä käytä nahkakenkiä. Hyi hyi! Etkä juo maitoa ettei vasikoilta lopu maito:D Nykyihmisistä jotkut ovat täysin pihalla. Juot vain sitä Noccoa ja saastutat syntymättömän lapsesi. Tällä järjenjuoksulla osa porukasta nykyään menee. Kofeiiniriippuvaisia vauvoja synnyttävät.
Noin tyhmää kirjoitusta harvoin näkee? Pitäiskö noin tyhmän vaan tappaa itsensä?
Ja sinäkö pidät itseäsi jotenkin fiksuna. Mitäs jos sinä eka? Kela kiittää.
Minulla on itse ammutusta sudesta tehty karvalakki. Se on tosi lämmin ja 20 vuoden jälkeen kuin uusi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on itse ammutusta sudesta tehty karvalakki. Se on tosi lämmin ja 20 vuoden jälkeen kuin uusi.
Toivottavasti joku heittää siihen happoa ja menee pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustatko rikollisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustatko rikollisuuteen?
Niin, tämä sama muka maailmanpelastajasakki täällä on häkit avaamassa, että minkit pääsevät luontoon ja katastrofi valmis. Järki hukassa heillä. Ehkä sitä ei ole koskaan ollutkaan näillä mielenosoittajilla.
Bisnestä ei pidä tehdä elävien olentojen kärsimyksellä. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys.