Järkyttääkö sinua huomata tällä palstalla, miten ilkeitä ja rumia ihmiset sisimmissään ovat?
Ruma sielu niin monella tänne kirjoittavista. Voiko olla edes totta, vai purkavatko ihmiset nimettömänä tänne vain kaiken mahdollisen pahoinvointinsa?
Kommentit (71)
Monilla on paha olla.Purkavat toisiin.Eihän täällä kellään oikein hyvä ole olla.Pahoinvointi Suomi.En tiedä auttaako se tähän jos ajattelee positiivisesti aina.Vievät kaiken,silti hymyilään niinkö.Kaunis välitön," ei oo ihminen,antaa kaiken kääntää jopa toisen poskensakkin..
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon vasemmistolaisia naisia...
Mitä voi odottaa naisilta, jotka vihaa ICE:ä ja Presidentti Trumppia? Ei ne kykene keskustelemaan asiallisesti. Huutavat vain fasismista ja naisvihasta. M37
Tämä. LGBTQ-yhteisö, Antifa, ilmastoprotestoijat ovat oikein super mega rauhallisia ja omaavat loistavat käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisista enemmistö on kuulemma myös ulkoisesti vähemmän viehättäviä.
Kuulemma? Kukahan tunnustaa kirjoittavansa tänne mitään? Minä olen kuulemma hyvännäköinen, ikävä ettet näe minua. Oletko itse söpöliini? Vai jotenkin vajavaiseksi jäänyt? Ei se mitään.
Ei järkytä, mutta muistuttaa mua siitä, miksi en pidä ihmisistä.
Ihmiset ovat ihania! Iso osa ihmisistä on empaattisia, välittäviä, huolehtivia, auttavaisia. Yleistykset ovat pahasta, niin tosielämässä kuin internetissä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta sai minut pelkäämään miehiä. Annan nykyään pakit suoraan kaikille. Liian suuri riski.
Uskot siis sen päivystävän fanaatikon juttuja äideiksi haluavista naisista spermaviemäreinä ja miehistä hulluina tappajina. Se on USA:n liberaalien trolli, haluaa hajottaa miesten ja naisten liiton. :)
Se päivystävä fanaatikko on vain yksinkertaisesti ja vanhanaikaisesti sanottuna hullu.varmaan hänellä on jokin hieno diagnoosi, mutta lyhyemminkin voi määritellä. Täällä häntä kutsutaan miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimapyhävulvapillueläinuliksi. Niki tulee nimityksistä, joita hän käyttää naista. Käyttäytyykö normaali ihminen noin? 🤔 Ei tarvitse vastata.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat ihania! Iso osa ihmisistä on empaattisia, välittäviä, huolehtivia, auttavaisia. Yleistykset ovat pahasta, niin tosielämässä kuin internetissä. Ei mulla muuta.
💖
Luulen, että maailmanlaajuisestikin vastaavanlaiset keskustelupalstat ovat täynnä samanlaista henkistä oksennusta. Kai täällä käydään vilkaisemassa juttuja, eihän niitä kannata ottaa tosissaan. Kaikki outous, sairaat maailmankatsomukset, vino huumorintaju tai patoutunut viha ei vain tullut aikaisemmin esiin näin räikeästi ennen nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta sai minut pelkäämään miehiä. Annan nykyään pakit suoraan kaikille. Liian suuri riski.
V*tun vosu!
Kiitos, samoin
Silloin päästää itsensä vähän liian helpolla, jos päättelee, että ihmiset on kauheita, ja heidän "sielu" (mitä ikinä se tarkoittaakaan) on ruma, kun anonyymipalstalla on pari ikävää aloitusta.
Herää kysymys, haluatko nähdä ihmiset rumina ja kauheina lähtökohtaisesti, ja näet vain sen, mikä vahvistaa sitä käsitystä? Sellaista kutsutaan vahvistusharhaksi. kvg
Jos suurin osa ihmisistä olisi niin kauheita, huonot uutiset eivät olisi uutisia. silloin hyvät uutiset olisi uutisia, koska ne olisi harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisista enemmistö on kuulemma myös ulkoisesti vähemmän viehättäviä.
Puhutko itsestäsi
Ei ollenkaan. Kun vuosikausia nettiä käyttää ja erilaisiin foorumeihin törmää niin sitä näkee niin paljon erilaista juttua että ei se paljoa järkytä. Täällä on sentään suurimmaksi osaksi sivistyneempää keskustelua kun eräillä muilla foorumeilla. Vain se pieni, äänekäs osa pyrkii pilaamaan monet keskustelut.
Mutta kun heille ei anna huomiota, menee se ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on faktisesti totta. Ja sille on evolutiiviset perustelut, miksi me halutaan pitää kaverista huolta. Jotka muuta väittää, elävät tunnehattarassa.
Ulkona kyllä vähän hirvittää kun kuka tahansa vastaantulija voi olla AV-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Silloin päästää itsensä vähän liian helpolla, jos päättelee, että ihmiset on kauheita, ja heidän "sielu" (mitä ikinä se tarkoittaakaan) on ruma, kun anonyymipalstalla on pari ikävää aloitusta.
Herää kysymys, haluatko nähdä ihmiset rumina ja kauheina lähtökohtaisesti, ja näet vain sen, mikä vahvistaa sitä käsitystä? Sellaista kutsutaan vahvistusharhaksi. kvg
Jos suurin osa ihmisistä olisi niin kauheita, huonot uutiset eivät olisi uutisia. silloin hyvät uutiset olisi uutisia, koska ne olisi harvinaisia.
...."Jos suurin osa ihmisistä olisi niin kauheita, huonot uutiset eivät olisi uutisia. silloin hyvät uutiset olisi uutisia, koska ne olisi harvinaisia." Mutta eikös se juuri näin ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...."Jos suurin osa ihmisistä olisi niin kauheita, huonot uutiset eivät olisi uutisia. silloin hyvät uutiset olisi uutisia, koska ne olisi harvinaisia." Mutta eikös se juuri näin ole?
Ei. Oletko ikinä uutisia lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Tälläkään palstalla ei ole mikään pakko olla, mikäli se oma kuuppa ei kestä. Aina pääsee pois ja voi mennä pois. Ehkä jossain löytyy heille palsta, missä vain yksisarvisia ja vaaleapunaisia hattaroita.
Vaihtoehdot ovat yksisarviset ja vaaleanpunaiset hattarat tai ilkeily ja oman pahan olon oksentaminen muiden niskaan? Tämä selvä, kertoo sinusta paljon.
Sama kuin menisi vaikka piritorille tai johonkin räkäisimpään räkälään ja järkyttyisi juttujen tasosta :D Että ei järkytä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona kyllä vähän hirvittää kun kuka tahansa vastaantulija voi olla AV-mamma.
Et kestä kaltaisiasi? Mamo.
Minä kirjoitin eilen, että läheinen on kuollut, niin sain valtavasti tsemppi viestejä.