Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttääkö sinua huomata tällä palstalla, miten ilkeitä ja rumia ihmiset sisimmissään ovat?

Vierailija
04.04.2026 |

Ruma sielu niin monella tänne kirjoittavista. Voiko olla edes totta, vai purkavatko ihmiset nimettömänä tänne vain kaiken mahdollisen pahoinvointinsa?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään muualla netissä (edes yliksellä) minua ei ole kehotettu unlive myself kuin täällä. Tällaselle im-ajatuksia vastaan taistelevalle se osui lujaa. Silloin jätin tämän piiiitkäksi aikaa. Tuokin kehotus tuli ihan asialliseen kommenttiin, ja aiheena kierrätys tjsp.

Lähdekritiikki ei ilmeisesti ole vahva puolesi.

Vierailija
62/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75% on nyös ulkoisesti suht rumia.

Onneksi minä olen kaunis...

Vierailija
64/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole pahoinvoinnin kanssa mitään tekemistä. Dorka saa sellaisen vastauksen kun dorkan kuuluukin saada, ei se sen kummempaa ole. 

Silloin vahvistat dorkan viestien näkyvyyttä ja osallistut palstan keskusteluiden pilaamiseen.

Väärin meni, ottakoon dorka opikseen. Tyhmälle keppiä selkään, ei tyhmä hiljaisuudessa mitään opi. 

Dorka ei opi. Vaikka paasaisit sivukaupalla. Sikojen kanssa ei painita. Sotket vaan itsesikin pskaan, sika tykkää paskasta, sillä on kivaa.

Kun kaksi kiistelee, ohikulkija näkee vain kaksi hölmöä.

Vierailija
65/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta sai minut pelkäämään miehiä. Annan nykyään pakit suoraan kaikille. Liian suuri riski. 

Uskot siis sen päivystävän fanaatikon juttuja äideiksi haluavista naisista spermaviemäreinä ja miehistä hulluina tappajina. Se on USA:n liberaalien trolli, haluaa hajottaa miesten ja naisten liiton. :)

No kun se tyyppi ei ole ainoa. 

Vilkaisepa Ylilautaa.

Facea, missä naiset saavat järkyttävän määrän haukkumista ja tappouhkauksia. 

Julkisuudessa olevat naiset saavat järkyttävän määrän häiriintyneitä miehiä kimppuunsa. 

Alppierot ja väkivaltatilastot. 

Liian monta tuttua paennut turvakotiin, yksi menetti henkensä. 

Seksuaalista ahdistelua siitä asti, kun olin 11v. 

Olen aina ollut toivoton romantikko ja halunnut parisuhteen, mutta tuntuu, etten enää uskalla yrittää. Kai siellä jossain joitakin täysijärkisiä ja turvallisia miehiä on, mutta ei voi ikinä tietää. Virhearvio maksaa hengen. 

Kyyhötät kuule vaan kotona turvassa...

Vierailija
66/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75% on nyös ulkoisesti suht rumia.

Silti keskiarvoa parempi. IRL 99% prosenttia on suht rumia, ja se 1% todennäköisesti leikelty ja paksun pakkelin peitossa. Kuka sanoi, että ihmisen pitäisi olla kaunis?

Sinulla on varmaan silmissä vikaa, jos 99% ihmisistä näyttää sinusta rumalta..! Minusta taas oikeasti tosi harvoin näkee ns. rumaa ihmistä. Vaikka piirteissä olisi joku "vika" niin en itse kiinnitä siihen mitään syvää huomiota jos ihminen on muuten mukava ja fiksu. Varmaan kauheaa olla noin tuomitseva ja katsoa muita ihmisiä niin kriittisillä silmillä.

Vierailija
67/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Monet tuntuvat oikein nauttivan, kun saa ilkeillä. Toivotan siis kaikille mukavaa lauantai-iltaa. Ilman pahaa mieltä! Viihtykää ja nauttikaa keväisestä illasta.

Vierailija
68/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva palstalla on myös trolleja ja sit on huumoria ja joskus hyvää keskustelua. facebookissa ja muualla on mua järkyttänyt eniten poliitikkojen ja vakuutus yhtiöiden henkilökunnan pahuus sairaita  ja köyhiä kohtaan,kuvottaa ja järkyttää.

vauva palsta on mulle rentoutumista ja mielenkiintoisia keskusteluja varten ei ole niin vakava asia.täällä on välillä hyvää tietoa ja huumoria myös.

Vierailija
69/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä. Se ärsyttää, että kun kysyy jostakin tv-sarjasta tai Netflix -sarjasta, heti ekassa viestissä kerrotaan miten se päättyy. 

Vierailija
70/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi oli yhtä ruma kuin äitisi, kun sinua teki

Vierailija
71/71 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Just tuossa pohdin tuota, kun joku sanoi, että mitä väliä, jos kissa kuolee, kun sen voi helposti korvata uudella. Kyllä ihmisen sielunmaailmassa on pahasti jotain vialla, jos ajattelee, että elävän eläimen voi korvata noin vain toisella. Toinen juttu, mikä palstalla näkyy selkeästi, on ihmisten henkinen kypsymättömyys ja itsereflektioinnin puute sekä hirveän negatiivinen elämänasenne.