Mua rupes säälittään ihmiset joilla ei roboimuriin varaa. Meillä 2 kpl 1500€ roboimuria
Toinen yläkerrassa ja toinen alakerrassa. Mukava tulla kaupoilta, töistä tai lenkiltä kotiin kun pölyt hävinnyt.
Olette säälittäviä.
Kommentit (107)
Minua säälittää mielenterveysongelmaiset narkit joilla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin tehdä tällaisia tyhjänpäiväisiä ketjuja palstalle. Mene vaikka johonkin köyhille tarkoitettuun keskustelupiiriin niin saat oikeaakin seuraa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää mielenterveysongelmaiset narkit joilla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin tehdä tällaisia tyhjänpäiväisiä ketjuja palstalle. Mene vaikka johonkin köyhille tarkoitettuun keskustelupiiriin niin saat oikeaakin seuraa välillä.
Ei kukaan kaipaa säälittävää sääliäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä kaipaat nimenomaan sääliä ja huomiota meiltä normaaleilta ihmisiltä. Siksi sinä tänne teet näitä täysin mitäänsanomattomia ketjujasi kun olet seuraa vailla.
Mua alkoi säälittää... tyyppi joka kehuskelee vauvapalstalla 2 robotti-imurilla =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää! 😂 Palstalla ihmiset muka "säälivät" muita milloin minkäkin johdosta.
Tuleekohan heille itselle parempi mieli tuota kautta. 🤔 No kai trollaaminenkin voi olla jonkun hupi. 🤷
Olipas sääliömäinen avautuminen sulta.
Olet kaikkien sääliöiden isä tai äiti.
Ei. Olen esi-isä ja ylijumala.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi säälittää... tyyppi joka kehuskelee vauvapalstalla 2 robotti-imurilla =)
Varsinkin kun kaikki tietää että tuo asuu jossain vuokraluukussa elellen tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin pitkävartinen lasta ja vaarin vanhat kalsarit rättinä.
Aurin konsti siis. Itse käytän riepuna muuten roskiin menevät teepparit yms. Itse olen käyttänyt tuota konstia varmaan parikymmentä vuotta ennen Auria.
Luuleeko Auri keksineensä että vanhoja vaatteita voi käyttää rätteinä? Taitaa olla vielä yksinkertaisempi kuin kuvittelinkaan.
Voi sinua lukutaidotonta raukkaa, et edes ymmärrä, mitä tarkoittaa pitkävartinen lasta. Mahtaa olla vaikea elämä noin hataralla luetunymmärtämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin pitkävartinen lasta ja vaarin vanhat kalsarit rättinä.
Aurin konsti siis. Itse käytän riepuna muuten roskiin menevät teepparit yms. Itse olen käyttänyt tuota konstia varmaan parikymmentä vuotta ennen Auria.
Luuleeko Auri keksineensä että vanhoja vaatteita voi käyttää rätteinä? Taitaa olla vielä yksinkertaisempi kuin kuvittelinkaan.
Voi sinua lukutaidotonta raukkaa, et edes ymmärrä, mitä tarkoittaa pitkävartinen lasta. Mahtaa olla vaikea elämä noin hataralla luetunymmärtämisellä.
Luuleeko Auri siis keksineensä pitkävartisen lastan käytön siivouksessa? Taitaa olla tyhmyydeltään peräti sinun tasoasi.
Vierailija kirjoitti:
Huom! 1500€/kpl robotti-imuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä kaipaat nimenomaan sääliä ja huomiota meiltä normaaleilta ihmisiltä. Siksi sinä tänne teet näitä täysin mitäänsanomattomia ketjujasi kun olet seuraa vailla.
Eri:
Taidat olla oikeassa.
Tässä hali aloittajalle! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun kaikki tietää että tuo asuu jossain vuokraluukussa elellen tuilla.
Työelämässä ollut 22 vuotta.
Senkin sääliö.
Tollo so sehän jättää nurkat imuroimatta, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin sääliö.
Roboimureiden asiantuntijatehtävissä? :D -eri
Vierailija kirjoitti:
Ei jätä, liikkuva sivuharja imuroi myös nurkat. Osta parempi robo.
Senkin sääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin sääliö.
Roboimureiden asiantuntijatehtävissä? :D -eri
Olipas sääliö kommentti sulta.
Ei sulla ole varaa roboon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin sääliö.
Mä alan tässä kohden jo sääliä niitä sun robotti-imureita 😂😂 -sivusta
Moikka!
Tämä "mua säälittää" trolli on muuten surkein tämän palstan trolleista. Jopa se puppasekopää on varsinainen välkky tähän verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin sääliö.
Mä alan tässä kohden jo sääliä niitä sun robotti-imureita 😂😂 -sivusta
Moikka!
Sääliö, eikö sulla ole varaa roboon?
Olet sääliö.
-
Älä tuu hei narkkaan tänne roboketjuun.
Säälittävä narkki olet.