Mua rupes säälittään ihmiset joilla ei roboimuriin varaa. Meillä 2 kpl 1500€ roboimuria
Toinen yläkerrassa ja toinen alakerrassa. Mukava tulla kaupoilta, töistä tai lenkiltä kotiin kun pölyt hävinnyt.
Olette säälittäviä.
Kommentit (107)
Juuri imuroin ihan itse ja kun kaikkia kaapien takusia ja alusia nuohosin, niin mietin, että robotti-imuri ei tähän pysty,
Vierailija kirjoitti:
Juuri imuroin ihan itse ja kun kaikkia kaapien takusia ja alusia nuohosin, niin mietin, että robotti-imuri ei tähän pysty,
Robottihan on tarkoitettu päivittäiseen pölyn poistoon.
Olet säälittävä.
Jaa. Meillä on neljä tuollaista imuria. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä minä tekisin jollain robotti-imurilla kun siivooja imuroi paikat kaksi kertaa viikossa?
Muuta pois äitin helmoista säälittävä poika.
Muutin pois jo 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä minä tekisin jollain robotti-imurilla kun siivooja imuroi paikat kaksi kertaa viikossa?
Et muuttanut, äitisi luona asut sääliö.
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu. Minulla on oma järvi.
Olet säälittävä valehtelija.
Meijän äitipä imuroi Dysonilla paaaaaljon paremmin ja nopeammin kuin Ap:n robottironksuttajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muuttanut, äitisi luona asut sääliö.
Äitini kuoli jo 15 vuotta sitten. Jätä hänet ininöidesi ulkopuolelle penikka.
Vierailija kirjoitti:
Oishan sitä varaa vaikka sataan robotti-imuriin, mutta jos ei tartte sellaista?
Ei sulla ole varaa edes ruokaan sääliö.
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa. minulla oli aikanaan miehen ostama käsilaukkuuni sopiva auto. sävy oli just eikä melkein.
Ei todellakaan ollut edes miestä.
Miksi provoot sääliö?
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, kuka ylpeilee kahdella puolentoista tonnin imurilla, kun halvemmallakin saa hyviä imureita.
Ei saa halvemmalla parasta. Senkin sääliö.
Vierailija kirjoitti:
hohhoijaa. minulla oli aikanaan miehen ostama käsilaukkuuni sopiva auto. sävy oli just eikä melkein.
Oli aika pieni auto sitten.
Olen n. 15-vuotta niiden kehitystä seurannut ja vaikka uskon teknologiaan ja olen pioneeri monien uusien teknologien käytössä, niin en usko että vaan toimisivat meillä. En usko selviytävän huonekaluista, matoista, koirista ja lapsista. T. Insinööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika pieni auto sitten.
Nissan corsa 1.0l koneella.
Ei hyvää päivää! 😂 Palstalla ihmiset muka "säälivät" muita milloin minkäkin johdosta.
Tuleekohan heille itselle parempi mieli tuota kautta. 🤔 No kai trollaaminenkin voi olla jonkun hupi. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Olen n. 15-vuotta niiden kehitystä seurannut ja vaikka uskon teknologiaan ja olen pioneeri monien uusien teknologien käytössä, niin en usko että vaan toimisivat meillä. En usko selviytävän huonekaluista, matoista, koirista ja lapsista. T. Insinööri
Usko itseesi, älä ole sääliö.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää! 😂 Palstalla ihmiset muka "säälivät" muita milloin minkäkin johdosta.
Tuleekohan heille itselle parempi mieli tuota kautta. 🤔 No kai trollaaminenkin voi olla jonkun hupi. 🤷
Olipas sääliömäinen avautuminen sulta.
Olet kaikkien sääliöiden isä tai äiti.
Eihän sulla häiriintyneellä narkilla ole edes omaa asuntoa niin miten sulla vois jotain imureitakaan olla.
Mua säälittää ihmiset, joilla ei ole sähköautoon varaa. Meillä kaksi teslaa, toinen vaimolla ja toinen mulla. Mukavaa ajella niillä. Olette säälittäviä.
Ei käy, usko jo.