Mua rupes säälittään ihmiset joilla ei roboimuriin varaa. Meillä 2 kpl 1500€ roboimuria
Toinen yläkerrassa ja toinen alakerrassa. Mukava tulla kaupoilta, töistä tai lenkiltä kotiin kun pölyt hävinnyt.
Olette säälittäviä.
Kommentit (109)
Oishan sitä varaa vaikka sataan robotti-imuriin, mutta jos ei tartte sellaista?
hohhoijaa. minulla oli aikanaan miehen ostama käsilaukkuuni sopiva auto. sävy oli just eikä melkein.
Onpa typerä provo. Meilläkin on robotti-imuri, mutta ei se poista kokonaan normaalin imurin tarvetta. Se robotti ei nimittäin putsaa listojen päällysiä, eikä imuroi nurkkia kokonaan.
"Olette säälittäviä."
Housuissas on säälittävä.
Olipa typerä aloitus!
Onneksi ei ruvennut säälittämään.
Ei hemmetti, kuka ylpeilee kahdella puolentoista tonnin imurilla, kun halvemmallakin saa hyviä imureita.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä provo. Meilläkin on robotti-imuri, mutta ei se poista kokonaan normaalin imurin tarvetta. Se robotti ei nimittäin putsaa listojen päällysiä, eikä imuroi nurkkia kokonaan.
Olet säälittävä.
Tajuatko, miten säälittävää on kertoa roboimurin hinta, tai yleensä minkään muunkaan omaisuuden hinta?
Imuttele sinä vaan rauhassa. Minulle riittää kun laitan läpivedon, niin pölypallerot pyörii pihalle.
Minulla on kympin rikkalapio ja kihveli. Ei 21 m2 yksiöön mitään 1500 euron robotti-imuria tarvi.
Vierailija kirjoitti:
"Olette säälittäviä."
Housuissas on säälittävä.
Olipa typerä aloitus!
Vain sääliö kirjoittaa noin. Häpeä.
Mulla on paljon paremmat laitteet 😎
Mulla olisi puolelletoistatonnille parempaakin käyttöä kuin hukata ne tuollaisiin turhakkeisiin.
Meillä olisi kyllä varaa, mutta en viitsi välittää kuvaa kodeistani Kiinaan tai Venäjälle, enkä muutenkaan välitä hommata mitään puhelimella toimivaa laitetta.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mulla on paljon paremmat laitteet 😎
Todella säälittävää.
Meillå käy siivooja. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä säälittää 😳
Olet sääliöistä sääliöin.
Älä,tuu provoon tänne.
Vierailija kirjoitti:
Meillå käy siivooja. Suosittelen!
Teillä ei käy siivoajaa.
Kiva juttu. Minulla on oma järvi.