Mua rupes säälittään ihmiset joilla ei roboimuriin varaa. Meillä 2 kpl 1500€ roboimuria
Toinen yläkerrassa ja toinen alakerrassa. Mukava tulla kaupoilta, töistä tai lenkiltä kotiin kun pölyt hävinnyt.
Olette säälittäviä.
Kommentit (109)
Kysy Elon Muskilta, montako Teslaa saa ottaa mukaansa kun kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mulla on paljon paremmat laitteet 😎
Todella säälittävää.
Ne on oikeita laitteita 😄
Säkö paskavam mainen ap tulet täällä vanhassa talossa nostelemaan robotti-imuria kynnysten yli?
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä provo. Meilläkin on robotti-imuri, mutta ei se poista kokonaan normaalin imurin tarvetta. Se robotti ei nimittäin putsaa listojen päällysiä, eikä imuroi nurkkia kokonaan.
Osta parempi tai hankkiudu listoista eroon. ;)
Hmm... Entäpä jos ap:n robo hyökkää sinne sun järveen? - Voi tulla rumaa jälkeä.
Levysoittimen äänirasia ja esivahvistin maksavat molemmat suunnilleen saman verran. Ei minua säälitä yhtään jos ette ikinä saa kuunnella laadukasta äänentoistoa. Robotti-imuri maksoi jotain ehkä 400€ En todellakaan muista kuinka paljon.
Käy kyllä, ammattisiivooja, alle 120 e kerta kotitalousvähennyksellä. On hintansa väärti ihan näin keskituloisellekin. Lisäksi on kiva ajatus, että auttaa toista naista työllistymään
Meillä henkilökunta hoitaa imuroinnit. En tiedä mitä imureja käyttävät, mutta aina on siistiä.
Itse ostin sellaisen vuosia sitten kun ne olivat edullisia.
Mitä helvettiä minä tekisin jollain robotti-imurilla kun siivooja imuroi paikat kaksi kertaa viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin pitkävartinen lasta ja vaarin vanhat kalsarit rättinä.
Aurin konsti siis. Itse käytän riepuna muuten roskiin menevät teepparit yms. Itse olen käyttänyt tuota konstia varmaan parikymmentä vuotta ennen Auria.
Kiva, että ihminen tulee onnelliseksi ja kokee elämänsä täyttymyksen noink7n pienestä asiasta. Et näköjään paljoa tarvi - monessakaan mielessä. Vilpittömät onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurin konsti siis. Itse käytän riepuna muuten roskiin menevät teepparit yms. Itse olen käyttänyt tuota konstia varmaan parikymmentä vuotta ennen Auria.
Luuleeko Auri keksineensä että vanhoja vaatteita voi käyttää rätteinä? Taitaa olla vielä yksinkertaisempi kuin kuvittelinkaan.
Säälin saa ilman, kateus pitää hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Säkö paskavam mainen ap tulet täällä vanhassa talossa nostelemaan robotti-imuria kynnysten yli?
Meidän robot nousee 3cm kynnyksen yli ja kiipeää portaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko Auri keksineensä että vanhoja vaatteita voi käyttää rätteinä? Taitaa olla vielä yksinkertaisempi kuin kuvittelinkaan.
Ei luule, miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että ihminen tulee onnelliseksi ja kokee elämänsä täyttymyksen noink7n pienestä asiasta. Et näköjään paljoa tarvi - monessakaan mielessä. Vilpittömät onnittelut!
Oot aika sääliö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä minä tekisin jollain robotti-imurilla kun siivooja imuroi paikat kaksi kertaa viikossa?
Muuta pois äitin helmoista säälittävä poika.
Vierailija kirjoitti:
Meillä henkilökunta hoitaa imuroinnit. En tiedä mitä imureja käyttävät, mutta aina on siistiä.
Ei hoida, olet sääliö provoaja.