Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko mies rakastua naiseen, joka on raitistunut, luottotiedoton, ei omista mitään?

Vierailija
04.04.2026 |

On todella hyvä tyyppi ja myös ulkoisesti kaunis mutta nuoruudessa oli kovia kokemuksia, jotka veivät naisen aika pimeälle polulle. Siitä selvisi kun raitistui eikä ottanut siitä elämästä mitään mukaansa. Ei ihmisiä, ei tavaroita, ei mitään. Luottotiedot mennyttä, velkajärjestely sovittu. Tekee töitä, on iloinen, itsenäinen, aika vähään tyytyväinen maallisella tasolla ainakin eli arvostaa esimerkiksi luottamusta, turvaa, sitä, että voi viettää rauhallista elämää ja nauttii olemisesta luonnossa. Tittelit ja muut ovat lopulta aika samantekeviä. Arvostaa aitoa yhteyttä toiseen ihmiseen. 

Kun ei ole mitään ja tietää miten tämä maailma toimii, mietin joskus, että kun joku minuun rakastuu ja saa selville sen, että minulla ei ole juuri mitään materian tasolla mutta sisäisesti minusta tuntuu, että minulla on valtavasti ja se vie minua eteenpäin. Olen herännyt eloon ja rakastan itseäni ja pärjään mutta olisi kiva jos vielä jonain päivänä tapaisin ihmisen, joka näkisi minut ihmisenä ja rakastaisi. Sitä kai meistä jokainen toivoo. 

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen kuin nainen aina jollekin kelpaa, mutta ole varovainen! Tuossa on suuri hyväksikäytön riski olemassa. Yritä saada oma taloutesi ja elämäsi jaloilleen ensin. Olet jo sillä tiellä ja pahimmillaan miehen huoliminen elämään nyt herkässä vaiheessa, hän pilaa edistymisesi ja palaat takaisin päihteilyyn ja mitä ongelmia sulla aiemmin olikin. 

Kyllä yksinkin voi olla, opettele se myös. 

Vierailija
22/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle hyvä taloudenhallinta on ihan ehdoton kriteeri jonka jälkeen aletaan selvittää muita piirteitä. Olen seurustellut luottotiedottoman naisen kanssa ja on siinä kaikenlaista hankaluutta. Yyhteistä asuntoa ei voi ottaa, eikä parempaa autoa kun toinen ei saa lainaa. Hänen palkasta meni niin paljon ulosottoon että minulle jäi suurin osa talouden juoksevista kuluista. Aina kun piti johonkin investoida niin se piti tehdä itse kuin toinen on pa.

Tuntemillani naisilla talousongelmat on enimmäkseen heidän entisten huijarimiesten aiheuttamia. Jos nainen käy töissä niin hän edes yrittää korjata talouttaan.

Mikäpä ei olisi miesten syytä😮‍💨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta se päihdeongelma, saisi aina olla varpaillaan.

Vierailija
24/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt vaan siihen, että saat ne velat maksettua ja huolehdittava itsestäsi. Miksi sun pitää saada parisuhde? Siinä on haastetta kaikille ja varsinkin niille, joilla isoja ongelmia jo ennestään. 

Vierailija
25/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle hyvä taloudenhallinta on ihan ehdoton kriteeri jonka jälkeen aletaan selvittää muita piirteitä. Olen seurustellut luottotiedottoman naisen kanssa ja on siinä kaikenlaista hankaluutta. Yyhteistä asuntoa ei voi ottaa, eikä parempaa autoa kun toinen ei saa lainaa. Hänen palkasta meni niin paljon ulosottoon että minulle jäi suurin osa talouden juoksevista kuluista. Aina kun piti johonkin investoida niin se piti tehdä itse kuin toinen on pa.

Tuntemillani naisilla talousongelmat on enimmäkseen heidän entisten huijarimiesten aiheuttamia. Jos nainen käy töissä niin hän edes yrittää korjata talouttaan.

Mikäpä ei olisi miesten syytä😮‍💨

No on siinä hieman aina syynä myös naisen hyväuskoisuus ja rakkauden aiheuttama sokeus muttatuntemillani naisilla ne talousongelmat on niiden miesten aiheuttamia.

Vierailija
26/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, kaikki oli aina exän syytä ja näiden kaikkien exä oli varmasti myös NARSISTI. 

Vierailija
27/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juoppo,aina juoppo...ja persaukinen...ei kiitos,kierrän kaukaa..

Vierailija
28/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, kun kerran menneisyydessä päihteitä ja luottotiedot mennyt ja nyt toi kokemus "olen herännyt eloon ja rakastan itseäni" ja haaveilet parisuhteesta. 

Vierailija
29/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ollut raitis? 

Vierailija
30/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olet ollut raitis? 

melkein viikon..

Vierailija
31/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin rakastua, koska on raitistunut. Juopottelevaa en huolisi ikinä. Olen itse raitis. Örveltäminen on noloa. 

Vierailija
32/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei päihdetaustaa

ja kaikki velat vuosia

sitten maksettu.

E

Vierailija
33/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutele seteleitäsi sitten. Setä! ~~

Vierailija
34/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Kunhan pysyn kaidalla tiellä``

-En lähtis kokeilemaan 

Vierailija
35/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin, koska todennäköisesti olet silti aika epä-älykäs, kouluttamaton ja tatuointi poskessa rinnassa tai tississä. vaikka olisit uskoontullut nainen niin tuskin haluaisin sinua, vaikka itsekin olen uskossa. ihmisen tyhmyys ja luonne ei uskoontulossa häviä

moni uskoontulut ex narkki tai ex vankilakundi on luonteeltan pitään hyvin epästabiili ja tyhmä, ehkä loppuikänsä

Vierailija
36/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa ettei raha ole ongelma, jos ei itse koskaan ole maksavana osapuolena. 

Vierailija
37/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on pielessä noilla taustoilla... Päihteisiin retkahtaa helposti uudelleen ja velat on iso rasite. Miksi ottaa tuollaista taakkaa itselleen, jos voi löytää toisen ilman taakkaa... Ulkonäkökin muuttuu ajan myötä eli edes kauneus ei pidemmän päälle kompensoi. 

Vierailija
38/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole seteleiden suutelua jos vaatii puolisoltaan hyvää talouden hoitoa. Eikä pitäisi olla liikaa pyydetty.

Vierailija
39/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että miehiä samoilla spekseillä on enemmän kuin naisia. Huolisko ap kaltaisensa miehen?

Vierailija
40/61 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on pielessä noilla taustoilla... Päihteisiin retkahtaa helposti uudelleen ja velat on iso rasite. Miksi ottaa tuollaista taakkaa itselleen, jos voi löytää toisen ilman taakkaa... Ulkonäkökin muuttuu ajan myötä eli edes kauneus ei pidemmän päälle kompensoi. 

Kyllä ja se huonosta taloudesta ja velkavankeudesta aiheutunut stressi vanhentaa toista ihan näkyvästi. Joilekkin aiheuttaa myös masennusta ja muita mielenhäiriöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi