Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit tupakoinnin lopettamiseen?

Vierailija
07.05.2007 |

Te jotka olette lopettanee/aiotte lopettaa, vinkkejä ja hyviä neuvoja kehiin... Täällä yksi, joka on vakaasti päättänyt päästä eroon kyseisestä tavasta ja riippuvuudesta :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskaan se ei ehkä ole ihan paras vaihtoehto hampaita ajatellen.

Tiedosta tilanteet, joissa tupakkaa tekee eniten mieli, ja pyri kehittämään siihen vaikka joku muu (terveellisempi!) tapa.

Ystäväni himoitsi tupakkaa eniten silloin kun puhui puhelimessa. Hän luopui tavasta niin, että hommasi niin usein kuin mahdollista kynän ja paperia, ja tupakoinnin sijaan piirteli paperille :)

Vierailija
2/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset viisi päivää kärsin vierotusoireita ja mietin lähes tauotta, että koska mä saan polttaa. Kun viides päivä oli ohi, ihmettelin, miksi olin koskaan polttanut. Kaikki ympärillä jauhoitivat, kuinka aikovat lopettaa ja minä sanoin aina, etten pysty lopettamaan.....päätös kasvoi hiljaa sisälläni, enkä siitä kenellekään oikeastaan puhunut, ennen kuin se sitten oli totta. Pidin muuten kaapissa monta viikkoa tupakkaa. Baareissa kävin myös, muttei koskaan enää tehnyt mieli. Siitä on 7 vuotta kun lopetin. Yksi kaverini lopetti akupunktion voimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen 20 vuotta tupruttelua ja lukuisia lopetusyrityksiä.

Vierailija
4/4 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huomenna loppuu. Illalla poltin viimeisen enkä sen jälkeen enään

koskenut tupakkaan. Tästä nyt aikaa n. 7 kuukautta. Vieläkin joskus

tekee mieli, mutta itse hillintää löytyy sen verran etten polta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi