Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö tori.fissä juuri mikään enää kaupan?

Vierailija
16.01.2023 |

Miten teillä muilla myyjillä sujuu?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostajana tehnyt kaupat vuoden myynnissä olleista tuotteista. Että kyllä kauppa käy.

Vierailija
2/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy jos laitat annetaan osastolle, muuten todella heikosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman antamisella ei ole mitään tekemistä kaupan kanssa.

Vierailija
4/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista se tuntuu nykyään olevan. Edes uudenveroinen tavara ei mene kaupaksi vaikka laittaisi ihan pilkkahintaan.

Vierailija
5/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet kaupat tullu tehtyä tämän vuoden puolella. Ostajat tarjoavat olemattomia hintoja millä pitäisi myydä. Katselijoita riittää. Joo hiljaista on, josko keväällä piristyisi.

Vierailija
6/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on myynnissä kaupan hinnoilla.

Vierailija
7/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime syksynä onnistunut myymään kaksi tuotetta, tosin hinnat eivät päätä huimannneet. Alle 10 euroa molemmat ja tavara hyväkuntoista/uudenveroista. Saivat kuitenkin uuden käyttäjän ja minä vähän rahaa. Olin tosi tyytyväinen. Tuotteen hinnoittelulla on väliä.

8/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvää tavaraa saa halvalla niin varmasti käy kauppa. Itse ostin juuri tänään sukset hintaan 15 euroa. Viime viikolla ostin arabian astioita ja toimistolleni uusia kalusteita.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi hiljentynyt. Ja huomaan, että 60-luvun teak kalusteiden huippuvuodet on ohi. Mulla myynnissä muuton takia vanhoja kalusteita edullisesti, mutta siellä roikkuu. Pari vuotta sitten kaikki satojen eurojen liinavaatekaapit oli saman tien varattuna ja itsekin kun myö, niin jonossa oli heti kymmeniä(!!) ostajia.

Vierailija
10/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu tavara liikkuvan juuri nyt.

Vierailija
11/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sain lasten lasketteluvälineitä juuri myytyä. Hinta pitää vaan olla kohdillaan muytävään tuotteeseen nähden.

Vierailija
12/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin antaa tavaraa. Viestejä tuli 7, yksi niistä hyvää suomea. Kenenkään kanssa ei saatu noutoa sovituksi, kun viestiin voi vaan ilmeisesti olla vastaamatta. Oli viimeinen antoyritys.

Vierailija
13/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toukokuusta asti ollut 5 tuotetta  myynnissä. Kaikki ne + yksi joulun jälkeen myyntiin laitettu ovat menneet viimeisen reilun viikon sisällä.

Vierailija
14/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kahden tonnin laukkua (kuitti löytyy, ovh 2500€, hyvä merkki joka säilyttää arvonsa) myin torifissä 7kk. Sitten laitoin kansainväliselle sivulle ja meni hetkessä.

Vierailija
15/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee, jos on kysytty tuote ja hinta oikea.

Esim. tavallista vaatetta on niin kauhean paljon myynnissä, että vain joku hyväkuntoinen merkkituote myy, sekin pitää hinnoitella tosie edullisesti.

16/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että lama näkyisi siinä, että jengi nimenomaan ostaisi torista eikä liikkeestä kalliilla. Just jotain lasten hiihtovälineitä sun muita. Ysärin laman aikaan oli hirveä kirpparibuumi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista se tuntuu nykyään olevan. Edes uudenveroinen tavara ei mene kaupaksi vaikka laittaisi ihan pilkkahintaan.

Mitähän olet yrittänyt myydä? Ja mikä se pilkkahintaan on?

Usein näkee uudenveroisia tuotteita, jotka maksaa melkein saman verran kuin kaupassa uusi tarjouksessa oleva tuote. Ei tarvii ihmetellä miksi kauppa ei käy.

Vierailija
18/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Luulisi, että lama näkyisi siinä, että jengi nimenomaan ostaisi torista eikä liikkeestä kalliilla. Just jotain lasten hiihtovälineitä sun muita. Ysärin laman aikaan oli hirveä kirpparibuumi.

Ne tavarat pitää myös myydä oikeaan aikaan. Harva ostaa enää kevättalvella hiihtovälineitä.

Vierailija
19/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut useampiakin tuotteita mutta myyjät valitettavasti jättävät vastaamatta ihan asiallisiin kysymyksiin tai käy ilmi että tuote on jo myyty.

Vierailija
20/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut huonekaluja myytyä ihan hyvin. Viikon sisään ilmoituksen laittamisesta on kaikista sovittu kaupat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi