Kolmas ryyppäyspäivä alkaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet ryyppää raakaa kiljua ja huutelee törkeyksiä ohikulkijoille.
Ja karatepotkut kivasti päähän on se hienoa .
Vierailija kirjoitti:
Ryyppää kiljua ja huutaa kiljuu!
Keho täytyy puhdistaa ja huoltaa ennen kesäkautta, kyllä siihen pääsiäispyhät riittää.
Miksi juot?
Maailmankaikkeuden turhinta hommaa.
Jos juot unohtaaksesi, niin ei onnistu, koska ylläpidät koko ajan sitä asiaa, jotta saat tekosyyn juomiselle. Ja siihen samaan joukkoon kuuluu syyt, kun on niin paskaa ja olen huono ihminen ja elämä on vaikeaa eikä ole ketään ja lässyn lää.
Siinä menee turhuuteen rahat, terveys, perhe, työpaikka, kenties rakkauskin, kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot?
Jos juot unohtaaksesi, niin ei onnistu, koska ylläpidät koko ajan sitä asiaa, jotta saat tekosyyn juomiselle. Ja siihen samaan joukkoon kuuluu syyt, kun on niin paskaa ja olen huono ihminen ja elämä on vaikeaa eikä ole ketään ja lässyn lää.
Siinä menee turhuuteen rahat, terveys, perhe, työpaikka, kenties rakkauskin, kaikki.
Juo tullakseen humalaan.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot?
Juo tullakseen humalaan.
T: Eri
Tietysti.
Turhaa sekin.
Elämätöntä elämää.
Mä oon juonu jo keskiviikosta asti. Kännissä en ole ollut, mutta tissuttelua joka päivä. Onpa kivaa, letkeä meininki. No niin, lisää paasaamista alkoholin vaaroista, olkaa hyvät. 😉