50kg ylipainoa
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos tyydyt kerta tuohon painoon.
Monella reilusti lihavilla on tosi pitkä laihdutus historia. Itse jaksoin 25 vuotta painonvartijoita, pussikuureja, valmennuksia ja nettikursseja. Kokeilin myös lääkettä josta tuli haittoja. Sitten vain väsyin koko hommaan niin paljon etten ole enää onnistunut vaikka haluaisin. Koskaan en ole päässyt kuin normaali painon ylärajalle, jos siihenkään ja kilot ovat tulleet vauhdilla takaisin, usein korkojen kanssa ja viimeistään vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos tyydyt kerta tuohon painoon.
Monella reilusti lihavilla on tosi pitkä laihdutus historia. Itse jaksoin 25 vuotta painonvartijoita, pussikuureja, valmennuksia ja nettikursseja. Kokeilin myös lääkettä josta tuli haittoja. Sitten vain väsyin koko hommaan niin paljon etten ole enää onnistunut vaikka haluaisin. Koskaan en ole päässyt kuin normaali painon ylärajalle, jos siihenkään ja kilot ovat tulleet vauhdilla takaisin, usein korkojen kanssa ja viimeistään vuoden jälkeen.
Täysin sama tausta. Kerran sain laihdutettua 40 kg ja ne pysyi poissa sen maagisen kaksi vuotta, jonka jälkeen yleensä puhutaan että sitten on vasta onnistunut, mutta niin vaan on kaikki tulleet takaisin pikkuhiljaa. Syynä liian iso annoskoko, joskus sipsejä, joskus alkoholia. Kaikki nuo yhdessä tekee sen että paino tuli takaisin vaikka liikun 5 x viikossa. Ärsyttää tilanne ja olen yrittänyt saada painoa tippumaan, kartan kevyemmällä ruokavaliolla max kaksi kuukautta kunnes lipsuu taas ensin vähän ja kohta enemmän. En tiedä miten saisin jatkettua pidempään kuin tuo kaksi kuukautta, tämä on toistunut sen miljoona kertaa.
Ja täällä ruikuttamallako meinaat ,että paino putoaa? Ylös ulos ja liikkeelle kera oikeanlaisen ruokailun.Siitä se lähtee ryhtiliike.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä ruikuttamallako meinaat ,että paino putoaa? Ylös ulos ja liikkeelle kera oikeanlaisen ruokailun.Siitä se lähtee ryhtiliike.
En ole ruikuttanut. Totesin vain että mulla on 50kg ylipainoa
Tuella eläville ei pidä antaa rahaa ruokaan niin kauan kun on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuella eläville ei pidä antaa rahaa ruokaan niin kauan kun on ylipainoa.
En mä elä tuilla.
Syö lihaa ja eläinrasvaa niin paino korjaantuu kuin itsestään. Väärä ravinto se on mikä lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Syö lihaa ja eläinrasvaa niin paino korjaantuu kuin itsestään. Väärä ravinto se on mikä lihottaa.
Kyllä ja taustalla on monia syitä, stressi, kolmivuorotyö, unettomuus, nälänhallinta ym mitä kenelläkin on
Vierailija kirjoitti:
Talipallo
Juu. Sellainen olen.
Turaanitarelle tuo on ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ruikuttanut. Totesin vain että mulla on 50kg ylipainoa
Kyllä se on sitä sun täysin samaa valitusta ja jankkaamista, vuodesta toiseen. Ne ketkä tämän ap:n tietävät, niin tietävät.
Juustonaksut ja viini loppuu, paino pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yleensä syöt?
Pituus ja paino? Ikä?
Ja oletko varma, ettei ole puhjennut diabetesta, jos on kerta 50 kiloa ylipainoa?
Perus kotiruokaa ja sitten herkkuja. 178cm/120kg. Yli viisikymppinen nainen. Sokeriarvot on olleet normaalit.
Mikä on peruskotiruoka? Mitä on herkut? Erittele tarkemmin, myös määrät.
En ole määriä mittaillut. Eli lasagnea, pasta bolognesea, riisiä ja kankastiketta, lihapullat ja muusi yms. Herkkuina on välillä jäätelöä, suklaata yms.
Niihin kermaa, juustoa yms. Mikähän on vikana...
Aika äkkiä se arki taas Valikselle koitti. Ja nyt ollaan vasta perjantaissa, pääsiäinen ihan kesken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yleensä syöt?
Pituus ja paino? Ikä?
Ja oletko varma, ettei ole puhjennut diabetesta, jos on kerta 50 kiloa ylipainoa?
Perus kotiruokaa ja sitten herkkuja. 178cm/120kg. Yli viisikymppinen nainen. Sokeriarvot on olleet normaalit.
Mikä on peruskotiruoka? Mitä on herkut? Erittele tarkemmin, myös määrät.
En ole määriä mittaillut. Eli lasagnea, pasta bolognesea, riisiä ja kankastiketta, lihapullat ja muusi yms. Herkkuina on välillä jäätelöä, suklaata yms.
Niihin kermaa, juustoa yms. Mikähän on vikana...
Ihan normi ruokavalio, itse kokkaan samoja, mutta painan puolet vähemmän. Juotko alkoholia, se lihottaa eniten? Sivusta
Minulla oli hyvin samalainen lähtötilanne. Sain avun lopulta laihdutuslääkkeestä, ja se ehdottomasti kannatti. Olen nyt saanut painoa puolessatoista vuodessa alas noin 35 kg. Edelleen on pudotettavaa, koska ylipainoa tosiaan minullakin se 50 kg alun perin.
Laidutuslääke ei tee sitä työtä puolestani, valitettavasti/onneksi. Ihan joudun työskentelemään painonpudotuksen eteen, syömään hyvinkin säntillisesti ja liikkumaan 5 kertaa viikossa tavoitteellisesti. Välillä on pitkiä, useiden viikkojen jumeja, kun paino ei liiku, vaikka mitä tekisi. Mutta nyt, kun olo omassa kropassa on niin merkittävästi parempi kuin ennen, jaksan uskoa siihen, että kannattaa jatkaa. Juuri pahimpia mielihaluja se lääke hillitsee, ja tiedostan, että ilman sitä olisin aivan taatusti jo luovuttanut. Uskon, että joudun lopun ikääni pistämään ylläpitoannosta, koska kyllä meidän kaltaisillamme ylipaino on krooninen sairaus, johon auttaa vain tällainen täsmähoito.
Jo muinaiset persialaiset tiesivät, että asioilla on Jumalan tahto. Et voi painollesi mitään. Voit toki yrittää, mutta se tuskin onnistuu
Ei tämä ole valitusta. Totesin vain että mulla on 50kg ylipainoa.