Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alulle vinkkejä naisen saamiseen.

Vierailija
03.04.2026 |

Itse kun olen mennyt baarin niin olen mennyt vaan johonkin pöytään jossa on nainen ja olen sitten kehunut että saanko istua tähän kauniin naisen viereen tarkottaen sitä naista joka siinä pöydässä istuu. Naiset tykkää kehuista joten yleensä ne antaa luvan jos eivät ole varattuja. Yleensä naisen kehuminen auttaa pelinavauksessa ja naisen kanssa pääsee juttelemaan koska naiset tykkää kun joku sanoo nätiksi. Ei kannata ehdotella mitään vaan jutella normaalisti ja sitten kysyä vaikka mennäänkö baaritiskille hakemaan joku drinkki ja sano että tarjoat. Siinä pääsee yleensä naisen kanssa kahdestaan juttelee ja siitä se juttu alkaa. Jossain vaiheessa pitää kuitenkin kysyä naiselta lähteekö se jatkoille luoksesi vaikka kuuntelemaan musaa. Niin olen saanut yhden yön juttuja itse. Kun lähestyy naista niin kyllä se aika nopeasti lähtee siitä jos ei tykkää jutuistasi joten tiedät ettei sitä kiinnosta,

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten naisen saa ihastumaan ellei kehu. Ihastuuko nainen sitten pelkästään miehen ulkonäköön. Ymmärrän sen koska monia naisia kohdeltu huonosti koska nainen ihastui miehen ulkonäköön ilman että tutustui mieheen ollenkaan.

Vierailija
22/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa aina seksiä ja parisuhteen.Epäreilua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI saa aina ollenkaan. Nykyään on sellaista, että kun lähdet baariin, 1/2 miehistä on kodeissaan etkä koskaan saa tietää mitä jalokiviä jäi näkemättä, loppu puolikas on 1/4 kavereiden seurana ja vahingossa pettää kumppaniaan, 1/4 katkeria inceleitä, 1/4 narsistisia seikkailijoita ja 1/4 sadistisia ra iskaajia ja hakkaajia. 

Että siitä vaan valitsemaan. 

Vierailija
24/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt näihin miehiin, joista näkee, että he tekevät nopean arvion, että ulkonäköni ja olemukseni perusteella minun täytyy olla nainen, joka on tottunut saamaan kehuja, joten hepä tekevät vaikutuksen tai leikkivät vaikeasti saatavalla vit tuilemalla tai mitätöimällä. On sitä aika hoomoilasena, kun tuntematon mies tulee vit tuilemaan päin naamaa ja jää vielä seisomaan siihen kuin odottamaan palkintoa.

Toisilla on hyvät tavat ja toisilla ei. Oletan ett asiallisesti vois kehua naista että se näyttää hyvältä Ja sitten vois keskustella muuten kaikkea jotta nainen kiinostuisi miehestä Jossain kohtaa miehen kuitenkin pitää pyytää naista treffeille koska ei se parisuhde muuten synny. Mies on kuitenkin se jonka pitää aloite yleensä tehdä.

Vierailija
25/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa aina seksiä ja parisuhteen.Epäreilua

Jos heteronainen saa aina seksiä ja parisuhteen niin silloinhan myös samalle kertaa joku mies saa seksiä ja sen parisuhteen. 

Vierailija
26/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat miehet on usein sellaisia, että naiset tykkää. Jos miehellä on hyvä yleissivistys, eikä vähättele naisen elämään kuuluvia tärkeitä asioita, mitä nainen kertoo, sekin vie jo pitkälle. Sitten sellainen huomaavaisuus, oven avaaminen, kysyminen, että mitä mieltä nainen on jostain, kaikki vie kotiin päin.

Vierailija
27/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jso haluat kehua naista, voit kehua myös hänen vaatteitaan. Naisille on usein tärkeää, aika monelle ainakin, vaatteet itseilmaisun keinona. Laittautuminen on naisen tapa kertoa, että tällainen olen ihmisenä. Sen takia silloin, kun kehut jotain naisen valitsemaa vaatetta, kehut samalla häntä, mutta epäsuoraan niin, että varmasti ainakaan tule outo olo kellekään. 

Vierailija
28/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen olemukseen kun käyt kiinni niin yleensä se on siinä, ylipäätään että avaa keskustelun arvioimalla jonkun henkilökohtaisia omainaisuuksia. Kehuminen on yhtä huonoa kuin moittiminenkin, jos kohta ei niin räikeää, mutta sen ymärtää että molempia ollut puntarissa silloin.

Vierailija
29/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä se joka ei kehu naista , saa naisen olemalla pahis. Kun näyttää että on pahis niin nainen siitä kiinnostuu.

Vierailija
30/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen olemukseen kun käyt kiinni niin yleensä se on siinä, ylipäätään että avaa keskustelun arvioimalla jonkun henkilökohtaisia omainaisuuksia. Kehuminen on yhtä huonoa kuin moittiminenkin, jos kohta ei niin räikeää, mutta sen ymärtää että molempia ollut puntarissa silloin.

Ei kehuminen ole arviointia, hyväksi tai kelvolliseksi toteaminen on eri asia kuin kehuminen. Jos iloisen tanssivan naisen silmät loistavat yökerhon tanssilattialla diskovalon välkkeessä ja kehut, että onpa sinulla kauniit silmät, ei nainen silloin mieti, että mies on varmaan arvioinut silmien muotoa, väriä, ripsien taivutuskulmaa ja kajaalin oikeaa sävyä ja päätynyt tähän tulokseen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi