Minkä takia niin monessa suomalaisessa parisuhteessa tänä päivänä mies on altavastaajan/sissyn asemassa? Nainen taas hallitseva/määräilevä,
Minkä takia niin monessa suomalaisessa parisuhteessa tänä päivänä mies on altavastaajan/sissyn asemassa? Nainen taas hallitseva/määräilevä, ja mies aisuroi.
Kommentit (3)
Vai olisiko niin, että suhteet ovat tasavertaisia, jolloin miehenkin pitää tehdä perheensä eteen asioita ja ajatella muitakin kuin itseään?
Sairaalahoitajasta kiinteistönvälittäjäksi – mun polku on tavalla tai toisella liittynyt miehiin.
Parikymppisenä olin osastolla lähinnä iäkkäämpien ja sairaiden miesten parissa, eikä sieltä oikein löytynyt sopivaa seuraa.
Sitten siirryin esteettiselle puolelle, mutta miesasiakkaita oli vähän, ja erityisesti tasokkaita, keski-ikäisiä sinkkumiehiä vielä vähemmän.
Kun sain lapsen, jolla on sikiöaikaisen alkoholialtistuksen aiheuttama oireyhtymä, aloin pohtia uranvaihtoa ja päädyin kiinteistönvälitykseen.
Olen aina arvostanut varakkaita miehiä ja hienoja koteja – vaikka kaikki eivät olekaan vapaita, vaihtoehtoja on enemmän, ja elämä vie eteenpäin.
🥱