Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alulle vinkkejä naisen saamiseen.

Vierailija
03.04.2026 |

Itse kun olen mennyt baarin niin olen mennyt vaan johonkin pöytään jossa on nainen ja olen sitten kehunut että saanko istua tähän kauniin naisen viereen tarkottaen sitä naista joka siinä pöydässä istuu. Naiset tykkää kehuista joten yleensä ne antaa luvan jos eivät ole varattuja. Yleensä naisen kehuminen auttaa pelinavauksessa ja naisen kanssa pääsee juttelemaan koska naiset tykkää kun joku sanoo nätiksi. Ei kannata ehdotella mitään vaan jutella normaalisti ja sitten kysyä vaikka mennäänkö baaritiskille hakemaan joku drinkki ja sano että tarjoat. Siinä pääsee yleensä naisen kanssa kahdestaan juttelee ja siitä se juttu alkaa. Jossain vaiheessa pitää kuitenkin kysyä naiselta lähteekö se jatkoille luoksesi vaikka kuuntelemaan musaa. Niin olen saanut yhden yön juttuja itse. Kun lähestyy naista niin kyllä se aika nopeasti lähtee siitä jos ei tykkää jutuistasi joten tiedät ettei sitä kiinnosta,

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua mä just luin 😅

Vierailija
2/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinussa on jotain vikaa, kun eivät ala pitkään suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kehuminen on haitallista.

Sillähän sinä nostat naisten kuvitelmaa omasta tasostaan.

Eli toisin sanoen lisäät naisten hypergamiaa.

Vierailija
4/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava kuvaus! Juuri noin, ystävällisesti, mutta sen verran selkeästi, ettei naisen tarvitse arvailla mistä on kyse. Ja kohteliaasti, että jos ei naista näytä kiinnostavan, mies pakittaa ja vaihtaa seuraavaan seurueeseen, ei jää jankkaamaan saati kutsumaan letukaksi. 

Onnea illan etsintään!

Vierailija
5/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sosiaalisia taitoja, hyvät käytöstavat ja tilannetajua. Näillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
6/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nämä on näitä pelimiesten vinkkejä, joista todellisuudessa syntyy vaan toksisia pan osuhteita miehille hetkeksi jotka tuhoaa naisen. 

Tosimies osaa kehua. Tosimieheltä ei ole pois, vaikka nainen tietää arvonsa. Sillä se arvokas nainen valitsee arvoisensa miehen. Ja se ei ole naista mitätöivä pelimies.

Vierailija
7/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin, pitää saada ensin niitä yhden illan juttuja ennen kun saa parisuhteen. Yhden illan jutuissa saa kokemusta ja naiset niitä itsekkin hakee. Harvoin noin vaan baarista saa sen kumppanin jonka kanssa ollaan edes 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
8/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset tykkää kehuista. Eikä naisen tyyliä voi kehua tai ulkonäköä. Muualla euroopassa se on arkipäivää mutta ei vissiin suomessa.

Vierailija
9/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit miehet jotka yrittää vaan olla kaveri, eivät saa sitä naista. Ne jotka kehuu naista ja vievät tanssimaan, saavat sen naisen.

Vierailija
10/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisia taitoja voi opetella vain menemällä juttelemaan naisen kanssa. Baarit on siihen hyvä keino. Itse juttelin tänään tuntemattoman naisen kanssa kalastuksesta. Nainen oli kiinnostunut kalastamaan itse.

Vierailija
11/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutusta ei tehdä kehumalla, näitä kehujia riittää joka naiselle 13 tusinaan. 

Silloin kun vakavasti otettava ihminen on liikkeellö, hän ei kehu eikä yritä tehdä vaikutusta. Nämä vaikutuksen tekijät menevät naisen kanssa niinkuin työhaastatteluun, todistelemaan arvoaan naiselle. Heti kättelyssä laitat itsesi sellaiseen asemaan että kukaan terve nainen ei takuulla kunnioita. Joku siipirikko joka on nälkäinen kehuille ja elää miesten huomiosta voi moisesta innostua mutta terve mies ei sellaisen kanssa ryhdy mihinkään. 

Vierailija
12/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kehuminen on mielistelevää, tungettelevaa ja suorastaan lipevää, siitä tulee ehdottomasti torjunta-fiilikset. Yäk!

Vierailija
13/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vakavasti otettava ihminen on liikkeellö, hän ei kehu eikä yritä tehdä vaikutusta. Nämä vaikutuksen tekijät menevät naisen kanssa niinkuin työhaastatteluun, todistelemaan arvoaan naiselle. Heti kättelyssä laitat itsesi sellaiseen asemaan että kukaan terve nainen ei takuulla kunnioita. Joku siipirikko joka on nälkäinen kehuille ja elää miesten huomiosta voi moisesta innostua mutta terve mies ei sellaisen kanssa ryhdy mihinkään. 

No minuun vaan on tehnyt vaikutuksen. Tunnistan kyllä kännisen miehen joka kehuu jotta pääsee sänkyyn. Oikea kehuja ei yritä päästä yökylään heti vaan flirttailee aikansa jotta saa huomioni.

Vierailija
14/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. tommosta sun jankutusta ei jaksa kukaan kuunnella 10 sekunttia kauempaa.

Vierailija
15/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joilla on vaikeuksia saada naisia hyötyisivät eniten sosiaalisten taitojen kurssista sekä self help ja psykologisten kirjojen luvusta. Hygienia kuntoon ja jostain GQ:n sivuilta vinkkejä tyyliin ja ulkonäköön.

Vierailija
16/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan. x

Vierailija
17/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, suosivatko naiset usein miehiä, jotka kritisoivat heitä?

Vierailija
18/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten matti nykänen on esimerkiksi saanut niin monta naista. Taisi olla naimisissa 5 kertaa. Mietin vaan onko se kehunut naisia.

Vierailija
19/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kehuminen on mielistelevää, tungettelevaa ja suorastaan lipevää, siitä tulee ehdottomasti torjunta-fiilikset. Yäk!

Vilpittömästi puhuminen on erittäin tärkeää.

Vierailija
20/30 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt näihin miehiin, joista näkee, että he tekevät nopean arvion, että ulkonäköni ja olemukseni perusteella minun täytyy olla nainen, joka on tottunut saamaan kehuja, joten hepä tekevät vaikutuksen tai leikkivät vaikeasti saatavalla vit tuilemalla tai mitätöimällä. On sitä aika hoomoilasena, kun tuntematon mies tulee vit tuilemaan päin naamaa ja jää vielä seisomaan siihen kuin odottamaan palkintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi