Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kävit viimeksi ravintolassa syömässä tai juomassa?

Vierailija
03.04.2026 |

Syömässä ehkä kaksi vuotta sitten. Hinnat ovat järkyttävät.

Juomassa kolme kuukautta sitten. Otin vain kaksi. 

Parempi säästää kun ei tiedä milloin joutuu työttömäksi.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla lounaalla kotikaupunkini keskustassa. Käyn n. kerran kuussa syömässä ja vähän useammin jossain kahvilassa. 

Vierailija
62/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa on hyviä lounasravintoloita, tulee usein syötyä mm.Sulossa. Edullista on lounas lounaspassin takia, ja joka kylästä löytyy hyviä lounaspaikkoja. Olen tammi-maaliskuussa syönyt lounaan Kaavilla, Nilsiässä, Outokummussa, Juankoskella, Tuusniemellä, Siilinjärvellä, Polvijärvellä, Juuassa, Nurmeksessa ja Lieksassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takeaway ei ole ravintolassa syömistä, mutta sellaisen sapuskan söin viime viikolla.

Vierailija
64/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran kuussa hotelliaamiaisella. Ruokani syön mieluummin kotona; olen hyvä kokki ja tykkään enemmän omista ruoistani kuin ravintoloiden.

Vierailija
65/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö usein Factoryssa lounaalla? Heillähän on ravintoloita monissa kaupunginosissa. Minusta siellä on hyvä hinta/laatusuhde. Ja pian avaa talvitauon jälkeen myös Villa Pentry, siellä tykkään käydä.

Vierailija
66/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna lounas ja illallinen, samana päivänä. Herkullista!

Vierailija
67/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten Espanjassa. 

Vierailija
68/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tunti sitten ABC:n lounaalta.

Ihan ala carte illallisella olin viime viikolla Pancho Villassa. Fiininmmin söin Tallinnassa kolmen ruokalajin illallisen kuukausi sitten.

Ala carte illallinen Pancho Villassa?

Ei ole todellista!

Vierailija
69/69 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satu Rämö sanoi Veitolan ohjelmassa, että hän kaipaa Suomesta edullisia ravintolalounaita. Saa syödä n.13 eurolla alku-,pää- ja jälkiruuan buffapöydästä.

Mun naapuri on espanjalainen ja on sitä mieltä, että Espanjassa ei voi syödä niin edullisesti kuin suomalaisessa lounaspöydässä, jossa vesi ja kahvikin kuuluu samaan hintaan.

Mikä on suomalainen lounaspöytä? Työpaikka ruokailuko, vähän eri asia kuin käydä ulkona syömässä. Vai veikö se espanjalainen treffeille työmaaruokalaan lol.

Kysytkö ihan tosissasi, mikä on suomalainen lounaspöytä? Lähes joka ravintolassa tarjotaan päivittäin lounasta ja yleisummin se on buffa.

Laskin yksi päivä, että kävelymatkan päässä on 18 ravintolaa, jossa voi käydä lounaalla ja kaikki maksaa 13,70€.

Espanjassa maksaa saman verran googleta jos et usko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi