~~~~~ENSIKOT vko 19~~~~~
Avasin sitten uuden viikkopinon kun ei ketään vielä ollut sitä availlut!!
Kommentit (39)
Pomppasin tänään jo kuudelta ylös, vaikka kouluun pitää mennä vasta puolenpäivän aikaan... Monta koulutehtävää pitäisi saada palautettua, mutta tottahan toki tulen tänne ensin kirjottelemaan ;) *Miten niin keksin korvaavaa tekemistä?*
Sunnuntai-päivä meni kokonaan töissä... Olisi ollut juuri tuo 6.5 meidän kihlauksen vuosipäivä, mutta päätettiin sit juhlia myöhemmin. Mistä tietää, että kesä tulee = tavaratalotkin on auki sunnuntaina! Omasta mielestä nää su-aukiolot on tosi turhia... Onhan tietysti niitäkin ihmisiä, jotka kerkeää käydä ostoksilla vaan vkonloppusin, mutta ei se juuri asiakasmäärissä näy. No, käärinpähän hyvät rahat :)
KATA: Voi hitsin hitsi :/ Itsellä ei kokemusta pitkästä kierrosta, mutta varmasti on hermoja raastavaa... Toivottavasti ensi kerralla menkkojen poissaolo on merkki jostain muusta! Paaaaaaaljon onnenpotkuja :)
MARYROSE: Moimoi :) Kyllä tuo vauva-lehti kovasti kutittelee sormia, mutta jotenkin taikauskoisena en ole sitä tilannut. Tai mistä lie johtuu... Sulla onkin sit jo mahtava tietopankki odottamassa tulokasta :) Millasia töitä muuten teet? Joko on lakki ostettu :) ?
HELMIINAKS: Välkommen :)
MARZU: Kiitos uudesta pinosta, teiti se jaksaa olla aktiivinen ja ilostuttaa meitä muita enskoja :) Jokainen tietty vuorollaan! Onko flunssa vai allergiaa? Ikävää tuo sairastelu :/
Turistaanhan tyttöset taas oikein urakalla :)
-Paula-
Kp:t on painettu taka-alalle... Toiveajatteluako ;)
no hittolainen, minähän menin blondina (oikeasti kyllä musta tukka;P) kirjottamaan eilen tuohon vanhaan viikkopinoon... no, lukekaa sieltä jos jaksatte ;)
Olipas muuten hätähousulla mukavia uutisia, ja oikein vielä tolleen erillisenä pinona :D Kivaa :)
Marzu: Dodii, no enhän mä sitten periaatteessa oo enskojen junnu, kun teitin toinen osapuoli kuitenkin samaa vuosimallia kun meikä :) Millonkas se ukko nyt lähtikään sinne saaristoon? Pupuilkaa varastoon valmiiksi ;)
Baulie: Juuh, eilen kävin Stockalta ostamassa hienon Fredriksonin lakin. Ajattelin kuitenkin satsata kunnolla, kun kerran sitä vaan ylioppilaaks pääsee. Ja tuohon vauva-lehtijuttuun... ehkäpä siks meille ei sitä vauvaa kuulu(?), kun oon jo kerännyt kaikkea mahdollista vauvoihin liittyvää... itekin oon suht taikauskonen, mutta ei malttanut olla tilaamatta, kun sai kantoliinan kaupan päälle :D Ja sain viel kaks ku ehdin valittaa toimitukselle, kun ensimmäistäkään ei kuulunu :D Niin, ja mä oon töissä huoltoasemalla...
Eipä tässä muuta... vapaapäivää viettelen. Pitäis siivoilla, pestä pyykkiä, nähdä kaveria, käydä kaupassa.... Tän pennun jäljiltä on sanomalehtiäkin ympäri kämppää...=vaikeuttaa imuroimista... argh. No, mukavaa viikkoa ja plussauutisia lisää, kiitos!
-Mary
Baulie: Tottakai mä jaksan ilostuttaa teitä täällä. Mä kun olen jäänyt niin koukkuun tähän että pakko joka päivä tulla lukasee kuulumiset =)
Siis tuo nokan vuotaminen johtuu ihan allergiasta. Mulla todettiin joskus vuos sitten koira allergia ja sen päälle kaikki siitepölyt vaikuttaa ja vissiin pikkasen tavallinenkin pöly. Että lääkkeitä joudun vetämään vuoden ympäri nytten. Ja koiran jouduin jättää faijan hoiviin sillon kun tuli muutto eteen.
MaryRose: Juu et tosiaan oo ainut, tuolta nuorimmasta päästä =)
Ukko lähtee sinne saaristoon heti ens kuun alussa. On pari päivää koulun loppumisen jälkeen himassa ja sit heti häippäsee. Se siis valmistuu nytte (toivottavasti) heh!
Neuvoin tossa justiin yhelle kamulle minne tänne kannattaa kirjottaa. Saapi nähdä josko sekin liittyy kohta meidän joukkoon tänne =)
Mutta eipä tässä nyt muuta tälllä kertaa.
Paljon pupuiluintoa ja plussatuulia kaikille enskattarille!!!!
~marzuli~ kp:t laskematta....
täältä tulee uusi tyyppi joillekin, että heippa kaikille tutuille ja tuntemattomille.. ystäväni marzu käy täällä ja suositteli mulle tätä.. eli jos ette laita pahaksenne, niin liityn joukkoon iloiseen(?) :P mukaan..
nimeni näettekin ja asustan hyvinkäällä ja kohta on ikää JO 24 eli vanha olen jo ihan ikäloppu.. vaavin yrittäminen on alkanut jotakuinkin tammikuussa ja ei ole vielä ainakaan tärpännyt, mutta kokoajan mä toivon, että menkat ei alkaisi, koska olen todella kipeä ja inhottava kun ne tulee ja oireet on todella pahat kun pillerit loppu..
mitäs sitten vielä.. noh ei kai mitään kummaa kirjoittelen sitten jos joitain kummaa eteen sattuu.. juu tehään näin =D
Tässä laitoin nytte tän mihin voit käydä laittaa sen esittelyn. Niin ei Sara-Marian tarvitse muuta kuin päivittää sen sitten.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10209923&p=4&tmode=1&smod…
Tervetuloa joukkoon rakas ystäväin!
Ja nyt poistun terrorisoimasta tältä päivältä...
Huomiseen...
[Purple#800080]Mun on iiiihan pakko nyt opetella kirjottamaan värillistä tekstiä ja laittaa kaikkea höskää tekstiin, ei oo muutakaan tekemistä :D
[color=red]Alt+3[/color]
[Magenta2EE00EE]Tulikohan tuosta mitään... :)
Sori kaverit...:D
Niin, ja sandette, teretulemast turisemaan!
-Mary
[Purple#800080]Mun on iiiihan pakko nyt opetella kirjottamaan värillistä tekstiä ja laittaa kaikkea höskää tekstiin, ei oo muutakaan tekemistä :D[Purple#800080]
[color=red]Alt+3 [/color]
[Magenta2EE00EE]:)
Pitääkö tuo pirun koodi nyt laittaa lauseen eteen vai loppuun, ja hakasulkuihin vai ei... >:/ (repii kohta pelihousuja...)
tättärää ei näy! Kp 29/28 Yleensä se tulee heti aamusta, vielä ei ole mitään merkkejä. Toista rintaa hiukan aristaa, mutta toivon että se olisi merkki siitä salamatkustajasta. ;)
No juu... poistun taas taka-alalle siivoilemaan. Miehen serkku uhkasi tulla tänään ja tuoda sen valmiin hääpuvun. IIIIK! Enään 2 viikkoa.
-Koiruus-
taka-alalla olen nyt pysyny ku tuli niin pettymyksenä toi edellinen täti. mutta uutta tuulta purjeeseen ja menoksi :D tärpit ois nyt ohi ja eiku jännäämään taas :D sori, tuli taas vähä oma napa, mut kiire on töihin. tsemppiä typykät ja plussatuulia!
Kesästä nauttien,
Jonriik
Heh, MaryRose harjotellu ahkerasti väreillä. :) Ehkä Juli tulee opastamaan, ku muistaakseni hän on hyvä niissä...Mä en osaa yhtään.
Tervetuloa joukkoon Sandette! Mä olen saman ikäinen..niin ei kait täs ihan niin ikäloppuja olla ;) Hoppas så!
Peukutuksia bd bd bd ja ++ tuulia koiramammalle!
Jonriikille, tsempitykset..uusi kierto uusi aika. Toivottavasti nyt tärppää!
Iso Moi Marzulle!
Oli mulla kysyttävääkin...kun meinasin tässä kierrossa aloittaa tuon oviksen tikuttelun. Niin mitenhän päin mun pitäis yrittää tähdentää ovisaikaa. Eli 2 vk ennen norm. menkkojen alkua vai ostanko jonku 50 tikkua ja tikuttelen koko kierron..tai no ainakin kp 15 lähtien?? Mitäs suosittelette enskakamuni :)?
Ja Galluppina: Kuinka moni tikuttelee ovista jo?
terv.KaTa
[color=maroon]Hei taas kaikille ihanille enskoille. Mä tulin taas terrorisoimaan vähän palstaa. Mä en tajuu kyllä mihin mun aika menee, mutta ei kai sille mitään voi se vaan katoaa johonkin. Huomenna saatais käydä otattamassa koiralta tikit pois niin pääsee taas sen jälkeen koirulin kanssa lenkkeileen ja harjotteleen. Sitä on tässä ite päässy kanssa repsahtamaan ku ei oo ollu lenkkikaveria.
[color=darkblue]Juli ja Kata: teidät oli se ikävä täti löytänyt :(
uusiakin oli tullu mukaan: helmiinaks ja sandette: tervetuloa myös mun puolesta mukaan. Uudet enskat on aina tervetulleita tähän mukavaan porukkaan mukaan.
Helmiinaks: kävisikkö vielä laittamassa pienen esittelyn itsestä tuonne meidän esittelypinoon, linkki tässä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10209923&p=1&tmode=1&smod… Pävitttelen sen sitten sinne loppuviikosta
Mary: tässä linkki mistä löytyy apua tuon värillisen tekstin tekemiseen, mutta käytännössä näin: [ color=red ] ja vielä niin että kaikki on kirjotettuna yhteen [color=red] moi :) http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=1740065&p=1&tmode=1&smode…
[color=darkblue] jonriik: *bd* piinailuun. Missä kp:ssa siellä mennään?
Sitten kysymys ilmaan: olisko joku halukas ottamaan vastuun tuosta meidän esittelypinon päivittämisestä?? Voisin tässä vaiheessa luovuttaa sen jollekkin.
[color=maroon] Sitten voisin hiukan siirtyä omaan napaan, mutta ei tietenkään turhan pitkäks aikaa ettette pääse kyllästymään. Oireista en osaa sanoa luokitellaanko mihin kategoriaan, (veikkaa että tätiä oireilee)mutta välillä kieltämättä on rinnat ollu arat ja jonkinasteista nippaillua tuntunu tuolla, mutta ei sen enempää.. Kai sitä tässä sais piinailla, toivon tietysti että täti pysyis poissa, mutta jotenkin on pohjimmilta sellanen fiilis et kyllä se tänne vaan tiensä löytää. Siis mennään kp32/33-46. Ihan rauhassa meinaan odotella josko edes tarvii testailla, eikä onneks löydy yhtään testiä edes kaapista.
Taidan katsella josko sade sen verran olis tauolla, että kerkeisin käydä yhden kukkapenkin laittamassa. Kerrankin kuin sain multasäkin ostettua. Ei siihen varmaan kauaa menis, kun sais vaan aikaseks alottaa. Oon kerenny siihen tuomaan muutaman kukkasen, mutta ne kaipaa tosissaan ympärilleen multaa ja reunuksen. Siispä koitan mennä pihalle hetkeks.
Hyvää viikkoa kaikille enskoille
-Sara-Maria-
Kommentoidaampas nytten heti alkuun...
Koiramamma: Toivotaan nyt ettei se tättärä ilmesty sinne päin bdbdbd.
Hui,enään 2 viikkoa,uskon kyl et jänskättää hirmusti. Koita olla stressaamatta,kyl kaikki menee varmasti hyvin ilman suurempia kommelluksia =)
MaryRose: Harjottele ihan rauhassa vaan. Et oo ainut ketä on vähän pihalla noitten värien kanssa. Kyllä se siitä!
KaTa: Mä olen kerran nyt tikutellut ja ite ainakin alotin sen sillon pari viikkoo ennen tädin alkua.
G: eli edellisestä päätellen olen kerran tikutellut ja nyt pidetään kesän mittanen tauko tikutteluissa kun ei tuota ukkoakaan paljoo sillon näe. Kesän jälkeen sitten taas jos ei oo ihmeitä tapahtunut.
Sara-Maria: Miksi oot paikkasi luovuttamassa pois? Mä ainakin niin ahkerasti täällä käyn naputtelemassa,että voisin olla hyvinkin kiinostunut ellei ketään muu halua. Tarviin vaan sitten pikkasen opastusta,että kuinka kaikki toimii =)
Kp:t on edelleenkin tarkistamatta,joten jääköön se tälläkin kertaa merkkaamatta. Hartiat on jumissa töitten takia ja väsyttääkin...pitää varmaan poistua syömään jotain.
Huomiseen!!
eli villi veikkaus et oisko 17/30 :D en ossoo :D
Eli siis.... Nyt on ollut liikaa taukoa palstailussa ku ei enää osaa. :) :)
Yritetääs...
Eli olen taustaillut aika paljon, kun viime kierron tädin tulo kolahti oikein kunnolla ja veti mielen tosi synkäksi. Monet itkut itkettiin, mut nyt on nokka jo kohti tulevaisuutta! :)
Järeämmät aseet otettu käyttöön, ja niihin kuuluu greippimehut ja tänään haetaan raskaus-vitskut käyttöön. Ja sit mä vaan olen päättänyt et meille tulee kevät-vauva. Siis mä yksinkertaisesti menen tätiä piiloon, eksytän ja harhautan sen oikein kunnolla. :)
Ja samalla kun sen eksytän niin voin eksyttää sen niin syvälle jonnekkin pöpelikköön ettei osaa tulla sieltä enää pois. :)
Nyt mä ryhdistäydyn myös tässä palstailussa kun tää on oikeasti sellainen henkireikä missä voi purkaa kaikkia tuntoja.
Joku kyseli tikuttelusta.
Mä aloitan tikuttelun taas tässä kierrossa. Joskus ennenkin olen tikutellut, huonolla menestyksellä. Mun on pakko aloittaa se näin aikaisilla koopeillä, huomenna menossa kp5 ja tikuttelu alkaa. Eli ihan tädin lähdöstä melkein tädin tuloon tikutan.
Mulla ku ei ole hajuakaan missä vaiheessa ovuloin. Ja kun noita teroluteja napsin niin tuntuu siltä että kierto on ihan sidoksissa niihin.
Kahtotaan miten ämmän käy.
Nyt tuli pelkkää omaa vattaa, mut palailen vielä tänään!
Hips ja hei!
-Janna-
[color=olive]En saanut viime yönä unta ennen kuin neljän jälkeen, kun mies lähti töihin. Pyörin ja mietin niitä häitä, sekä sitä että tuleeko sitä täti kylään vai onko tulematta. Ja mitä jos olen raskaana, niin onko se varmaa vai saanko keskenmenon. Aaarghh! Raivostuttaa tämmönen.[/color]
[color=aqua]Mies ei haluaisi, että teen vielä testi. Lupasin sitten, että vasta ensi viikolla. En kestä! Pakko tehdä testi mieheltä salaa ja sitten testata myöhemmin uudestaan. Melko törkeetä salailua, mutta...[/color]
-Ahdistunut Koiruus-
P.S. Testailin noita värejä, saa nähä onnistuuko.
Moikkis Janna ja jonriik! Plussatuulia puhaltelen tasapuolisesti molempien suuntiin!
G:Ovista oon tikutellut yhdessä kierrossa hamassa menneisyydessä (muutama kk sitten)... Kyllä se löytyi ihan niiltä päiviltä, kun olin laskeskellutkin....joten päätin olla tikuttelematta, kun mulla kierrot on aina säännöllisiä ja ne ovistikut kuitenkin maksaa rahaa. Mutta KATA, kannattaa tikutella ensin vaikka ihan sen paketin ohjeiden mukaan, eli kp11-12 etiäpäin.... sulla kun on kuitenkin epäsäännöllinen ja pitkä kierto, niin tolla menetelmällä sitä ei vältisti löydy noilta päiviltä. Sittenpä voi olla fiksua tikutella menkkojen loppumisesta jonnekin sinne 2vkoa ennen odotettua menkkojen alkua...
Sara-Marian G: Voih, miksi olet paikkaasi luovuttamassa? No, arvostan kuitenkin päätöstä, koska oot hienosti homman hoitanut! Marzua kannatan minäkin, hän kun on ahkera palstailija muutenkin... Mä muuten ottaisin pestin vastaan, mutta en osaa tuota hommaa ja palstailen välillä vähän harvemmin...
Mitäs muuta...[color=blue]
ON: En tiedä edelleenkään kp:sta hölkäsen pöläystä, parempi näin. Yksi ilta innostuin keksimään nimiä vauvalle, ehkä helpottaakseni tätä pitkää odotuksen odotusta. Töitä on ollu miltei joka päivä, ja tuo pikkukoiran hoito vie kuitenkin myös aikaa :)
Sara-Marialle peukkuja, toivotaan ettei se täti eksy sinne!
-Mary
Koiramamma oli ollut samaan aikaan linjoilla! Peukut on sulle täysiä pystyssä, älä ressaa, hyvältä kuulostaa!! *bdbdbdbd*
Täti tuli, kp 30/28 muuttui 1/29. Lähetään Posiolle anoppilaan ja oon ens viikkoon nettipimennossa.
-Masentunut Koiruus-
...ettei kukaan ole pinoa alottanut vielä?! Kaikilla kiire puskee päälle tai jotain muuta ihmeellistä.
NO juu...heti toivottelenkin tervetulleeksi uuden enskattaren.
Helmiinaks: Tervetuloa joukkoon turisemaan!!!
MaryRose: Juups,kyllä tuo mun ukkoni on vuosimallia -88 =) viitisen vuotta ikäeroa meillä.
Eipä tässä sitten tällä kertaa muuta. Hartiat on jumissa ja nokka vuotaa =(
kp:t huitelee jossain alkupäässä,en nyt tarkalleen muista joten jääköön ilmottamatta.