Jee tilasin kesäksi uusia mekkoja ja kenkiä
Kiva kun tulee (toivottavasti) lämmin! No reissuun lähdetään alkukesästä niin siellä ainakin on käyttöä hellevaatteille.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin laadukkaista materiaaleista kolme kesämekkoa jotka käy kaiken kanssa vähän asustamalla että en tarvii uusia. Ovat olleet jo viisi vuotta.
Niin. Mun vanhin mekkoni on 12 vuotta vanha ja edelleen täysin kunnossa. Mutta en mä halua pitää samoja vaatteita päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen. Valinnanvaraa ja vaihtelua on mukava olla. Kolme mekkoa olisi mulle aivan liian vähän, myönnän. Ja mainittakoon myös se, että housuja en käytä ollenkaan, joten se saattaa toki vaikuttaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin laadukkaista materiaaleista kolme kesämekkoa jotka käy kaiken kanssa vähän asustamalla että en tarvii uusia. Ovat olleet jo viisi vuotta.
Mä taas tykkään että on valinnanvaraa kaapissa. Eihän se sulje pois etteikö voisi olla hyvälaatuisia vaatteita.
Ollaan erilaisia. Mä oon minimalisti.
Ihmiset on erilaisia, ei siinä ole mitään pahaa👍 itselleni ei minimalismi sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloitkaa nyt joku mun kanssa tästä tulevasta kesästä😄 Oletteko muut uudistaneet vaatekaappia?
Pakko tehdä töitä, ei paljon jää aikaa kesämekoille...
Toissa kesänä ei tarvinnut edes kaivaa kesävaatteita esille, kun ei ollut yhtäkään päivää, jolloin niissä olisi tarjennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy kivoja mekkoja? On osoittautunut yllättävän vaikeaksi. Jos jossain on kiva malli niin jäljellä on kokoa 32 ja 46.
houseofsundar.com
Eettisesti tuotettuja, tekijät saa myös reilun palkan jne.
Maya midin tilaan itselleni heti kun saan päätettyä värin 😂
Mistä noi lähettää tuotteensa?
Intiasta. Käyttävät tunnettuja kuriirikuljetuksia joten pitäisi olla nopea toimitus. FAQ löytyy tieto.
En ole vielä tuolta tilannut niin en sen tarkemmin osaa sanoa miten toimitukset sujuu. Mahdolliset tullimaksut yhtä lailla arvoitus.
Ei kyllä nähnyt tuota tietoa FAQssa? Firman osoite on Wyomingissa. No joka tapauksessa en tilaa eu:n ulkopuolelta.
Siinä useampi välilehti, klikkaa sitä missä on shipping jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivijalkakaupat kuolee nettikauppojen vuoksi.
Ikävää mutta en mene kivijalkakauppaan ostamaan itselleni väärän kokoista vaatetta jopa kolminumeroisella summalla.
Kivijalkakaupassa saat sovittaa sitä vaatetta ennen ostopäätöstä, nettikaupassa et, joten miksi et opettelisi aivan uutta ostotyyliä eli sovitus ennen ostopäätöstä?
No niin ainakin minä teen nettikaupassakin. Rauhassa sovittelu kotona, ehkä pariinkin kertaan ja sitten päätös pidänkö vai en.
Minäpä tutkin vaatteet jo normikaupassa. Tsekkaan kankaan laadun ja erityisesti saumat, tuo on opetettu minulle jo lapsena. Jos on epäilyttävä vaate, se jää kauppaan, oli se sitten vaikka kuinka kivan näköinen. Ennen kaikkea tuossa ei tarvitse tehdä edes-takaisin-humppaa niin kuin tässä pakettien palauttelurumbassa tapahtuu, vaate on heti käytössä, kun sen on kotiin asti tuotu. Toki kannattaa ensin pestä ja jos värit leviää, sen voi sitten palauttaa kauppaan ja saada rahat takaisin. Tuollainen on tapahtunut ehkä kerran tai kaksi elämäni aikana.
T N60+
Ihan samalla lailla ne saumat voi tutkia kotonakin.
Sitten palauttelet niitä jatkuvasti. Sitten käy samalla tavalla kuin uutistenlukija-Riikalle, että saa bannit verkkokauppaan. Sitten voit miettiä, että kannattiko. Tuossa menee myös aikaa niin, että se vaate on sulla oikeasti käytössä vasta kuukauden tai parin päästä tilaamisesta, kun kaupasta olisit saanut sen ostohetkestä asti omaksi.
Jos toi on sun kokemus asiasta niin tosi ikävää. Mä pidän verkkokaupasta ostamista sujuvana ja se on itselleni parhain vaihtoehto.
Tietysti jos tykkää pikamuodista eikä välitä vaatteen laadusta ja kestävyydestä, silloinhan se on sama ostaa kuin sika säkissä. Minulle tuo puolestaan ei käy, haluan että vaatteet pysyvät kuosissaan vuosikausia.
Oletko niin tietämätön, ettet ymmärrä, että verkosta voi ostaa myös laadukkaita vaatteita?Tai ehkä olet vai ilkeä etkä siedä, että kukaan tahtoo toimia toisin kuin sinä.
Hyvää pääsiäistä vaan sullekin😂 Mutta kerro nyt vaikka että mistä sä ostat vaatteesi?