Jee tilasin kesäksi uusia mekkoja ja kenkiä
Kiva kun tulee (toivottavasti) lämmin! No reissuun lähdetään alkukesästä niin siellä ainakin on käyttöä hellevaatteille.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pikamuoti-matkaaja-saastuttaja siellä.
Sinullakin on aika outo käsitys iloitsemisesta😄
Vierailija kirjoitti:
Iloitkaa nyt joku mun kanssa tästä tulevasta kesästä😄 Oletteko muut uudistaneet vaatekaappia?
Iloitsen tulevasta kesästä, mutta en tarvitse siihen aineellisia ostoksia. Iloitsen mm. siitä, että on sateista ja toivoa on, että vedenkorkeus nousisi edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivijalkakaupat kuolee nettikauppojen vuoksi.
Ikävää mutta en mene kivijalkakauppaan ostamaan itselleni väärän kokoista vaatetta jopa kolminumeroisella summalla.
Kivijalkakaupassa saat sovittaa sitä vaatetta ennen ostopäätöstä, nettikaupassa et, joten miksi et opettelisi aivan uutta ostotyyliä eli sovitus ennen ostopäätöstä?
Mulla on ongelmana ainakin se, etten löydä mun lähialueen (tai no, lähimpään vaatekauppaan on 30km) vaatekaupoista mitään mitä haluaisin edes sovittaa. Valikoima siis surkea
Miksi et kysyisi myyjältä? Moni hortoilee vaatekaupassa "ihan vaan katselen", mutta ei kykene kertomaan, että mitä on hakemassa.
Osaan kyllä itse käydä valikoiman läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää mutta en mene kivijalkakauppaan ostamaan itselleni väärän kokoista vaatetta jopa kolminumeroisella summalla.
Kivijalkakaupassa saat sovittaa sitä vaatetta ennen ostopäätöstä, nettikaupassa et, joten miksi et opettelisi aivan uutta ostotyyliä eli sovitus ennen ostopäätöstä?
Kivijalkakaupoissa ei myydä kokoani. Oletit aika paljon minusta yhden viestin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloitkaa nyt joku mun kanssa tästä tulevasta kesästä😄 Oletteko muut uudistaneet vaatekaappia?
Iloitsen tulevasta kesästä, mutta en tarvitse siihen aineellisia ostoksia. Iloitsen mm. siitä, että on sateista ja toivoa on, että vedenkorkeus nousisi edes vähän.
Ok. Mä taas toivon lämpöä ja aurinkoa, talvet on mulle ihan kamalia kylmyydessään ja pimeydessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta täällä yksi joka ei koskaan sovita vaatteita ennen ostamista. Viimeksi olen hikoillut sovituskopissa vuonna 2005, muistan tilanteen, paikan ja vaatteen hyvin. Vihaan sitä sovittelua lähes yhtä paljon kuin shoppailua ylipäätänsä. Nykyään tilaan suurimman osan vaatteista netistä, mutta en sovita vaatteita myöskään kaupassa, saati sitten kirpputorilla. Tiedän kokoni, tyylini ja mallit jotka mulle sopii. En ole vuosikausiin palauttanut ainoatakaan ostosta.
Minä iloitsen puolestasi! Itsekin olen tuhlari, tykkään pukeutua tyylikkäästi. Itse ostelen netistä ja kaupungin valikoimasta.
Kesämekkoa itsekin etsin, muuten onkin kaikkea että kesä voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen kivijalkakauppaan ostamaan omiin mittoihini tehtyjä täysin oikean kokoisia vaatteita nelinumeroisella summalla.
Hyvä, sittenhän sinä pidät ne putiikit pystyssä ja minä edelleen tilaan itselleni sopivan kokoiset ja -hintaiset sieltä mistä haluan.
Miksi monia? Ja miksi entiset eivät kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ainakin minä teen nettikaupassakin. Rauhassa sovittelu kotona, ehkä pariinkin kertaan ja sitten päätös pidänkö vai en.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monia? Ja miksi entiset eivät kelpaa?
Kahdet kengät ja kaksi mekkoa. Edelliset kelpaa hyvin, mutta tykkään että on valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä, jeee🤣
Exällä oli tapana ostaa isot määrät kivoja kesävaatteita aina , ja pienempää kokoa tiwtenkin , koska kesään on aikaa .
Eihän se koskaan laihtunu ,aina kesä yllätti sitten ja vaatteet ei mahtunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivijalkakaupoissa ei myydä kokoani. Oletit aika paljon minusta yhden viestin perusteella.
Käy laatukaupoissa. Niissä vaatteiden mahdollinen räätälöinti kuuluu asiointiin.
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli tapana ostaa isot määrät kivoja kesävaatteita aina , ja pienempää kokoa tiwtenkin , koska kesään on aikaa .
Eihän se koskaan laihtunu ,aina kesä yllätti sitten ja vaatteet ei mahtunu.
Ai jaa. No mä tilaan ihan omaa kokoani aina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy kivoja mekkoja? On osoittautunut yllättävän vaikeaksi. Jos jossain on kiva malli niin jäljellä on kokoa 32 ja 46.
houseofsundar.com
Eettisesti tuotettuja, tekijät saa myös reilun palkan jne.
Maya midin tilaan itselleni heti kun saan päätettyä värin 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä ajankohtaista
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pikamuoti-matkaaja-saastuttaja siellä.
Nojaa, täällä on pikamuotiliikkeet täynnä asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä ajankohtaista
Mitäs sitruuna? 🍋
Miksi et kysyisi myyjältä? Moni hortoilee vaatekaupassa "ihan vaan katselen", mutta ei kykene kertomaan, että mitä on hakemassa.