Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee tilasin kesäksi uusia mekkoja ja kenkiä

Vierailija
03.04.2026 |

Kiva kun tulee (toivottavasti) lämmin! No reissuun lähdetään alkukesästä niin siellä ainakin on käyttöä hellevaatteille. 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy kivoja mekkoja? On osoittautunut yllättävän vaikeaksi. Jos jossain on kiva malli niin jäljellä on kokoa 32 ja 46.

houseofsundar.com

Eettisesti tuotettuja, tekijät saa myös reilun palkan jne.

Maya midin tilaan itselleni heti kun saan päätettyä värin 😂

Mistä noi lähettää tuotteensa? 

Vierailija
42/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen ap:n kanssa kesän tulosta, toivottavasti mukaan mahtuu aurinkoisia ja lämpimiä päiviä. Mustakin on kivaa ostaa uutta, jos vain varaa on. Edes muutama uusi T-paita, hame tai mekko menoihin ja matkoille. 

Zalando on OK ja pidin kovasti Espritistä. Vain yhden viimeksi mainitusta liikkeestä ostamani vaatteen olen palauttanut. Mitoitus oli kuin itselle tehty. Harmi, että joutui lopettamaan.

Zalandossakin pystyy laittamaan vaihtoehtoihin 100 % puuvillan. Tavaratalojen tarjonnassa kukoistaa hiostava tekokuitu. Teettämään kokonaan uutta vaatetta en rupea, mutta joitain vaatteita olen korjuuttanut, koska omat ompelutaidot ovat rajalliset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitkaa nyt joku mun kanssa tästä tulevasta kesästä😄 Oletteko muut uudistaneet vaatekaappia? 

Pari uutta mekkoa mullakin odottamassa 🤩

Vierailija
44/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloitkaa nyt joku mun kanssa tästä tulevasta kesästä😄 Oletteko muut uudistaneet vaatekaappia? 

Iloitsen tulevasta kesästä, mutta en tarvitse siihen aineellisia ostoksia. Iloitsen mm. siitä, että on sateista ja toivoa on, että vedenkorkeus nousisi edes vähän.

Aivan kuin kukaan muu ei noita asioita ajattelisi kuin sinä. 

Vierailija
45/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivijalkakaupat kuolee nettikauppojen vuoksi.

Ikävää mutta en mene kivijalkakauppaan ostamaan itselleni väärän kokoista vaatetta jopa kolminumeroisella summalla.

Kivijalkakaupassa saat sovittaa sitä vaatetta ennen ostopäätöstä, nettikaupassa et, joten miksi et opettelisi aivan uutta ostotyyliä eli sovitus ennen ostopäätöstä?

Kivijalkakaupoissa ei myydä kokoani. Oletit aika paljon minusta yhden viestin perusteella.

Käy laatukaupoissa.  Niissä vaatteiden mahdollinen räätälöinti kuuluu asiointiin.

Ok. Kun kerran ehdotat tätä vaihtoehdoksi niin varmaan maksatkin? Ai et? No juuri siksi jatkan ostamista sieltä mistä tähänkin asti.

Vierailija
46/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistakaa, kun menette apteekkiikn, niin älkää ostako israelilaisia lääkkeitä! 

Niitä ovat Ratiopharm, Actavis ja Teva. Yritysfuysioiden kautta. Toi Teva on og israelilaisfirma, joka osti nuo kaksi muuta 😢

Vierailija
47/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ompelusuunnitelmia. Teen muutaman kesävaatteen sekä itselleni, että läheiselleni.

Vierailija
48/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin ilokseni uudet riekerin sandaalit alesta hintaan 29,90e olisko ollut AboutYousta 

Vierailija
49/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin Zalandolta parit kengät. Kun kengänkoko on 35, niin nättejä naisten kenkiä ei kaupasta meinaa löytää. Vain ballerinoja ja lenkkareita.

Ostoslistalla olisi vaikka mitä ja päätinkin lähteä alkukesästä Saksaan ostosreissulle. Ennen oli Esprit, mutta nykyään ostan paljon St.Oliveria.

Tulisipa kesä pian!

Vierailija
50/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistakaa, kun menette apteekkiikn, niin älkää ostako israelilaisia lääkkeitä! 

Niitä ovat Ratiopharm, Actavis ja Teva. Yritysfuysioiden kautta. Toi Teva on og israelilaisfirma, joka osti nuo kaksi muuta 😢

Ostan ihan kaltaistesi kiusaksi.

Vierailija
51/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää mutta en mene kivijalkakauppaan ostamaan itselleni väärän kokoista vaatetta jopa kolminumeroisella summalla.

Kivijalkakaupassa saat sovittaa sitä vaatetta ennen ostopäätöstä, nettikaupassa et, joten miksi et opettelisi aivan uutta ostotyyliä eli sovitus ennen ostopäätöstä?

Kivijalkakaupoissa ei myydä kokoani. Oletit aika paljon minusta yhden viestin perusteella.

Nyt kyllä kiinnostaa, mitä kokoa olet. 28 vai 60?

Vierailija
52/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on levittää tietoisuutta tästä, että nuo ovat israelilaisfirmoja, että ne, jotka haluavat boikotoida, pystyvät sen tiedon avulla tekemään tietoisia päätöksiä! 

Vierailija
53/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Kesäkuun ulkomaanmatkalle on kivaa lähteä, kun on uusia vaatteita, joita voin käyttää.

Mulla on perusmassasta poikkeava tyyli ja nettishoppailija olen itsekin. Valikoimat ovat paljon paremmat ja vaihtoehtoja on enemmän niissä. En edes muista, että milloin viimeksi ostin vaatteita kivijalkaliikkeistä. 

Nyt tilauksessa sandaalit, housut, koruja  ja 1 shortsit kesäksi. Ensi kuussa hankin ehkä vielä jonkin kauniin mekon. 

Ulkomaille on kiva pukeutua nätisti. 

Vierailija
54/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia teettänyt kaikki vaatteeni. Ompelijalla on mittani, vien kankaat ja näytän malli, hän ompelee ja minä olen aina tyytyväinen lopputulokseen. Ei tarvitse miettiä edes tuotteen ilmastokuormaa, kun paketteja ei kuljetella moneen kertaan edestakaisin.

Tänä kesänä vaatekaapissani on kolme uutta mekkoa, joista tiedän, että niitä ei ole tehty Italian riistopajoissa.

Vierailija
55/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on levittää tietoisuutta tästä, että nuo ovat israelilaisfirmoja, että ne, jotka haluavat boikotoida, pystyvät sen tiedon avulla tekemään tietoisia päätöksiä! 

Kiitos tästä.  Tietoisuus kaltaisistasi aktivisteista toivottavasti nostaa kansassa voimakkaan vastarinnan kaltaisiasi manipulaattoreita vastaan.

Vierailija
56/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään. En osta niitä yhden koon beigejä ja mustia kaapuja. 

Vierailija
57/57 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Kesäkuun ulkomaanmatkalle on kivaa lähteä, kun on uusia vaatteita, joita voin käyttää.

Mulla on perusmassasta poikkeava tyyli ja nettishoppailija olen itsekin. Valikoimat ovat paljon paremmat ja vaihtoehtoja on enemmän niissä. En edes muista, että milloin viimeksi ostin vaatteita kivijalkaliikkeistä. 

Nyt tilauksessa sandaalit, housut, koruja  ja 1 shortsit kesäksi. Ensi kuussa hankin ehkä vielä jonkin kauniin mekon. 

Ulkomaille on kiva pukeutua nätisti. 

Mä tykkään käyttää kesällä melkein pelkästään mekkoja, tai myös talvellakin mutta ne on sitten eri materiaalia ja tyyliä kuin kesämekot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme